Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 12 takich materiałów
    I klasyczna rzędowa szóstka Toyoty (7M-GE).
    23 lipca 2016, 10:57 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    youtube

    Toyota 1G-GTE (R6 Twin Turbo) – 30 lat temu, zadebiutował pierwszy, japoński, podwójnie doładowany silnik DOHC, czyli konstrukcja Toyoty przy współpracy z Yamahą - 1G-GTE. Rzędowa szóstka o pojemności dwóch litrów, posiada dwie turbosprężarki CT-12, moc 185 KM i moment obrotowy wynoszący 235 Nm. Silnik dostępny był od 1985 roku między innymi w samochodach widocznych na zdjęciu, czyli Toyota Soarer (Z20), Mark II (X70) oraz Supra (A70). Z czasem silnik przechodził kolejne usprawnienia, ostatecznie, jego parametry to 210 KM i 275 Nm. Na początku lat 90, zastąpił go 1JZ-GTE.
    30 lat temu, zadebiutował pierwszy, japoński, podwójnie doładowany silnik DOHC, czyli konstrukcja Toyoty przy współpracy z Yamahą - 1G-GTE. Rzędowa szóstka o pojemności dwóch litrów, posiada dwie turbosprężarki CT-12, moc 185 KM i moment obrotowy wynoszący 235 Nm. Silnik dostępny był od 1985 roku między innymi w samochodach widocznych na zdjęciu, czyli Toyota Soarer (Z20), Mark II (X70) oraz Supra (A70). Z czasem silnik przechodził kolejne usprawnienia, ostatecznie, jego parametry to 210 KM i 275 Nm. Na początku lat 90, zastąpił go 1JZ-GTE.
    Toyota Mark II (X70) – Ciekawy tylnonapędowy sedan Toyoty, sprzedawany również w USA z kierownicą "po naszej stronie", jako Cressida (różnił się nieco detalami). Jednak to japońskie wersje tradycyjnie były najmocniejsze, w 1985 roku pojawiła się GX71 GT Twin Turbo, wyposażona w pierwszy japoński silnik DOHC z dwoma turbosprężarkami (R6 2.0L 1G-GTEU, 185 KM i 235 Nm). Generacja X70 do dzisiaj popularna jest w japońskim drifcie oraz wśród tunerów na rodzimym rynku. Klasyczny napęd, mocne, rozwojowe silniki i prosty, elegancki design, to cechy które jeszcze długo będą przedłużać jej życie.
    Ciekawy tylnonapędowy sedan Toyoty, sprzedawany również w USA z kierownicą "po naszej stronie", jako Cressida (różnił się nieco detalami). Jednak to japońskie wersje tradycyjnie były najmocniejsze, w 1985 roku pojawiła się GX71 GT Twin Turbo, wyposażona w pierwszy japoński silnik DOHC z dwoma turbosprężarkami (R6 2.0L 1G-GTEU, 185 KM i 235 Nm). Generacja X70 do dzisiaj popularna jest w japońskim drifcie oraz wśród tunerów na rodzimym rynku. Klasyczny napęd, mocne, rozwojowe silniki i prosty, elegancki design, to cechy które jeszcze długo będą przedłużać jej życie.
    Toyota Mark II X70 –
    9 czerwca 2014, 11:41 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Cresta X70 –
    11 maja 2014, 15:38 przez MarciRS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bo kombi też może – Toyota Mark II x70 Wagon
    Toyota Mark II x70 Wagon
    30 stycznia 2014, 19:55 przez Potato2209 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Internet

    Toyota Mark II X70 –
    30 stycznia 2014, 22:10 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Piękno tkwi w prostocie – Toyota Cresta x70
    Toyota Cresta x70
    27 grudnia 2013, 22:45 przez kamil1706 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Chaser X70 –
    17 listopada 2013, 21:49 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj