Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 24 takie materiały
    Ursus 912 – Tym naszym ciągnikiem mi najlepiej się jeździ! Kiedyś niedostępny luksus dla prywatnego rolnika - dziś po średnio 30 latach łatwo dostępny niezmiernie wytrzymały nadal eksploatowany!
    Tym naszym ciągnikiem mi najlepiej się jeździ! Kiedyś niedostępny luksus dla prywatnego rolnika - dziś po średnio 30 latach łatwo dostępny niezmiernie wytrzymały nadal eksploatowany!
    Nie wytrzymały – Husqvarna 610t  urwane zawory, pęknięty cylinder skrzywiony i wał.
    Husqvarna 610t urwane zawory, pęknięty cylinder skrzywiony i wał.
    14 października 2014, 8:10 przez Cobra617 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Civic 1.5 Turbo – Nic nie cieszy bardziej jak coś zrobionego własnoręcznie, nie ważne czy jeździ tydzień czy rok, japoński silnik z turbo to coś pięknego, 0,7 bara, aktualnie remont konkretnie uszczelniacze nie wytrzymały. Czy ktoś jeszcze twierdzi ze 1,5 nie wytrzyma 0.5 bara?
    Nic nie cieszy bardziej jak coś zrobionego własnoręcznie, nie ważne czy jeździ tydzień czy rok, japoński silnik z turbo to coś pięknego, 0,7 bara, aktualnie remont konkretnie uszczelniacze nie wytrzymały. Czy ktoś jeszcze twierdzi ze 1,5 nie wytrzyma 0.5 bara?
    8 czerwca 2014, 22:22 przez mlody11132 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (27)
    Źródło:

    wasne

    Kultowe samochody – Nissan Skyline r34
W maju 1998 roku model HR/ER/ENR34 przeszedł ogromną liczbę zmian w porównaniu do dwóch poprzednich modeli R32 i R33, pogłębiono w nim sportowy charakter, silnik RB25DET NEO stał się bardziej ekonomiczny, poprzez to bardziej przyjazny środowisku. Produkcja R34 z oznaczeniem GT z silnikiem RB20E została przerwana, w zamian za ten silnik został wprowadzony do produkcji ulepszony silnik RB20DE z modelu R32, dostał on również do oznaczenia NEO. Skyline’a R34 napędzał silnik RB20DE NEO, połączony z 5-biegową skrzynią biegów, 6-cylindrowy rzędowy silnik stał się najbardziej ekonomiczny spośród wszystkich R6 w Skyline'ach. 5-biegowa automatyczna skrzynia biegów dostępna była w niektórych modelach, w poprzednich modelach była niedostępna. Nissan produkował 4-biegową automatyczną przekładnię tiptronic, dla wszystkich automatycznych wersji.

R34 wszedł na rynek w 1999 roku; w porównaniu z poprzednikiem zostało zmodyfikowane podwozie, zmianom uległy również inne elementy. Bardziej wytrzymały blok N1 GT-R został założony we wszystkich GT-R’ach R34, niestety nękał go problem z dość awaryjnymi pompami oleju. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Turbina w R34 N1 została zaopatrzona w łożyska kulkowe. Skrzynia biegów również została wzmocniona. Wałki rozrządu zostały na nowo zestrojone i w dużym stopniu różniły się od tych zamontowanych w RB26DETT. Orurowanie i intercooler zostały dopracowane i ulepszone. Nissan wypuścił także serię udoskonalonych R34 GT-R i nazwał je V-spec II. Powstał także R34 GT-R V-Spec II N1, ale brak części dla Nismo zmusił ich do zaprzestania produkcji samochodu szybszego do V-spec II. Rozsławił się w filmach "Za szybcy, za wściekli" oraz "Szybko i wściekle", a także w serii gier wideo "Gran Turismo".

Modele:

GT – 2.0l RB20DE NEO I6, 140 KM
25 GT, GT-X, GT-V – 2.5l RB25DE NEO I6, 193 KM
GT-FOUR – 2.5F RB25DE NEO I6, 193 KM 4WD
GT-T – 2.5l RB25DET NEO turbo I6, 280 KM, 343 Nm
Modele:

GT-R – 2.6l RB26DETT twin-turbo I6, 332 KM (244 kW, 392 Nm) (reklamowany z mocą 280 KM)
GT-R V-Spec – jw., pokrywa z włókna węglowego.
GT-R N1 – blok N1, wersja "odchudzona": bez klimatyzacji, systemu audio oraz tylnej wycieraczki. (wyprodukowano 45 sztuk)
GT-R M-Spec – wyposażony w skórzaną tapicerkę, bardziej miękkie zawieszenie z systemem tłumienia oraz podgrzewane siedzenia.
GT-R V-Spec II Nür – 2.8l N1 motor, v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 750 sztuk)
GT-R M-Spec Nür – patrz: M-Spec + silnik N1 , v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 250 sztuk)
GT-R Z-tune – 2.8l RB28DETT Z2 biturbo I6, 500 KM (368 kW, 540 Nm) Z1 i Z2 (wariant wersji Nismo, wyprodukowano 20 sztuk)
GT-R R-tune (wariant wersji Nismo).
    Nissan Skyline r34
    W maju 1998 roku model HR/ER/ENR34 przeszedł ogromną liczbę zmian w porównaniu do dwóch poprzednich modeli R32 i R33, pogłębiono w nim sportowy charakter, silnik RB25DET NEO stał się bardziej ekonomiczny, poprzez to bardziej przyjazny środowisku. Produkcja R34 z oznaczeniem GT z silnikiem RB20E została przerwana, w zamian za ten silnik został wprowadzony do produkcji ulepszony silnik RB20DE z modelu R32, dostał on również do oznaczenia NEO. Skyline’a R34 napędzał silnik RB20DE NEO, połączony z 5-biegową skrzynią biegów, 6-cylindrowy rzędowy silnik stał się najbardziej ekonomiczny spośród wszystkich R6 w Skyline'ach. 5-biegowa automatyczna skrzynia biegów dostępna była w niektórych modelach, w poprzednich modelach była niedostępna. Nissan produkował 4-biegową automatyczną przekładnię tiptronic, dla wszystkich automatycznych wersji.

    R34 wszedł na rynek w 1999 roku; w porównaniu z poprzednikiem zostało zmodyfikowane podwozie, zmianom uległy również inne elementy. Bardziej wytrzymały blok N1 GT-R został założony we wszystkich GT-R’ach R34, niestety nękał go problem z dość awaryjnymi pompami oleju. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Turbina w R34 N1 została zaopatrzona w łożyska kulkowe. Skrzynia biegów również została wzmocniona. Wałki rozrządu zostały na nowo zestrojone i w dużym stopniu różniły się od tych zamontowanych w RB26DETT. Orurowanie i intercooler zostały dopracowane i ulepszone. Nissan wypuścił także serię udoskonalonych R34 GT-R i nazwał je V-spec II. Powstał także R34 GT-R V-Spec II N1, ale brak części dla Nismo zmusił ich do zaprzestania produkcji samochodu szybszego do V-spec II. Rozsławił się w filmach "Za szybcy, za wściekli" oraz "Szybko i wściekle", a także w serii gier wideo "Gran Turismo".

    Modele:

    GT – 2.0l RB20DE NEO I6, 140 KM
    25 GT, GT-X, GT-V – 2.5l RB25DE NEO I6, 193 KM
    GT-FOUR – 2.5F RB25DE NEO I6, 193 KM 4WD
    GT-T – 2.5l RB25DET NEO turbo I6, 280 KM, 343 Nm
    Modele:

    GT-R – 2.6l RB26DETT twin-turbo I6, 332 KM (244 kW, 392 Nm) (reklamowany z mocą 280 KM)
    GT-R V-Spec – jw., pokrywa z włókna węglowego.
    GT-R N1 – blok N1, wersja "odchudzona": bez klimatyzacji, systemu audio oraz tylnej wycieraczki. (wyprodukowano 45 sztuk)
    GT-R M-Spec – wyposażony w skórzaną tapicerkę, bardziej miękkie zawieszenie z systemem tłumienia oraz podgrzewane siedzenia.
    GT-R V-Spec II Nür – 2.8l N1 motor, v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 750 sztuk)
    GT-R M-Spec Nür – patrz: M-Spec + silnik N1 , v/max: 300 km/h. (wyprodukowano 250 sztuk)
    GT-R Z-tune – 2.8l RB28DETT Z2 biturbo I6, 500 KM (368 kW, 540 Nm) Z1 i Z2 (wariant wersji Nismo, wyprodukowano 20 sztuk)
    GT-R R-tune (wariant wersji Nismo).
    2 czerwca 2014, 19:49 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Dodawanie na główną w nocy i o godzinie 15! Profil na Instagramie – Nie usuwajcie swoich materiałów, jak rano nie widzicie ich na głównej. To, że rano nie weszły - nie oznacza, że nie wejdą o 15. Dziś ciśnienia nie wytrzymały 3 osoby, a wielka szkoda, bo zamierzałem dać te materiały na facebooka (między innymi Onboard z Asetto Corsa - ale skasowałeś materiał, więc już nie ma szans na fb - trudno). No ale nie - to nie przepadło. Tak naprawdę to nie wiem czemu kasujecie te materiały? Nie mam pojęcia co Wam przeszkadzają... Są - niech będą - bo kasowanie ich uważam za dzieciniadę. Jak piszę - materiały (100 - 120 szt czyli 10 - 12 podstron) dodaję w nocy, a o 15 wpada kolejna setka (10 podstron).

Ponadto przypominam - działa nasz oficjalny profil na Instagram. Zapraszam do jego śledzenia - podajcie linek znajomym - niech każdy śledzi - jest tam zawsze coś innego niż na FB! Link w źródle!

O dodawaniu materiałów na główną zapraszam na dyskusję na forum: 

http://motokiller.pl/forum#!/hyde-park:o-zmianie-zasad-dodawania-p
    Nie usuwajcie swoich materiałów, jak rano nie widzicie ich na głównej. To, że rano nie weszły - nie oznacza, że nie wejdą o 15. Dziś ciśnienia nie wytrzymały 3 osoby, a wielka szkoda, bo zamierzałem dać te materiały na facebooka (między innymi Onboard z Asetto Corsa - ale skasowałeś materiał, więc już nie ma szans na fb - trudno). No ale nie - to nie przepadło. Tak naprawdę to nie wiem czemu kasujecie te materiały? Nie mam pojęcia co Wam przeszkadzają... Są - niech będą - bo kasowanie ich uważam za dzieciniadę. Jak piszę - materiały (100 - 120 szt czyli 10 - 12 podstron) dodaję w nocy, a o 15 wpada kolejna setka (10 podstron).

    Ponadto przypominam - działa nasz oficjalny profil na Instagram. Zapraszam do jego śledzenia - podajcie linek znajomym - niech każdy śledzi - jest tam zawsze coś innego niż na FB! Link w źródle!

    O dodawaniu materiałów na główną zapraszam na dyskusję na forum:

    http://motokiller.pl/forum#!/hyde-park:o-zmianie-zasad-dodawania-p
    Yamaha DT 50 – Niby sie nie powino skakać DT ale Yamaha to wytrzymały sprzęt
    Niby sie nie powino skakać DT ale Yamaha to wytrzymały sprzęt
    30 grudnia 2013, 16:03 przez polaczek132 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Dla fanów Skyline'a – R34 wszedł na rynek w 1999 roku; w porównaniu z poprzednikiem zostało zmodyfikowane podwozie, zmianom uległy również inne elementy. Bardziej wytrzymały blok N1 GT-R został założony we wszystkich GT-R’ach R34, niestety nękał go problem z dość awaryjnymi pompami oleju. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Turbina w R34 N1 została zaopatrzona w łożyska kulkowe. Skrzynia biegów również została wzmocniona. Wałki rozrządu zostały na nowo zestrojone i w dużym stopniu różniły się od tych zamontowanych w RB26DETT. Orurowanie i intercooler zostały dopracowane i ulepszone. Nissan wypuścił także serię udoskonalonych R34 GT-R i nazwał je V-spec II. Powstał także R34 GT-R V-Spec II N1, ale brak części dla Nismo zmusił ich do zaprzestania produkcji samochodu szybszego do V-spec II. Rozsławił się w filmach "Za szybcy, za wściekli" oraz "Szybko i wściekle", a także w serii gier wideo "Gran Turismo".
    R34 wszedł na rynek w 1999 roku; w porównaniu z poprzednikiem zostało zmodyfikowane podwozie, zmianom uległy również inne elementy. Bardziej wytrzymały blok N1 GT-R został założony we wszystkich GT-R’ach R34, niestety nękał go problem z dość awaryjnymi pompami oleju. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Turbina w R34 N1 została zaopatrzona w łożyska kulkowe. Skrzynia biegów również została wzmocniona. Wałki rozrządu zostały na nowo zestrojone i w dużym stopniu różniły się od tych zamontowanych w RB26DETT. Orurowanie i intercooler zostały dopracowane i ulepszone. Nissan wypuścił także serię udoskonalonych R34 GT-R i nazwał je V-spec II. Powstał także R34 GT-R V-Spec II N1, ale brak części dla Nismo zmusił ich do zaprzestania produkcji samochodu szybszego do V-spec II. Rozsławił się w filmach "Za szybcy, za wściekli" oraz "Szybko i wściekle", a także w serii gier wideo "Gran Turismo".
    27 listopada 2013, 16:03 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Podróż Motorowerem dookoła Polski 2014r – 14 października (zdj 1) świętowałem mały jubileusz, natomiast 15 października (zdj 2) opłakiwałem moje biedne pierścienie

Wytrzymały ze mną ok. 3400 km

Jutro chopperek idzie na warsztat.

Zapraszam do śledzenia przygotowań do podróży, link w źródle.
    14 października (zdj 1) świętowałem mały jubileusz, natomiast 15 października (zdj 2) opłakiwałem moje biedne pierścienie

    Wytrzymały ze mną ok. 3400 km

    Jutro chopperek idzie na warsztat.

    Zapraszam do śledzenia przygotowań do podróży, link w źródle.
    Cord L-29 Phaeton – Imponujący samochód, jedna z kilku marek samochodów przedwojennych, które nie wytrzymały kryzysu gospodarczego początku lat 30.
    Imponujący samochód, jedna z kilku marek samochodów przedwojennych, które nie wytrzymały kryzysu gospodarczego początku lat 30.
    5 sierpnia 2012, 17:00 przez DMstudiomotors (PW) | Do ulubionych | Skomentuj