Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 423 takie materiały
    Lamborghini Miura Roadster – Samochód sportowy klasy średniej produkowany przez włoską markę Lamborghini, w latach 1966–1973. Po raz pierwszy zaprezentowany podczas Geneva Motor Show w marcu 1966. Wersja Roadster została zaprezentowana  podczas Brussels Motor Show w 1968 roku. W przeciwieństwie do modelu 350 GTS, Miura Roadster nie była tylko samochodem bazowym z odciętym dachem. Przeprojektowano tył, zastosowano nowe lampy, wydech. W założeniach Miura Roadster miała osiągać 280 km/h i przy okazji nie urwać głowy kierowcy. Zmieniono kąt nachylenia przedniej szyby oraz zmniejszono jej wysokość o 3 cm. Wewnątrz przeniesiono przyciski z podsufitki na deskę rozdzielczą. Silnik i układ jezdny zapożyczono z Miury P400. Samochód wzbudził spore zainteresowanie wśród potencjalnych klientów. Jednak firma Lamborghini nie podjęła się rozpoczęcia produkcji seryjnej. Jedyny egzemplarz Miury Roadster został sprzedany korporacji ILZRO zajmującej się produkcją stopów metali dla przemysłu motoryzacyjnego. Firma wykorzystała auto w celach reklamowych. Auto zmodernizowano. Większość standardowych elementów zastąpiono odpowiednikami z cynku. Samochód pomalowano na ciemnozielony kolor, co w połączeniu z czarnym podkładem dało ciekawy efekt. Wnętrze obszyto skórą w kolorze wielbłąda. Nadzorował to wszystko John Foster - jeden z projektantów Forda. Pojazd otrzymał nazwę ZN-75, jest to nazwa katalogowa stopu cynku. Miura ZN-75 reklamowała firmę ILZRO do 1981 roku, kiedy to przekazano ją bostońskiemu Muzeum Transportu, jednak nie pozostała tam na zawsze. Po odrestaurowaniu wielokrotnie zmieniała właścicieli. Obecnie jest w rękach francuskiego kolekcjonera z Nowego Jorku.
    Samochód sportowy klasy średniej produkowany przez włoską markę Lamborghini, w latach 1966–1973. Po raz pierwszy zaprezentowany podczas Geneva Motor Show w marcu 1966. Wersja Roadster została zaprezentowana podczas Brussels Motor Show w 1968 roku. W przeciwieństwie do modelu 350 GTS, Miura Roadster nie była tylko samochodem bazowym z odciętym dachem. Przeprojektowano tył, zastosowano nowe lampy, wydech. W założeniach Miura Roadster miała osiągać 280 km/h i przy okazji nie urwać głowy kierowcy. Zmieniono kąt nachylenia przedniej szyby oraz zmniejszono jej wysokość o 3 cm. Wewnątrz przeniesiono przyciski z podsufitki na deskę rozdzielczą. Silnik i układ jezdny zapożyczono z Miury P400. Samochód wzbudził spore zainteresowanie wśród potencjalnych klientów. Jednak firma Lamborghini nie podjęła się rozpoczęcia produkcji seryjnej. Jedyny egzemplarz Miury Roadster został sprzedany korporacji ILZRO zajmującej się produkcją stopów metali dla przemysłu motoryzacyjnego. Firma wykorzystała auto w celach reklamowych. Auto zmodernizowano. Większość standardowych elementów zastąpiono odpowiednikami z cynku. Samochód pomalowano na ciemnozielony kolor, co w połączeniu z czarnym podkładem dało ciekawy efekt. Wnętrze obszyto skórą w kolorze wielbłąda. Nadzorował to wszystko John Foster - jeden z projektantów Forda. Pojazd otrzymał nazwę ZN-75, jest to nazwa katalogowa stopu cynku. Miura ZN-75 reklamowała firmę ILZRO do 1981 roku, kiedy to przekazano ją bostońskiemu Muzeum Transportu, jednak nie pozostała tam na zawsze. Po odrestaurowaniu wielokrotnie zmieniała właścicieli. Obecnie jest w rękach francuskiego kolekcjonera z Nowego Jorku.
    Witajcie!
    W dzisiejszym odcinku czeka nas nie lada wyzwanie! Montaż wydechu Borla S-Type w najnowszym Chevrolecie Corvette C8! Mała misja, ale za to duże emocje i sporo zabawy! A reakcja właściciela bezcenna!
    Zapraszamy do odcinka
    15 kwietnia 2022, 19:03 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance

    To, że udało nam się wycisnąć z Supry 570 koni nie oznacza, że projekt się zakończył. Zostało jeszcze kilka rzeczy do zrobienia, a na pierwszy ogień idzie wydech. „Ogień” nie jest w tym wypadku słowem przypadkowym, bo liczmy, że w końcówkach układu wydechowego pojawią się marchewy. Pytanie, czy da się zrobić wydech tak, żeby nie męczył przy codziennej, normalnej jeździe, ale na przykład na torze kruszył szkło? Kamil Kopeć z ArcHouse w Siestrzeni twierdzi, że da się. Dlatego to jemu powierzyliśmy wykonanie nowego układu wydechowego. Zobaczcie, jak wyszło.

    PS: Więcej Supry i innych samochodów u mnie na Instagramie: @lukaszbak_ca​roseria

    Lista dotychczasowych modyfikacji:
    1. Down pipe: TurboWorks
    2. GPF Bypass: Milltek
    3. Usunięcie błędów ze sterownika i pierwsze strojenie: Synek Tune
    4. Dolot i filtr powietrza: Eventuri by PG Performance
    5. Felgi: Japan Racing Wheels SL01 (19x10,5 tył i 19x9,5 przód)
    6. Opony: Vredestein Wintrack Pro (zima) oraz Vorti R+ (lato) w rozmiarze 275/35 R19 oraz 305/30 R19
    7. Pierwsza modyfikacja sterownika silnika: Synek Tune
    8. Zawieszenie: KW V3 (obniżone o 2 cm względem serii)
    9. Chłodnica intercoolera: Forge Motorsport
    10. Oklejenie auta: Małachowski Projekt oraz Wrapster
    11. Modyfikacje turbosprężarki: Perun Turbo
    12. Finalne strojenie silnika: Maciek Stelmaszuk, Strojenia.pl
    13. Strojenie zawieszenia: Bartek Czwartosz, racing.pl
    14. Hamulce: WRK Brakes
    15. Układ wydechowy: Kamil Kopeć, ArcHouse

    Osiągi:
    Moc: 570 KM (seria: 340 KM)
    Moment obrotowy: 700 Nm (seria: 500 Nm)
    0-100: 4 sek. (seria: 4,3 sek.)
    0-200: ca. 11,8 sek. (seria: 16,7 sek.)
    100-200: 7,8 sek. (seria: 12,8 sek.)
    28 marca 2022, 9:50 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    To jest szybki filmik z szaleńczego przyspieszenia Jeepa Trackhawka. Ten Jeep ma wydech GT Haus wraz z długimi kolektorami Kooks. 900 KM na kołach
    31 marca 2022, 0:01 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Witajcie! W dzisiejszym odcinku zmodyfikujemy układ wydechowy w genialnej BMW M3 F80 ! Zamontujemy tu nie byle co, bo dedykowany tytanowy układ wydechowy Akrapovic. Nie jest to jednak nasza pierwsza ingerencja w to auto! Posiada ono już catback od "Akrapa" który również był montowany u nas. Teraz jednak zajmiemy się resztą, by klient mógł cieszyć się kompletnym wydechem. Na sam koniec po zamontowaniu opracowalismy nowy program tzw stage 1 który przyniósl rezultat 530 ps i 650nm. Zapraszamy do odcinka!
    7 lutego 2022, 18:30 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance

    Cześć! Witajcie w nowym odcinku! Dziś w Mercedesie C-klasa o kodowym oznaczeniu W205 wymienimy układ wydechowy. Nie dostaniemy jednak gotowego rozwiązania plug & play. Wydech dotrze do nas od MG Motorsport w kawałkach, a naszym zadaniem będzie połączyć go w całość! Zapraszamy do odcinka!
    24 stycznia 2022, 18:20 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance

    Witajcie! Przed Wami jubileuszowa, 50ta sztuka Toyoty GR Yaris która została poddana przez nas konkretnemu tuningowi. Ten Yaris jest wyposażony praktycznie w pełny pakiet modyfikacji jaki posiadamy do GR'ów. Zaczęliśmy oczywiście od konserwacji, ponieważ fabrycznie podłoga Toyoty jest jedynie w "gołym" podkładzie. Poza tym dostała pełny zestaw rozpórek Cusco, kompletny wydech MG Motorsport w wersji z klapami oraz carbonowy dolot Eventuri. Natomiast "wisienką na torcie" był montaż 2szt foteli Recaro CS wyposażonych w podgrzewanie podpięte do farbycznej instalacji, razem z naszymi autorskimi podstawami montażowymi i szynami Recaro Keiper. Jednak to jeszcze nie wszystko - większość z tych modyfikacji, jak ważne by nie były, nie jest widoczna na pierwszy rzut oka, zadbaliśmy więc, by auto zmieniło się również z zewnątrz. Zostało obniżone o 30mm zestawem sprężyn H&R oraz dostało nowe koła Braid (8jx18") które nadały mu mocno "motorsportowego" wizerunku.
    18 stycznia 2022, 22:32 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance