Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 44 takie materiały
    28 sierpnia 2017, 7:21 przez ~Eldar | Do ulubionych | Skomentuj
    Oglądaj w full hd. Zostaw komentarz, ocenę oraz subskrybcje!
    Niebawem jak się uda live z jazdy w Alpach !
    20 czerwca 2017, 6:29 przez ~rumek9999 | Do ulubionych | Skomentuj
    Fieśka 1.3 '97 i Tikobot 0.8 '95 – Niby nic ale własne 
Tikobotem nie raz uciekałem wściekłym golfom.  Mówcie co chcecie na temat tego samochodziku, ale jak tylko będę miał ku temu dobrą okazję, to na bank kupie sobie jeszcze jednego 
Fieśka jest bardziej leniwa, ale wiadomo, czerwony kolor robi swoje 
Obydwa wozy full stock spec, premium bieda edyszyn - czyli z bajerów tylko grzana tylna szyba, ale nie cała
    Niby nic ale własne
    Tikobotem nie raz uciekałem wściekłym golfom. Mówcie co chcecie na temat tego samochodziku, ale jak tylko będę miał ku temu dobrą okazję, to na bank kupie sobie jeszcze jednego
    Fieśka jest bardziej leniwa, ale wiadomo, czerwony kolor robi swoje
    Obydwa wozy full stock spec, premium bieda edyszyn - czyli z bajerów tylko grzana tylna szyba, ale nie cała
    Taka tam nasza zabawka, w trakcie remontu (Lincoln Town Car 5.0 V8 EFI)... Po więcej zapraszam na Facebooka /Second Life Works oraz na SecondLifeWorks.pl

    P.S Wysokie obroty są spowodowane zasysaniem lewego powietrza, stąd wrzucałem bieg, aby pokazać wolne.
    16 października 2016, 11:15 przez lincoln_88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Diesel czy benzyna? – Cześć, chciałbym zachęcić was do dyskusji na temat zalet i wad silników o zapłonie samoczynnym i iskrowym. Osobiście miałem jedno auto z silnikiem diesla (98KM 1.9 dTi w Lagunie), ale większość aut jakimi jeździłem miały ropniaki pod maską. Obecnie mam S80 T6 TwinTurbo i do diesla nigdy nie wrócę. Oczywiście, w ciągu ostatnich lat silniki diesla zostały znacząco ulepszone, a ich wady zniwelowane. Ale i tak są DLA MNIE gorsze pod prawie każdym względem.

Wady, które dyskwalifikują silniki diesla:
- kiepska kultura pracy - głośny, nieprzyjemny dźwięk (wrrr) i drgania przenoszone na "budę"
- słabsze osiągi przy tej samej pojemności
- mało sportowe wrażenia z jazdy
- dysonans podczas jazdy - im wyższe obroty tym mniej mocy (co jest z drugiej strony najważniejszą zaletą diesla - cała potęga tych silników tkwi w dolnym zakresie obrotów)
- problemy z odpalaniem w zimie (świece muszą być w idealnym stanie, wymagają więcej prądu przy rozruchu niż benzyny, również paliwo musi być dostosowane do niskich temperatur)
- niski zakres użytecznych obrotów, trzeba dużo wachlować w przypadku manuala
- wymuszenie stosowania drogich i niezbyt trwałych filtrów które zmniejszają ilość cząstek stałych (DPF, FAP)
- śmierdzące spaliny
- wolne nagrzewanie się w zimie
- nie nadają się do miasta
- przy benzynce możemy wybrać: turbo czy też ssak, w klekocie w zasadzie nie mamy wyboru - diesel musi być doładowany
- w większości przypadków słabiej wyposażone egzemplarze...
- ... z o wiele większymi przebiegami
- droższe w zakupie (choć tańsze jeśli chodzi o tankowanie)
- nowsze są bardzo wrażliwe na jakość paliwa (chociaż silniki benzynowe z bezpośrednim wtryskiem też)
- moim zdaniem nie pasują wizerunkowo do aut wyższej klasy.

Silniki benzynowe dają mi ciszę kiedy chcę ciszy i piękny dźwięk kiedy chcę jechać szybciej. Lepszą kulturę pracy, lepsze wrażenia z jazdy. Dają mi większy wybór jeśli chodzi o liczbę i układ cylindrów, a także o charakterystykę  pracy. Ja decyduję czy chcę mieć doładowanego, narwanego fun-cara czy też liniowo rozwijającego moc wolnossaka. Przy tej samej pojemności mam lepsze osiągi.

Uwaga dla zwolenników diesli. Autor wie, że silniki te są stale rozwijane i dążą ku lepszemu. Wie też, że już teraz nowoczesne silniki diesla potrafią zaoferować dobre wrażenia, że kultura ich pracy zależy od liczby i układu cylindrów. Zdaje sobie również sprawę, że nowoczesne konstrukcje przenoszą mniej drgań i są cichsze niż jeszcze kilka lat temu. Ale tu skupiamy się na porównaniu silników od lat '90 do współczesności, więc średnio nadal wypadają gorzej. 

Zachęcam do dyskusji w komentarzach. Możecie dodać jeszcze jakieś wady silników ZS? A może widzicie jakieś zalety, o których tu nie wspomniałem? Może macie jeszcze jakieś wady/zalety benzyniaków? Piszcie w komentarzach.
    Cześć, chciałbym zachęcić was do dyskusji na temat zalet i wad silników o zapłonie samoczynnym i iskrowym. Osobiście miałem jedno auto z silnikiem diesla (98KM 1.9 dTi w Lagunie), ale większość aut jakimi jeździłem miały ropniaki pod maską. Obecnie mam S80 T6 TwinTurbo i do diesla nigdy nie wrócę. Oczywiście, w ciągu ostatnich lat silniki diesla zostały znacząco ulepszone, a ich wady zniwelowane. Ale i tak są DLA MNIE gorsze pod prawie każdym względem.

    Wady, które dyskwalifikują silniki diesla:
    - kiepska kultura pracy - głośny, nieprzyjemny dźwięk (wrrr) i drgania przenoszone na "budę"
    - słabsze osiągi przy tej samej pojemności
    - mało sportowe wrażenia z jazdy
    - dysonans podczas jazdy - im wyższe obroty tym mniej mocy (co jest z drugiej strony najważniejszą zaletą diesla - cała potęga tych silników tkwi w dolnym zakresie obrotów)
    - problemy z odpalaniem w zimie (świece muszą być w idealnym stanie, wymagają więcej prądu przy rozruchu niż benzyny, również paliwo musi być dostosowane do niskich temperatur)
    - niski zakres użytecznych obrotów, trzeba dużo wachlować w przypadku manuala
    - wymuszenie stosowania drogich i niezbyt trwałych filtrów które zmniejszają ilość cząstek stałych (DPF, FAP)
    - śmierdzące spaliny
    - wolne nagrzewanie się w zimie
    - nie nadają się do miasta
    - przy benzynce możemy wybrać: turbo czy też ssak, w klekocie w zasadzie nie mamy wyboru - diesel musi być doładowany
    - w większości przypadków słabiej wyposażone egzemplarze...
    - ... z o wiele większymi przebiegami
    - droższe w zakupie (choć tańsze jeśli chodzi o tankowanie)
    - nowsze są bardzo wrażliwe na jakość paliwa (chociaż silniki benzynowe z bezpośrednim wtryskiem też)
    - moim zdaniem nie pasują wizerunkowo do aut wyższej klasy.

    Silniki benzynowe dają mi ciszę kiedy chcę ciszy i piękny dźwięk kiedy chcę jechać szybciej. Lepszą kulturę pracy, lepsze wrażenia z jazdy. Dają mi większy wybór jeśli chodzi o liczbę i układ cylindrów, a także o charakterystykę pracy. Ja decyduję czy chcę mieć doładowanego, narwanego fun-cara czy też liniowo rozwijającego moc wolnossaka. Przy tej samej pojemności mam lepsze osiągi.

    Uwaga dla zwolenników diesli. Autor wie, że silniki te są stale rozwijane i dążą ku lepszemu. Wie też, że już teraz nowoczesne silniki diesla potrafią zaoferować dobre wrażenia, że kultura ich pracy zależy od liczby i układu cylindrów. Zdaje sobie również sprawę, że nowoczesne konstrukcje przenoszą mniej drgań i są cichsze niż jeszcze kilka lat temu. Ale tu skupiamy się na porównaniu silników od lat '90 do współczesności, więc średnio nadal wypadają gorzej.

    Zachęcam do dyskusji w komentarzach. Możecie dodać jeszcze jakieś wady silników ZS? A może widzicie jakieś zalety, o których tu nie wspomniałem? Może macie jeszcze jakieś wady/zalety benzyniaków? Piszcie w komentarzach.
    Jedno wolne niedzielne popołudnie – I zrobiłem ledowe podświetlenie progów wewnątrz Seicenta i podświetlenie drzwi. W podsufitce 4 paski led białe zimne na całą szerokość lampki, na progi 30 cm paski led białe ciepłe i pod drzwi 40 cm paski led czerwone ciepłe. Może i zalatuje wsią lecz zależało mi na tym, aby jakoś wyróżnić wnętrze i mi się podoba.
    I zrobiłem ledowe podświetlenie progów wewnątrz Seicenta i podświetlenie drzwi. W podsufitce 4 paski led białe zimne na całą szerokość lampki, na progi 30 cm paski led białe ciepłe i pod drzwi 40 cm paski led czerwone ciepłe. Może i zalatuje wsią lecz zależało mi na tym, aby jakoś wyróżnić wnętrze i mi się podoba.
    W dni wolne od pracy nie zatankujemy? – Przynajmniej producenci kanistrów zarobią. Jak za socjalizmu. Do bagażnika Fiata 126p. idealnie wchodził kanister 20l. Poza nim, nic innego już tam nie weszło.
    Przynajmniej producenci kanistrów zarobią. Jak za socjalizmu. Do bagażnika Fiata 126p. idealnie wchodził kanister 20l. Poza nim, nic innego już tam nie weszło.
    28 października 2015, 23:15 przez whataboutcars (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Lustereczko – Wystarczy wolne popołudnie i wytrwałość .
    Wystarczy wolne popołudnie i wytrwałość .
    28 lipca 2015, 21:08 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne