Produkowane w latach 1998 - 2003 w szwedzkim mieście Uddevalla, jest jednym z najpiękniejszych na świecie aut typu coupe powstałych na bazie seryjnych samochodów (w tym przypadku 850/S70), a projektu jego nadwozia nie powstydziłyby się najlepsze włoskie studia designerskie (autorem jest Brytyjczyk, Ian Callum). Napędzane wyłącznie pięciocylindrowymi, rzędowymi silnikami benzynowymi o mocach od 140 do 240 KM, do wyboru były 3 rodzaje zawieszeń o różnych charakterystykach, których nastawami zajmowali się specjaliści z firmy TWR. Głównymi konkurentami C70 były: Ford Cougar, Peugeot 406 Coupe, Mercedes CLK, BMW 3 Coupe.
Projekt stworzył Pinifarina w wersji Spider, a Bertone w wersji coupe. Silnk stworzył Alfredo Ferrari. Powstało ok. 4200 sztuk. Coupe miał większy rozstaw osi.
Samochód miał H12 o mocy 390 KM. Kontynuacjom był 512 TR. Charakterystycznym elementem są boczne wloty powietrza. Powstało 7 tys. egzemplarzy. Samochód jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych na świecie lecz ne najpiękniejszym.
Waga to zaledwie 600 kg a moc to 250 KM. Silnik to R4 o pojemności 2.9 l. Powstało 17 egzemplarzy ,a ostatnio sprzedano jeden za ponad milion euro. Zwycięsca wielu wyścigów. Swoją nazwe zawdzięcza lekkiej konstrukcji z rurek. Będzie moc będzie więcej.
Powstało 50 egzemplarzy w cenie 600 tys. Euro. Jest to Ferrari Enzo tylko dłuższe i szersze. Także posiada V12 tylko o mocy mniejszej bo zaledwie 630 KM. Moment obrotowy to 652 NM. Pojemność to 6 l. Drogowa wersja ma jedno malowanie biało-niebieske ,choć ciężko nazwać tą wersje drogową bo jest za szeroka (ponad 2 metry) i nie można nigdzie zaparkować. Wspaniały Włoski samochód. Będzie moc będzie więcej.
Samochód zaprezentowany w 2006 roku ,produkowany od 2007. Posiada V8 o mocy 450 KM. Prędkość maksymalna to 293 km/h gdyż nie może być szybsze od Ferrari (Pagani i Lamborghini mają tą zasade gdzieś). Istnieje też Spider ,który nie pochodzi z limitowanej edycji (500 egzemplarzy) jak coupe (Competizione).
Posiada V12 o mocy 355 KM. Ma oszałamiający wygląd i jest niesowicie szybkie. Powstało 475 sztuk tego niezwykłego Lambo. Pochodzi z lat sześćdziesiątych, a wyglądem konkuruje z 250 GTO i Jagie E-Type. Samochód jest marzeniem każdego motomaniaka (oprócz ludzi z Maranello). Projekt karoseri wykonał Marcello Gandini. Będzie moc będzie więcej.
Samochód nazwany na cześć założyciela firmy Enzo Ferrariego. Aby dostać ten samochód Ferrari musiało cię wybrać i musiałeś mieć mnustwo kasy. Istnieje 400 tych maszyn z czego około 10 zostało rozbitych ,bo prawdopodobnie prowadzil je idioci. Posiada V12 o mocy 660 KM czyli tyle ile nowe F12. Na Fiorano jest tzeci za 599 GTO i F12 ,a z Ferrarek na torze w Dunsfold jest pierwsze. Na razie nie było oferty sprzedarzy więc trzeba gromadzić kase na te okazje. Będzie moc będzie więcej.
Posiada 6.5 litrową V12o mocy 700 KM i napęd na 4 koła (LP-wzdłużne położenie silnika, 700-moc, 4-ilość napędzanych kół). Od 0-100 km/h w 2.9 s. Pojemność to 6.5 l. Cena to 255 000 euro, czyli ponad 1 milion złotych.
Samochód stworzony przez Horacio Paganiego, założyciela firmy Pagani i jednego z projektantów Lambo Countach. Samochód ma drzwi podnoszone do góry a na jego wnętrze idzie skóra z ponad 10 krów. Jest to DRUGI modeł Pagani, pierwszym była rozwijana Zonda (ponad 10 wersji w tym F, R, Tricolore i 7.3). Samochód zadebiutował w 2011 roku. Posiada V12 AMG o pojemności 6.0 l. Moc to 700 KM a moment obrotowy 1000 NM. Do setk w 3.3 sekundy "top speed" to 375 km/h. Cena 1.1 mln $.