Szukaj
Znalazłem 96 takich materiałów
Przed wypadkiem: http://www.youtube.com/watch?v=a4C3pEL36v8&feature=youtu.be
- Rok produkcji: 1989
- Data pierwszej rejestracji: 20-01-1989
- Typ: Sedan
- Kolor: Diamant Schwartz Metalic
- Silnik: M20B25 [silnik jest po remoncie]
- Zawieszenie: Koni Sport z regulacją twardości + sprężyny Koni
- Układ wydechowy: Barany Hartge + Przelot bez katalizatora + Końcowy G-Power
- Hamulce: Przód: tarcze ATE PowerDisc - klocki Texstar
Tył: seria
- Szpera 3.91 25% (planowanie zaciśnięcie na 40%)
- Sportowa wkładka filtra powietrza K&N
- Rozpórka: przód & tył Weichers
- Wspomaganie kierownicy
- ABS
- Osłona pod silnik [sanki]
- Lampy: przód: Oryginalne Black Hella + xenon 5000kw
tył: Oryginalne MHW
- Kierownica: Momo Corse 32cm [nowe obszycie]
- Fotele a'la Recaro [Eco skóra]
- Lusterko M Technic 2
- Czarna podsufitka M Technic 2
- Gałka zmiany biegów M Technic 2
- Roleta tylnej szyby
- CB radio + antena
- CarAudio: Radio JVC + Głośniki Infinity
- Elektryczne Lusterka
- Centralny zamek
- Komputer pokładowy Check Control
- Koła: BK-Racing Alpina 205/40/17"
- Kompletny Oryginalny pakiet M Technic 2
Filmy :
On Board : http://www.youtube.com/watch?v=8dKZ8eiqu6c
Plac: http://www.youtube.com/wa...feature=related
http://www.youtube.com/wa...feature=related
http://www.youtube.com/us...u/1/f1ecvDP8xJE
Onboard: http://www.youtube.com/watch?v=acS7B8fb9r0
Już na pierwszy rzut oka widać, że taka modyfikacja wymagał nie lada poszerzenia, oraz wydłużenia karoserii samochodu, aby zmieścić 12-cylindrowego potwora. W oczy też się rzucają ogromne koła.
Silnik jest umieszczony centralnie z tyłu pojazdu. Rozwija moc 580 km. Być może niektórych 580km w 6,2L V12 nie poraża, ale wyobraźcie sobie, co taka moc może zrobić z takim samochodzikiem.
Za tuning tego niezwykłego egzemplarza zabrała się włoska firma Oemmedi Meccanica. Niestety nie znam osiągów tego auta.
A na koniec ciekawostka: akurat ten egzemplarz Fiata 500 ma bardzo ciekawą historię swapową. Najpierw silnik wymieniono na 3,2L , 6-cylindrowy bokser z Porsche. Potem Fiacik jeździł na 3,0L V8 z Ferrari i dopiero teraz ma pod maską - albo raczej pod karoserią - V12 z Lamborghini Murcielago
Dla zainteresowanych mam film, jak to chodzi: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ouIM71EpIcA#!
, oraz film, w którym ten egzemplarz jeździł jeszcze na 3,0L V8 z Ferrari
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=0ZdIYv_xFUc
http://www.youtube.com/watch?v=ZOlrEGGIBPI
http://www.youtube.com/watch?v=Q0OQLutR9Xs
3/12 - http://www.youtube.com/watch?v=YXiauQ-rCvc&feature=fvwrel
4/12 - http://www.youtube.com/watch?v=QrNaTpQb4Pc&feature=fvwrel
5/12 - http://www.youtube.com/watch?v=-18OVvS0Irs&feature=fvwrel
6/12 - http://www.youtube.com/watch?v=N0XVMeR3GI0&feature=fvwrel
7/12 - http://www.youtube.com/watch?v=On4P06U_9nQ&feature=relmfu
8/12 - http://www.youtube.com/watch?v=aGqmHZOR7G8&feature=fvwrel
9/12 - http://www.youtube.com/watch?v=2wijK9nMb_Y&feature=fvwrel
10/12 - http://www.youtube.com/watch?v=jxmItJTOQzI&feature=fvwrel
11/12 - http://www.youtube.com/watch?v=3jsGi-YyLe4&feature=fvwrel
12/12 - jeszcze nie ma ale na osłodę dam filmik który przedstawia prawię koniec prac : ) - http://www.youtube.com/watch?v=hHRWCI_6c7E&list=UU8HTSrQddJJDiS6JeEXo4gw&index=1&feature=plcp