Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 96 takich materiałów
    Polonez 2.0  24v R6  - zdjęcia z budowy – Jak obiecałem tak wrzucam kilka zdjęć z budowy auta. Zdjęcia na chwilę obecną są mało aktualne - były dokonywane zmiany (zawieszenie - obniżenie, utwardzenie itp).

Na wstępie podkreślę, że nie chce i nie będę debatować czy auto jest mocniejsze, słabsze w stosunku do ... Auto zostało zrobione żeby zobaczyć jak będzie się to sprawować, żeby w życiu nudy nie było ;). 

Silnik został wstawiony razem ze skrzynią biegów, wał (też z bmw) skrócono dorobiono płytkę żeby połączyć z fabrycznym mostem poloneza. Połączenie jest fajne, przełożenie dosyć krótkie. w most włożono "blokadę" - 2 stalowe płytki rozpierane sprężynami, część z was na pewno wie o co chodzi. Na pytanie czy działa od razu odpowiem, że ciężko odpowiedzieć twierdząco bądź przecząco. Spinać trochę spina ale na pewno nie jest to do latania bokami ;) Na pewno auto lepiej się zbiera w stosunku do tego co było - nie ma takiego boksowania kół.

Rozpędzić się łatwo to i zatrzymać trzeba jakoś. Zaciski z alfy 156 i tarcze wentylowane 284mm + felgi 15". 
Zawieszenie utwardzone: sprężyny z żuka + jakieś amorki ale teraz już nie pamiętam od czego. Tył: resor sklepany z dołożonym piórem + twarde amorki. Na tył dorzucony został drążek stabilizatora.  

Kilka rzeczy do opisania jeszcze by się znalazło ale myślę że na razie wystarczy.

Ostatnie foto jest w miarę aktualne. ( Od razu mówię, że nie jestem fanem za niskich aut ;))  

Link do filmiku który wcześniej już wrzucałem: http://www.youtube.com/watch?v=RW48ANxDXlg
    Jak obiecałem tak wrzucam kilka zdjęć z budowy auta. Zdjęcia na chwilę obecną są mało aktualne - były dokonywane zmiany (zawieszenie - obniżenie, utwardzenie itp).

    Na wstępie podkreślę, że nie chce i nie będę debatować czy auto jest mocniejsze, słabsze w stosunku do ... Auto zostało zrobione żeby zobaczyć jak będzie się to sprawować, żeby w życiu nudy nie było ;).

    Silnik został wstawiony razem ze skrzynią biegów, wał (też z bmw) skrócono dorobiono płytkę żeby połączyć z fabrycznym mostem poloneza. Połączenie jest fajne, przełożenie dosyć krótkie. w most włożono "blokadę" - 2 stalowe płytki rozpierane sprężynami, część z was na pewno wie o co chodzi. Na pytanie czy działa od razu odpowiem, że ciężko odpowiedzieć twierdząco bądź przecząco. Spinać trochę spina ale na pewno nie jest to do latania bokami ;) Na pewno auto lepiej się zbiera w stosunku do tego co było - nie ma takiego boksowania kół.

    Rozpędzić się łatwo to i zatrzymać trzeba jakoś. Zaciski z alfy 156 i tarcze wentylowane 284mm + felgi 15".
    Zawieszenie utwardzone: sprężyny z żuka + jakieś amorki ale teraz już nie pamiętam od czego. Tył: resor sklepany z dołożonym piórem + twarde amorki. Na tył dorzucony został drążek stabilizatora.

    Kilka rzeczy do opisania jeszcze by się znalazło ale myślę że na razie wystarczy.

    Ostatnie foto jest w miarę aktualne. ( Od razu mówię, że nie jestem fanem za niskich aut ;))

    Link do filmiku który wcześniej już wrzucałem: http://www.youtube.com/watch?v=RW48ANxDXlg
    23 stycznia 2014, 20:09 przez Pater (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Cz2.
    http://www.youtube.com/watch?v=EL23bG57vNA

    Cz.3
    http://www.youtube.com/watch?v=7-nRwj2XqDY

    Warto obejrzeć, to nie jest łatwy kawałek chleba, pomijając nawet kierunek tej trasy.
    22 stycznia 2014, 22:52 przez donroberto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    youtube

    Zapraszam na 25min seans.
    Jeżeli się komuś spodoba zapraszam na kanał YT http://www.youtube.com/user/oldtimerbazar?feature=watch (z resztą komu ja to mówię większość i tak pewnie zna dokładnie ten kanał). Miłego oglądania
    20 stycznia 2014, 22:36 przez MagicMan1123 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nocna jazda samochodem bez celu Bydgoszcz – http://www.youtube.com/watch?v=CLAcUezTEjY
    Http://www.youtube.com/watch?v=CLAcUezTEjY
    18 stycznia 2014, 11:10 przez Merolek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    zdjęcie mojego autorstwa

    Mały, ale wariat! – II Tarnowska Moto-sobota. Maluch z silnikem od Hondy CBR. Tutaj film z pokazu jego możliwości: http://www.youtube.com/watch?v=n34Bksp83Ok&feature=youtu.be
    II Tarnowska Moto-sobota. Maluch z silnikem od Hondy CBR. Tutaj film z pokazu jego możliwości: http://www.youtube.com/watch?v=n34Bksp83Ok&feature=youtu.be
    11 stycznia 2014, 17:24 przez Greed (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne.

    Moje pierwsze Autko – Mały, ciasny ale własny
Link do filmu z remontu:
http://www.youtube.com/watch?v=EQporOlQgEk
    Mały, ciasny ale własny
    Link do filmu z remontu:
    http://www.youtube.com/watch?v=EQporOlQgEk
    1 stycznia 2014, 18:31 przez MGKP1995 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    Własne

    126p – Tak się nagrywa filmy na zlocie
http://www.youtube.com/watch?v=myTjNzlcozw
    Tak się nagrywa filmy na zlocie
    http://www.youtube.com/watch?v=myTjNzlcozw
    18 grudnia 2013, 18:54 przez altecsrs (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    MTN Kielce na klipie Borixona – A tak MTN bawili się na klipie Borixona - Tworzymy historie

Link do klipu http://www.youtube.com/watch?v=zXxVsmrKqDI
    A tak MTN bawili się na klipie Borixona - Tworzymy historie

    Link do klipu http://www.youtube.com/watch?v=zXxVsmrKqDI
    16 grudnia 2013, 12:22 przez bartex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tatra T603 – Tę markę większość osób kojarzy z samochodami ciężarowymi o świetnych własnościach terenowych, tymczasem Tatra już od lat 30-tych minionego wieku wytwarzała osobowe auta luksusowe.
Auto z obrazka to Tatra T 603 przygotowana do wyścigów. Aż dziw bierze, że Czechom, będącym tak jak my, krajem komunistycznym, udało się produkować tak nietuzinkowe samochody, które dziś cieszą się sporym powodzeniem wśród kolekcjonerów aut (powstało niewiele ponad 20 tys. egzemplarzy T603).

Tatra T603 (1955-1975) posiadała niezwykle aerodynamiczną karoserię (Cx=0,35) mieszczącą 6 osób, chłodzony powietrzem silnik V8 o pojemności 2,4-2,5 l i mocy 95-105 KM umieszczony za tylną osią i napędzający koła tylne. Z uwagi na niedociążoną oś przednią, wóz uchodzi za trudny w prowadzeniu zimą.

Posłuchaj jak wspaniale brzmi czechosłowackie, chłodzone powietrzem V8 z drugiej połowy lat 50-tych!:

http://www.youtube.com/watch?v=UEglqDfGYM0
    Tę markę większość osób kojarzy z samochodami ciężarowymi o świetnych własnościach terenowych, tymczasem Tatra już od lat 30-tych minionego wieku wytwarzała osobowe auta luksusowe.
    Auto z obrazka to Tatra T 603 przygotowana do wyścigów. Aż dziw bierze, że Czechom, będącym tak jak my, krajem komunistycznym, udało się produkować tak nietuzinkowe samochody, które dziś cieszą się sporym powodzeniem wśród kolekcjonerów aut (powstało niewiele ponad 20 tys. egzemplarzy T603).

    Tatra T603 (1955-1975) posiadała niezwykle aerodynamiczną karoserię (Cx=0,35) mieszczącą 6 osób, chłodzony powietrzem silnik V8 o pojemności 2,4-2,5 l i mocy 95-105 KM umieszczony za tylną osią i napędzający koła tylne. Z uwagi na niedociążoną oś przednią, wóz uchodzi za trudny w prowadzeniu zimą.

    Posłuchaj jak wspaniale brzmi czechosłowackie, chłodzone powietrzem V8 z drugiej połowy lat 50-tych!:

    http://www.youtube.com/watch?v=UEglqDfGYM0