Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 6 takich materiałów
    Chevy Blazer – Vortec 4,3 V6, mój pierwszy samochód.
Z ostatnich roczników, w których nie ma jeszcze Europy.
    Vortec 4,3 V6, mój pierwszy samochód.
    Z ostatnich roczników, w których nie ma jeszcze Europy.
    Camaro Supercharger 79’ – Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR
    Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR
    Chevrolet C7500 – Takie oto cudo miałem okazje wczoraj widzieć, a na naszych drogach dużo tego nie jeździ, także nie mogło obyć się bez fotek. Zobaczyć takiego potwora - niesamowita sprawa.

Chevrolet C7500 (albo inaczej Chevrolet Kodiak / GMC TopKick) to samochód tzw. "Heavy Duty" z stajni General Motors. Służą one do przewożenia różnego rodzaju rzeczy, bardzo ciężkich rzeczy ich udźwig to 11T do 15T przewożonego materiału, dlatego należy on do klasy 7 pojazdów ciężarowych wg. klasyfikacji w USA (klas jest 8). Ten model jest akurat z drugiej generacji 1990-2002, posiadały one takie jednostki napędowe:

8.1 liter V8 Big-Block gasoline
7.4 liter Vortec V8 gasoline
7.2 liter I6 diesel Caterpillar 3126B/E)
6.6 Caterpillar 3116

W tym niestety nie wiem jaki był silnik.

Spotkany przeze mnie egzemplarz troszkę w innym wydaniu niż zadania budowlane. 

Musze powiedzieć, że na żywo robi bardzo duże wrażenie.
    Takie oto cudo miałem okazje wczoraj widzieć, a na naszych drogach dużo tego nie jeździ, także nie mogło obyć się bez fotek. Zobaczyć takiego potwora - niesamowita sprawa.

    Chevrolet C7500 (albo inaczej Chevrolet Kodiak / GMC TopKick) to samochód tzw. "Heavy Duty" z stajni General Motors. Służą one do przewożenia różnego rodzaju rzeczy, bardzo ciężkich rzeczy ich udźwig to 11T do 15T przewożonego materiału, dlatego należy on do klasy 7 pojazdów ciężarowych wg. klasyfikacji w USA (klas jest 8). Ten model jest akurat z drugiej generacji 1990-2002, posiadały one takie jednostki napędowe:

    8.1 liter V8 Big-Block gasoline
    7.4 liter Vortec V8 gasoline
    7.2 liter I6 diesel Caterpillar 3126B/E)
    6.6 Caterpillar 3116

    W tym niestety nie wiem jaki był silnik.

    Spotkany przeze mnie egzemplarz troszkę w innym wydaniu niż zadania budowlane.

    Musze powiedzieć, że na żywo robi bardzo duże wrażenie.
    4 września 2014, 8:25 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Vortec. – Skromne 5,3l V8 w Chevym Silverado, reklama Monstera.
    Skromne 5,3l V8 w Chevym Silverado, reklama Monstera.
    16 czerwca 2013, 21:12 przez Cappy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Samoróbek.

    Bestia – Cadillac Escalade - luksusowy SUV dostępny w dwóch wersjach nadwozia:
4-drzwiowe SUV
4-drzwiowe pick-up
Oraz 4 wersjach silnikowych:
5.3 L Vortec V8 - 285 HP
5.7 L Vortec V8 - 295 HP
6.2 L Vortec V8 - 409 HP
6.0 L Vortec HO V8 - 345 HP
    Cadillac Escalade - luksusowy SUV dostępny w dwóch wersjach nadwozia:
    4-drzwiowe SUV
    4-drzwiowe pick-up
    Oraz 4 wersjach silnikowych:
    5.3 L Vortec V8 - 285 HP
    5.7 L Vortec V8 - 295 HP
    6.2 L Vortec V8 - 409 HP
    6.0 L Vortec HO V8 - 345 HP
    25 czerwca 2012, 22:52 przez Statyk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1