Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 137 takich materiałów
    SCANIA R560, VOLVO FH, DAF XF – Repiński transport.
    Repiński transport.
    Volvo FH16 750 Euro-Trans – Takie cudo ostatnio nawiedziło Zamość.
    Takie cudo ostatnio nawiedziło Zamość.
    Japońskie V12 – Czyli Toyota Century. Luksusowa limuzyna z napędem na tył, produkowana od lat 60 z niewielkimi zmianami. Na początku z silnikiem V8, natomiast od 1997 r. pod maską jest 5-litrowy V12, póki co jest to jedyny, seryjny, japoński samochód z silnikiem V12. Samochód między innymi przez swoją konserwatywną stylistykę wewnątrz i na zewnątrz , najczęściej wykorzystywany był przez ludzi z wysokiego szczebla np. jako samochód rządowy, ale oczywiście dostępny jest dla każdego, można go normalnie kupić w określonych salonach Toyoty w Japonii. Century najczęściej posiada fotele tapicerowane wysokiej jakości tkaniną, ponieważ skóra okazała się "zbyt głośna" w użytkowaniu. Drzwi zamykane są elektronicznie, ponieważ tradycyjne zamknięcie okazało się "zbyt głośne". Tylne siedzenia wyposażone są w system masażu. Samochód, podobnie jak wiele oldschoolowych Toyot, posiada swój własny, unikalny emblemat. Specjalna wersja Century, służy jako transport dla Cesarza Japonii.
    Czyli Toyota Century. Luksusowa limuzyna z napędem na tył, produkowana od lat 60 z niewielkimi zmianami. Na początku z silnikiem V8, natomiast od 1997 r. pod maską jest 5-litrowy V12, póki co jest to jedyny, seryjny, japoński samochód z silnikiem V12. Samochód między innymi przez swoją konserwatywną stylistykę wewnątrz i na zewnątrz , najczęściej wykorzystywany był przez ludzi z wysokiego szczebla np. jako samochód rządowy, ale oczywiście dostępny jest dla każdego, można go normalnie kupić w określonych salonach Toyoty w Japonii. Century najczęściej posiada fotele tapicerowane wysokiej jakości tkaniną, ponieważ skóra okazała się "zbyt głośna" w użytkowaniu. Drzwi zamykane są elektronicznie, ponieważ tradycyjne zamknięcie okazało się "zbyt głośne". Tylne siedzenia wyposażone są w system masażu. Samochód, podobnie jak wiele oldschoolowych Toyot, posiada swój własny, unikalny emblemat. Specjalna wersja Century, służy jako transport dla Cesarza Japonii.
    Nietypowy transport –
    29 września 2014, 16:15 przez DamianTDI (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    SCANIA R500 V8 Torstensson Transport –
    27 sierpnia 2014, 10:53 przez ThePiekarz23 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    29 lipca 2014, 0:27 przez cax (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Master Truck – Scania "Hot Rod" i Scania "Fast and furious" firmy "Repiński - transport i spedycja".
    Scania "Hot Rod" i Scania "Fast and furious" firmy "Repiński - transport i spedycja".
    24 lipca 2014, 15:56 przez daneq239 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Mazda RX500 1971r – Mazda RX500 I z 1971r. Samochód pochodzi z Hiroshima City Transport Museum i po raz pierwszy pokazano go w Wielkiej Brytanii. Imponująco wyglądający RX500 został zaprojektowany przez Mazdę w 1970 roku jako samochód testowy dla sprawdzenia bezpieczeństwa podczas jazdy z wysokimi prędkościami. Dzięki lekkim elementom wykonanym z tworzywa sztucznego masa nie przekracza 850 kg. Do napędu posłużył silnik silnik Wankla o pojemności 491 cm3 i mocy 250 KM. Pozwalał na osiągnięcie 200 km/h. Z tyłu zamontowano wielokolorowe światła. Podczas przyspieszania świeciły na zielono, przy stałej prędkości na pomarańczowo, a podczas hamowania - tradycyjnie, na czerwono. Trzeba przyznać, że Mazda RX500 wygląda na tyle kosmicznie, że mogłaby z powodzeniem zastąpić DeLoreana DMC-12 w filmie "Powrót do przyszłości".
    Mazda RX500 I z 1971r. Samochód pochodzi z Hiroshima City Transport Museum i po raz pierwszy pokazano go w Wielkiej Brytanii. Imponująco wyglądający RX500 został zaprojektowany przez Mazdę w 1970 roku jako samochód testowy dla sprawdzenia bezpieczeństwa podczas jazdy z wysokimi prędkościami. Dzięki lekkim elementom wykonanym z tworzywa sztucznego masa nie przekracza 850 kg. Do napędu posłużył silnik silnik Wankla o pojemności 491 cm3 i mocy 250 KM. Pozwalał na osiągnięcie 200 km/h. Z tyłu zamontowano wielokolorowe światła. Podczas przyspieszania świeciły na zielono, przy stałej prędkości na pomarańczowo, a podczas hamowania - tradycyjnie, na czerwono. Trzeba przyznać, że Mazda RX500 wygląda na tyle kosmicznie, że mogłaby z powodzeniem zastąpić DeLoreana DMC-12 w filmie "Powrót do przyszłości".
    10 lipca 2014, 11:14 przez Michu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ma 50 km zasięgu i może rozpędzić się do 45 km/h. To wystarczy by do pracy dojeżdżać średnio 30% szybciej niż samochodem, zwłaszcza gdy mieszkamy w zakorkowanym mieście. Ponadto na jednym miejscu parkingowym zmieszczą się aż 4 pojazdy i-ROAD.

    Zastanawiacie się jak będą wyglądały ulice miast za 20 – 30 lat i czym będziemy się poruszać po coraz bardziej zatłoczonych aglomeracjach? Miejsca pod nowe jezdnie przybywać nie będzie i muszą pojawić się pomysły na rozwiązanie tego problemu. Właśnie dlatego Toyota postanowiła stworzyć futurystyczne trójkołowe pojazdy, które już teraz będą woziły mieszkańców francuskiego Grenoble.

    Toyota i-ROAD to niewielki, dwuosobowy pojazd elektryczny, przypominający w pełni zabudowany motocykl. Łączy te zalety samochodów i motocykli, które mają największy wpływ na efektywne poruszanie się w mieście. Jest wąski i zwrotny jak jednoślad, ale zapewnia stabilność, bezpieczeństwo i izolację od deszczu, spalin i hałasu, pozwalając cieszyć się spokojną rozmową lub muzyką. Nowatorskie trzykołowe podwozie dostarcza wyjątkowych wrażeń z jazdy oraz doskonale amortyzuje nierówności nawierzchni. Co szczególnie istotne, na jednym miejscu parkingowym mieszczą się aż cztery i-ROAD-y.

    Pojazd waży 300 kg i napędzają go dwa silniki elektryczne o mocy 2 kW (2,7 KM), które dzięki energii zgromadzonej w bateriach litowo-jonowych zapewniają zasięg 50 km. i-ROAD osiąga maksymalną prędkość 45 km/h. Dodatkowo nowatorski system Active Lean pozwala kierowcy w łatwy sposób kontrolować wychylenie pojazdu i gwarantuje stabilną jazdę. Dzięki niemu wrażenia z jazdy i-ROAD-em są podobno jedyne w swoim rodzaju.
    Scania Super R500 V8 – Andreas Schubert Internationale Transport.
    Andreas Schubert Internationale Transport.
    5 lipca 2014, 10:41 przez ThePiekarz23 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj