Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 60 takich materiałów
    Ode mnie: Kto dał im prawo do używana fotoradarów?! Mają łazić za wandalami itp, a nie trzaskać kasę na kierowcach! Tym niech się zajmie Policja! (Oni to chociaż w dość poprawny sposób robią)

    A może tak właśnie w tym momencie ktoś kobiecie kradnie torebkę, lub jakiś dzieciak jest bity! A oni w najlepsze grzeją się w aucie!

    WSTYD!

    Opis filmu: Fotoradar w VW Golfie 4 kombi na ulicy 3-go Maja za Tesco gdzie kiedyś były tory. Godzina kilka minut po 9.
    28 października 2013, 15:16 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Statystyki mówią same za siebie... – Gollob, Kubica, Błażusiak, kilka dowodów na to że zamiast basenu narodowego powinny powstać nowoczesne tory wyścigowe.
    Gollob, Kubica, Błażusiak, kilka dowodów na to że zamiast basenu narodowego powinny powstać nowoczesne tory wyścigowe.
    27 października 2013, 20:51 przez Maxiking (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Tak się śmiejecie z pepików a tory mają takie że polska nie ma co się równać
    24 września 2013, 12:14 przez ~adame36 | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowy tor Jastrząb w pod Radomiem – 1. Wjazd na teren
2. Parking ogólnodostępny
3. Plac wejściowy
4. Budynek administracyjno szkoleniowy
5. Stacja diagnostyczna
6. Strefa serwisowa
7. Płyta poślizgowa prostokątna
8. Płyta poślizgowa prostokątna
9. Płyta poślizgowa pierścieniowa
10. Płyta poślizgowa na spadku
11. Plac manewrowy dla motocykli
12. Plac manewrowy dla samochodów
13. Tory szkoleniowe asfaltowe
14. Tory szkoleniowe szutrowe
15. Rów z wodą dla motocykli


Przetestował go już Paweł Trela oraz Karol Kowalski (drifterzy) , tor ukonczony bedzie w przyszłym roku.
    1. Wjazd na teren
    2. Parking ogólnodostępny
    3. Plac wejściowy
    4. Budynek administracyjno szkoleniowy
    5. Stacja diagnostyczna
    6. Strefa serwisowa
    7. Płyta poślizgowa prostokątna
    8. Płyta poślizgowa prostokątna
    9. Płyta poślizgowa pierścieniowa
    10. Płyta poślizgowa na spadku
    11. Plac manewrowy dla motocykli
    12. Plac manewrowy dla samochodów
    13. Tory szkoleniowe asfaltowe
    14. Tory szkoleniowe szutrowe
    15. Rów z wodą dla motocykli


    Przetestował go już Paweł Trela oraz Karol Kowalski (drifterzy) , tor ukonczony bedzie w przyszłym roku.
    19 września 2013, 19:04 przez arko1233 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Jedna z najszybszych S2000 na świecie, bardzo gruby i drogi projekt. Typowa Honda przeznaczona na tory wyścigowe, zbudowana do bicia czasów. W porównaniu do poprzedniego roku, pojawiło się trochę usprawnień, jak na przykład nowa turbosprężarka GCG Garrett GTX3582R oraz sekwencyjna skrzynia biegów Holinger RD6S. Również aerodynamika została poprawiona. Samochód ma obecnie moc ponad 800 KM i szykowany jest na World Time Attack Challenge 2013, który odbędzie się w październiku. Na ostatnim teście na torze Fuji Speedway, kierowca wyścigowy Nobuteru Taniguchi, wykręcił Hondą S2000RR niesamowity czas 1:40.90. Dla ciekawości, porównanie do seryjnej czołówki:
    Porsche 911 GT2 RS - 1:50.54,
    Nissan GT-R - 1:50.95,
    Lamborghini Aventador LP700-4 - 1:52.55,
    McLaren MP4-12C - 1:53.20,
    Audi R8 GT - 1:54.80
    2 września 2013, 14:26 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tak jak kolej – czasem tory zarastają tak, jak Polska motoryzacja zanika
    Czasem tory zarastają tak, jak Polska motoryzacja zanika
    1 września 2013, 19:55 przez Bandzior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Ferrari FXX Evo – Ferrari FXX – ekstremalna wersja Ferrari Enzo, przeznaczona tylko na tory wyścigowe (nie posiada homologacji). Testy bolidu rozpoczęto pod koniec roku 2004. Nazwa FXX wzięła się z tego, że początkowo planowano produkcję jedynie dwudziestu aut, jednak wyprodukowano dwadzieścia dziewięć bolidów plus dwa dodatkowe egzemplarze dla Jeana Todt'a i Michaela Schumachera, które jako jedyne zostało pomalowane całkowicie na czarno. Na początku sprzedaży cena jednego modelu wynosiła 1,5 miliona euro.

28 października 2007 zaprezentowano FXX Evoluzione, wersję auta stworzoną przy współpracy z Michaelem Schumacherem oraz innymi posiadaczami modelu FXX. Celem zmian była korekta i dopracowanie samochodu pod względem technicznym, przez co FXX Evoluzione posiadał zmodernizowany układ napędowy, przeniesienia napędu i zawieszenie, a przez to lepsze osiągi i lepsze prowadzenie. Ofertę modernizacji FXX wysłano wszystkim posiadaczom modelu startującym w specjalnie przygotowanych dla tego auta wyścigach FXX Events.
    Ferrari FXX – ekstremalna wersja Ferrari Enzo, przeznaczona tylko na tory wyścigowe (nie posiada homologacji). Testy bolidu rozpoczęto pod koniec roku 2004. Nazwa FXX wzięła się z tego, że początkowo planowano produkcję jedynie dwudziestu aut, jednak wyprodukowano dwadzieścia dziewięć bolidów plus dwa dodatkowe egzemplarze dla Jeana Todt'a i Michaela Schumachera, które jako jedyne zostało pomalowane całkowicie na czarno. Na początku sprzedaży cena jednego modelu wynosiła 1,5 miliona euro.

    28 października 2007 zaprezentowano FXX Evoluzione, wersję auta stworzoną przy współpracy z Michaelem Schumacherem oraz innymi posiadaczami modelu FXX. Celem zmian była korekta i dopracowanie samochodu pod względem technicznym, przez co FXX Evoluzione posiadał zmodernizowany układ napędowy, przeniesienia napędu i zawieszenie, a przez to lepsze osiągi i lepsze prowadzenie. Ofertę modernizacji FXX wysłano wszystkim posiadaczom modelu startującym w specjalnie przygotowanych dla tego auta wyścigach FXX Events.
    9 sierpnia 2013, 12:37 przez pietras413 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zagadka dla fanów F1 – znacie wszystkie tory?
    Znacie wszystkie tory?
    13 lipca 2013, 12:55 przez Damiz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Ponownie na torze Sydney Motorsport Park w Australii zjawią się jedne z najlepszych i najszybszych maszyn zbudowanych do time attack. WTAC 2013 zaczyna się 18 października.
    Cztery klasy samochodów zwiastują frekwencję nie gorszą niż rok temu, kiedy to przybyło 96 samochodów do time attack (+ 29 do driftingu oraz reszta do innych połączonych imprez).
    CLUBSPRINT to podstawowa klasa, modyfikacje są tam mocno ograniczone, wszystkie samochody muszą być legalnie dopuszczone do ruchu, poza tym nie mogą w niej startować profesjonalni kierowcy, jak również zabronione jest używanie supersamochodów. Klasa OPEN oferuje więcej swobody i modyfikacji dla samochodów, bez ograniczeń dla profesjonalnych kierowców i supercarów. W tym roku między OPEN a PRO znajdzie się nowa klasa, czyli PRO AM, w dużym uproszczeniu przeznaczona jest ona dla samochodów klasy PRO jednak nie mogą tam startować profesjonalni kierowcy. I w końcu najwyższa klasa - PRO, przeznaczona wyłącznie dla profesjonalnych kierowców i zespołów które startują na zaproszenie organizatorów, samochody po grubych modyfikacjach, mega projekty.
    WTAC to bardzo szybkie i bardzo mocne maszyny, z niesamowitą aerodynamiką, wielkie skrzydła, dyfuzory i wszystko inne oferujące odpowiednią siłę dociskającą dla potworów zbudowanych na tory wyścigowe, o mocach często przekraczających 700 KM (w klasie PRO i PRO AM). Więcej info: http://www.worldtimeattack.com/
    8 lipca 2013, 16:40 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Buisness Coupè – To przez niego istnieje NASCAR.
Historia zaczyna się w latach 40-tych, czyli w czasach kiedy w Stanach Zjednoczonych była prohibicja i był przemyt bimbru. Do transportu tego alkoholu najlepiej nadawał się Ford Buisness Coupè: jak na tamte czasy nie rzucał się w oko, ale jak policja już zaczynała go gonić to był w stanie jej uciec, dzięki przeróbką robionym przez właścicieli tych ford-ów. W wolnym czasie, kiedy nie musieli przemycać bimbru i uciekać przed policją, właściciele sprawdzali który z nich ma najszybszą furę. Na początku jeździli na improwizowanych torach, później spotykali się regularnie i było ich coraz więcej więc budowali proste tory, które miały tylko zakręty w lewo.
    To przez niego istnieje NASCAR.
    Historia zaczyna się w latach 40-tych, czyli w czasach kiedy w Stanach Zjednoczonych była prohibicja i był przemyt bimbru. Do transportu tego alkoholu najlepiej nadawał się Ford Buisness Coupè: jak na tamte czasy nie rzucał się w oko, ale jak policja już zaczynała go gonić to był w stanie jej uciec, dzięki przeróbką robionym przez właścicieli tych ford-ów. W wolnym czasie, kiedy nie musieli przemycać bimbru i uciekać przed policją, właściciele sprawdzali który z nich ma najszybszą furę. Na początku jeździli na improwizowanych torach, później spotykali się regularnie i było ich coraz więcej więc budowali proste tory, które miały tylko zakręty w lewo.
    9 kwietnia 2013, 16:11 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)