Szukaj
Znalazłem 60 takich materiałów
A może tak właśnie w tym momencie ktoś kobiecie kradnie torebkę, lub jakiś dzieciak jest bity! A oni w najlepsze grzeją się w aucie!
WSTYD!
Opis filmu: Fotoradar w VW Golfie 4 kombi na ulicy 3-go Maja za Tesco gdzie kiedyś były tory. Godzina kilka minut po 9.
2. Parking ogólnodostępny
3. Plac wejściowy
4. Budynek administracyjno szkoleniowy
5. Stacja diagnostyczna
6. Strefa serwisowa
7. Płyta poślizgowa prostokątna
8. Płyta poślizgowa prostokątna
9. Płyta poślizgowa pierścieniowa
10. Płyta poślizgowa na spadku
11. Plac manewrowy dla motocykli
12. Plac manewrowy dla samochodów
13. Tory szkoleniowe asfaltowe
14. Tory szkoleniowe szutrowe
15. Rów z wodą dla motocykli
Przetestował go już Paweł Trela oraz Karol Kowalski (drifterzy) , tor ukonczony bedzie w przyszłym roku.
Porsche 911 GT2 RS - 1:50.54,
Nissan GT-R - 1:50.95,
Lamborghini Aventador LP700-4 - 1:52.55,
McLaren MP4-12C - 1:53.20,
Audi R8 GT - 1:54.80
28 października 2007 zaprezentowano FXX Evoluzione, wersję auta stworzoną przy współpracy z Michaelem Schumacherem oraz innymi posiadaczami modelu FXX. Celem zmian była korekta i dopracowanie samochodu pod względem technicznym, przez co FXX Evoluzione posiadał zmodernizowany układ napędowy, przeniesienia napędu i zawieszenie, a przez to lepsze osiągi i lepsze prowadzenie. Ofertę modernizacji FXX wysłano wszystkim posiadaczom modelu startującym w specjalnie przygotowanych dla tego auta wyścigach FXX Events.
Cztery klasy samochodów zwiastują frekwencję nie gorszą niż rok temu, kiedy to przybyło 96 samochodów do time attack (+ 29 do driftingu oraz reszta do innych połączonych imprez).
CLUBSPRINT to podstawowa klasa, modyfikacje są tam mocno ograniczone, wszystkie samochody muszą być legalnie dopuszczone do ruchu, poza tym nie mogą w niej startować profesjonalni kierowcy, jak również zabronione jest używanie supersamochodów. Klasa OPEN oferuje więcej swobody i modyfikacji dla samochodów, bez ograniczeń dla profesjonalnych kierowców i supercarów. W tym roku między OPEN a PRO znajdzie się nowa klasa, czyli PRO AM, w dużym uproszczeniu przeznaczona jest ona dla samochodów klasy PRO jednak nie mogą tam startować profesjonalni kierowcy. I w końcu najwyższa klasa - PRO, przeznaczona wyłącznie dla profesjonalnych kierowców i zespołów które startują na zaproszenie organizatorów, samochody po grubych modyfikacjach, mega projekty.
WTAC to bardzo szybkie i bardzo mocne maszyny, z niesamowitą aerodynamiką, wielkie skrzydła, dyfuzory i wszystko inne oferujące odpowiednią siłę dociskającą dla potworów zbudowanych na tory wyścigowe, o mocach często przekraczających 700 KM (w klasie PRO i PRO AM). Więcej info: http://www.worldtimeattack.com/
Historia zaczyna się w latach 40-tych, czyli w czasach kiedy w Stanach Zjednoczonych była prohibicja i był przemyt bimbru. Do transportu tego alkoholu najlepiej nadawał się Ford Buisness Coupè: jak na tamte czasy nie rzucał się w oko, ale jak policja już zaczynała go gonić to był w stanie jej uciec, dzięki przeróbką robionym przez właścicieli tych ford-ów. W wolnym czasie, kiedy nie musieli przemycać bimbru i uciekać przed policją, właściciele sprawdzali który z nich ma najszybszą furę. Na początku jeździli na improwizowanych torach, później spotykali się regularnie i było ich coraz więcej więc budowali proste tory, które miały tylko zakręty w lewo.
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 6 > ostatnia ›