Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 60 takich materiałów
    FSO Warszawa 224 – W wersji na tory. Muzeum kolejnictwa w Sochaczewie
    W wersji na tory. Muzeum kolejnictwa w Sochaczewie
    24 listopada 2014, 14:20 przez 15SLE87MR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Komu komu bo idę do domu? – Quad sportowy na tory motocrossowy i nie tylko.
    Quad sportowy na tory motocrossowy i nie tylko.
    2 listopada 2014, 11:00 przez ~tomek1012 | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan 180SX Rally – Ciekawe przeznaczenie. Domeną tego samochodu są tory wyścigowe i driftingowe, ale jak widać, off-road też mu nie straszny.
    Ciekawe przeznaczenie. Domeną tego samochodu są tory wyścigowe i driftingowe, ale jak widać, off-road też mu nie straszny.
    Hasło tiry na tory nabiera nowego znaczenia –
    11 czerwca 2014, 21:43 przez duszek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rocket Dancer Subaru BRZ & Nissan GT-R – Dwie, świetne maszyny, wzmocnione i zmodyfikowane przez Kyoto Fujimura Auto Rocket Dancer. Przystosowane na tory wyścigowe oraz ulice, w duchu oldschoolowego JDM STYLE.
    Dwie, świetne maszyny, wzmocnione i zmodyfikowane przez Kyoto Fujimura Auto Rocket Dancer. Przystosowane na tory wyścigowe oraz ulice, w duchu oldschoolowego JDM STYLE.
    Jakie są Wasze ulubione tory kartingowe? –
    24 kwietnia 2014, 16:39 przez andyace (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Toyota Corolla Levin E20 – Zdaniem niektórych, Toyota tworzy(ła) nudne samochody. Nic bardziej mylnego, to jest tylko farmazon, który niestety lansowany jest przez zatwardziałych osobników. Oprócz opinii z onetów itp., jest też inny świat. Pośród całej pasji do sportowych Toyot (Supra, Celica, MR2, AE86 itp.), tylnonapędowych driftowozów (Chaser, Mark II, AE86 itp.) czy luksusowych sedanów z silnikami V8 (Celsior, Crown), są również te na pozór zwykłe modele, takie jak np. klasyczna Corolla, które potrafią przyciągać i ciekawić. Nie zagłębiając się w szczegóły, Corolla E20 (druga generacja) produkowana była od 1970 do 1978 roku, posiada napęd na tył, dostępna jest jako kombi, sedan oraz coupe. Spośród nich, jest jedna wersja, która nosi miano kultowej - obok AE86 to jedna z najbardziej znanych, klasycznych Corolli. Mowa tutaj o TE27, czyli coupe z silnikiem 2T-G DOHC 1.6L 115 KM, przy masie samochodu 855 kg. Ten samochód ma wiele twarzy, jak na sportową wersję przystało, w latach 70 używany był na całym świecie w rajdach oraz typowych wyścigach, natomiast dzisiaj jest bazą dla wielu ciekawych projektów. Pięknie odrestaurowane modele, cieszą oko na zlotach klasyków od Japonii, po Malezję, Amerykę a kończąc na Niemczech. Agresywnie zmodyfikowane wersje, z poszerzonymi nadkolami i wysokoobrotowymi silnikami, nadal atakują tory wyścigowe, przypominają lata 70 i pojedynki na Fuji Speedway czy Tsukuba. Niektórzy idą krok dalej i pakują pod maskę silniki V8 z Lexusa, natomiast w Australii czasami wrzucają silnik Wankla i startują takim samochodem w dragach. 
W Japonii i Ameryce nadal można dostać części do modyfikacji silnika 2T-G oraz reszty najważniejszych elementów. Nawet po niemal 45 latach, to usportowione, lekkie i nieskomplikowane w budowie coupe, nadal daje ludziom wiele frajdy.
    Zdaniem niektórych, Toyota tworzy(ła) nudne samochody. Nic bardziej mylnego, to jest tylko farmazon, który niestety lansowany jest przez zatwardziałych osobników. Oprócz opinii z onetów itp., jest też inny świat. Pośród całej pasji do sportowych Toyot (Supra, Celica, MR2, AE86 itp.), tylnonapędowych driftowozów (Chaser, Mark II, AE86 itp.) czy luksusowych sedanów z silnikami V8 (Celsior, Crown), są również te na pozór zwykłe modele, takie jak np. klasyczna Corolla, które potrafią przyciągać i ciekawić. Nie zagłębiając się w szczegóły, Corolla E20 (druga generacja) produkowana była od 1970 do 1978 roku, posiada napęd na tył, dostępna jest jako kombi, sedan oraz coupe. Spośród nich, jest jedna wersja, która nosi miano kultowej - obok AE86 to jedna z najbardziej znanych, klasycznych Corolli. Mowa tutaj o TE27, czyli coupe z silnikiem 2T-G DOHC 1.6L 115 KM, przy masie samochodu 855 kg. Ten samochód ma wiele twarzy, jak na sportową wersję przystało, w latach 70 używany był na całym świecie w rajdach oraz typowych wyścigach, natomiast dzisiaj jest bazą dla wielu ciekawych projektów. Pięknie odrestaurowane modele, cieszą oko na zlotach klasyków od Japonii, po Malezję, Amerykę a kończąc na Niemczech. Agresywnie zmodyfikowane wersje, z poszerzonymi nadkolami i wysokoobrotowymi silnikami, nadal atakują tory wyścigowe, przypominają lata 70 i pojedynki na Fuji Speedway czy Tsukuba. Niektórzy idą krok dalej i pakują pod maskę silniki V8 z Lexusa, natomiast w Australii czasami wrzucają silnik Wankla i startują takim samochodem w dragach.
    W Japonii i Ameryce nadal można dostać części do modyfikacji silnika 2T-G oraz reszty najważniejszych elementów. Nawet po niemal 45 latach, to usportowione, lekkie i nieskomplikowane w budowie coupe, nadal daje ludziom wiele frajdy.
    Piękne Maserati 3500 GT – "3500 GT stał się najlepiej sprzedawanym Maserati w latach 60 tych. Kiedy w 1957 roku pojawił się na targach samochodowych w Genewie, znawcy motoryzacji zapewne uświadomili sobie, że 3500 GT wyznaczył tory, po których podążą najlepsi. Ten sportowiec w luksusowej oprawie do dziś fascynuje. Model ten zmienił bezdyskusyjnie oblicze firmy Maserati. Od tego momentu nie była to już firma zajmująca się tylko konstruowaniem samochodów wyścigowych lecz wspaniałych sportowych aut najwyższej klasy."
    "3500 GT stał się najlepiej sprzedawanym Maserati w latach 60 tych. Kiedy w 1957 roku pojawił się na targach samochodowych w Genewie, znawcy motoryzacji zapewne uświadomili sobie, że 3500 GT wyznaczył tory, po których podążą najlepsi. Ten sportowiec w luksusowej oprawie do dziś fascynuje. Model ten zmienił bezdyskusyjnie oblicze firmy Maserati. Od tego momentu nie była to już firma zajmująca się tylko konstruowaniem samochodów wyścigowych lecz wspaniałych sportowych aut najwyższej klasy."
    10 lutego 2014, 15:23 przez pajeczynka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W tym roku pierwsze wyścigi Formuły E – "Pierwszym sezonem Mistrzostw Formuły E będzie 2014/2015 (rozpoczęcie we wrześniu 2014).Na sezon 2014/2015 zostało zgłoszonych dziesięć zespołów - Drayson Racing, China Racing, Andretti Autosport, Dragon Racing, E.DAMS, Super Aguri Formula E, Audi Sport ABT Formula E Team, Virgin Racing, Mahindra Racing oraz Venturi Grand Prix.
Informacje ogólne:
W wyścigu będzie brać udział 10 zespołów;
W każdym zespole znajdzie się dwóch kierowców i 4 samochody;
Mistrzostwa będą odbywały się w 10 miastach na całym świecie;
Tory uliczne będą miały długość od 2,5 do 3 km;
Przyspieszenie 0-100 km/h - 3 s;
Prędkość maksymalna - 220 km/h;
Poziom głośności: zwykły samochód = 70 dB, autobus = 90 dB, bolid Formuły E = 80 dB;
W trakcie wyścigu, każdy kierowca musi odbyć dwa pit-stopy;
W czasie pit stopu kierowca będzie zmieniał samochód.
Moc pojazdów w czasie wyścigu będzie ograniczona do 133 kW/180 KM."
    "Pierwszym sezonem Mistrzostw Formuły E będzie 2014/2015 (rozpoczęcie we wrześniu 2014).Na sezon 2014/2015 zostało zgłoszonych dziesięć zespołów - Drayson Racing, China Racing, Andretti Autosport, Dragon Racing, E.DAMS, Super Aguri Formula E, Audi Sport ABT Formula E Team, Virgin Racing, Mahindra Racing oraz Venturi Grand Prix.
    Informacje ogólne:
    W wyścigu będzie brać udział 10 zespołów;
    W każdym zespole znajdzie się dwóch kierowców i 4 samochody;
    Mistrzostwa będą odbywały się w 10 miastach na całym świecie;
    Tory uliczne będą miały długość od 2,5 do 3 km;
    Przyspieszenie 0-100 km/h - 3 s;
    Prędkość maksymalna - 220 km/h;
    Poziom głośności: zwykły samochód = 70 dB, autobus = 90 dB, bolid Formuły E = 80 dB;
    W trakcie wyścigu, każdy kierowca musi odbyć dwa pit-stopy;
    W czasie pit stopu kierowca będzie zmieniał samochód.
    Moc pojazdów w czasie wyścigu będzie ograniczona do 133 kW/180 KM."
    6 stycznia 2014, 12:41 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    www.fiaformulae.com , wikipedia.pl

    Subaru Legacy GT-B – Ten samochód od kilku lat regularnie atakuje japońskie tory wyścigowe i kręci świetne czasy. Kilka razy wspominali o nim na speedhunters.com Dużo więcej fotek znajduje się w źródle poniżej.
    Ten samochód od kilku lat regularnie atakuje japońskie tory wyścigowe i kręci świetne czasy. Kilka razy wspominali o nim na speedhunters.com Dużo więcej fotek znajduje się w źródle poniżej.