Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 99 takich materiałów
    Moje Tico – Świeżo po polerce, konserwacji progów i drzwi. Na inne auto po prostu mnie nie stać, chociaż to Tico to i tak staram się żeby wyglądało jak najlepiej.
    Świeżo po polerce, konserwacji progów i drzwi. Na inne auto po prostu mnie nie stać, chociaż to Tico to i tak staram się żeby wyglądało jak najlepiej.
    11 marca 2015, 20:27 przez szymas219 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    własne

    Cinquecento 4d - prototyp który przetrwał do dziś – Prototyp Cinquecento 4d który istnieje. Powstał trochę wcześniej nim z taśm montażowych zjechały pierwsze CC. Aktualnie samochód w fazie remontu. Więcej info na w źródle.
    Prototyp Cinquecento 4d który istnieje. Powstał trochę wcześniej nim z taśm montażowych zjechały pierwsze CC. Aktualnie samochód w fazie remontu. Więcej info na w źródle.
    Nic więcej dodawać nie trzeba.
    18 stycznia 2015, 21:36 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mój bolid – W samochodzie została zastosowana najnowsza technologia polegająca na odchudzeniu nadwozia poprzez zastąpienie metalu szpachlą. Przyspieszenie 0-100 km/h nie zostało zmierzone, bo nie wybudowano jeszcze tak długiej drogi. Próbowałem osiągnąć to poprzez rozpędzenie samochodu na pasie startowym z F&F 6 ale pomimo dodatkowej mocy wynikającej z czerwonego lakieru nie udało mi się tego dokonać. 

A tak na poważnie. Oto moje Tico. Takie jakich miliony na drogach. Poza drobnostkami takimi jak zmodyfikowany dolot całkowicie seryjne. Najpierw postanowiłem zająć się pierdółkami bez których nie przeszedłby przeglądu. Dalszych modyfikacji nie przewiduje się.
    W samochodzie została zastosowana najnowsza technologia polegająca na odchudzeniu nadwozia poprzez zastąpienie metalu szpachlą. Przyspieszenie 0-100 km/h nie zostało zmierzone, bo nie wybudowano jeszcze tak długiej drogi. Próbowałem osiągnąć to poprzez rozpędzenie samochodu na pasie startowym z F&F 6 ale pomimo dodatkowej mocy wynikającej z czerwonego lakieru nie udało mi się tego dokonać.

    A tak na poważnie. Oto moje Tico. Takie jakich miliony na drogach. Poza drobnostkami takimi jak zmodyfikowany dolot całkowicie seryjne. Najpierw postanowiłem zająć się pierdółkami bez których nie przeszedłby przeglądu. Dalszych modyfikacji nie przewiduje się.
    Mistrz parkowania – A niektórzy mają problem wykręcić Tico na parkingu przed marketem.
    A niektórzy mają problem wykręcić Tico na parkingu przed marketem.
    Daewoo Tico – Każdy się chwali swoim pojazdem, więc i ja dodam foto mojego cacka. 
Tico z 1998 roku, niemalże idealnie utrzymane. Oryginalne zderzaki z wersji SR (w Polsce oficjalnie niedostępne), lampki USDM (obrysówki w zderzaku), wydech Mini Mugen i dużo innych modyfikacji :)
    Każdy się chwali swoim pojazdem, więc i ja dodam foto mojego cacka.
    Tico z 1998 roku, niemalże idealnie utrzymane. Oryginalne zderzaki z wersji SR (w Polsce oficjalnie niedostępne), lampki USDM (obrysówki w zderzaku), wydech Mini Mugen i dużo innych modyfikacji :)
    10 września 2014, 23:44 przez Big0s93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Była taka fotka z Tico, a więc jego większy kuzyn Lanos – 16 lat i też idzie jak diabeł
    16 lat i też idzie jak diabeł
    6 września 2014, 14:19 przez k9wolf (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (18)
    Tico – 16 lat i daje rade.
    16 lat i daje rade.
    5 września 2014, 21:46 przez pawel0203 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Źródło:

    własne, gdzieś miedzy Rzeszowem a Dębica

    1 września 2014, 21:12 przez mleczyk12345 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Daewoo Matiz – Firma Daewoo chcąc stworzyć następcę dla leciwego już modelu Tico, produkowanego od 1991 r, sięgnęła po odrzucony projekt nadwozia, projektu Giorgetto Giugiaro stworzony dla firmy FIAT. Projekt Italdesignu miał być kontynuacją dla Fiata 500 (jako prototyp otrzymał nazwę Cinquecento Lucciola). Decyzja Daewoo o zakupie tego odrzuconego przez Fiata projektu okazała się strzałem w dziesiątkę. W wielu krajach chwalono projekt jako bardzo udany.

Produkcję Matiza (model M100) rozpoczęto pod koniec 1997 r. w zakładach w Korei. W 1998 w polskich zakładach Daewoo-FSO rozpoczęto jego montaż, a we wrześniu 1999 produkcję. Od 1998 r. Matiz był produkowany również w Indiach i Rumunii. W roku 2001 rozpoczęto jego montaż w zakładach UzDaewooAuto w Uzbekistanie.


Inne nazwy:
	
Chevrolet Matiz
Chevrolet Spark
Chevrolet Joy
Pontiac Matiz G2
Pontiac Matiz
Pontiac G2
Chevrolet Exclusive
FSO Matiz
Chevrolet Taxi 7:24 Chronos
UZ Daewoo Matiz.
    Firma Daewoo chcąc stworzyć następcę dla leciwego już modelu Tico, produkowanego od 1991 r, sięgnęła po odrzucony projekt nadwozia, projektu Giorgetto Giugiaro stworzony dla firmy FIAT. Projekt Italdesignu miał być kontynuacją dla Fiata 500 (jako prototyp otrzymał nazwę Cinquecento Lucciola). Decyzja Daewoo o zakupie tego odrzuconego przez Fiata projektu okazała się strzałem w dziesiątkę. W wielu krajach chwalono projekt jako bardzo udany.

    Produkcję Matiza (model M100) rozpoczęto pod koniec 1997 r. w zakładach w Korei. W 1998 w polskich zakładach Daewoo-FSO rozpoczęto jego montaż, a we wrześniu 1999 produkcję. Od 1998 r. Matiz był produkowany również w Indiach i Rumunii. W roku 2001 rozpoczęto jego montaż w zakładach UzDaewooAuto w Uzbekistanie.


    Inne nazwy:

    Chevrolet Matiz
    Chevrolet Spark
    Chevrolet Joy
    Pontiac Matiz G2
    Pontiac Matiz
    Pontiac G2
    Chevrolet Exclusive
    FSO Matiz
    Chevrolet Taxi 7:24 Chronos
    UZ Daewoo Matiz.
    19 lipca 2014, 14:24 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)