Tarcza sprzęgła z wymienionymi okładzinami z seryjnych na "spiekowe" Własna inwencja, spieki od maszyny rolniczej, nity miedziane. Zamontowane w terenówce (patrol y60). Najważniejszy powód zmiany - sprzęgło nie ślizga się po zalaniu wodą i błotem, samo się o oczyszcza z brudu. Minusy-mocno zużywa docisk sprzęgła i koło zamachowe. Do silnika benzynowego przydało by się wyważyć, do diesla nie wyważałem.
Dodawajcie swoje modyfikacje, nawet niewielkie, nie każdy montuje w swoim tico turbo garretta o średnicy 20 cm
Dzięki temu autku nabrałem trochę doświadczenia w prowadzeniu i to dzięki niemu poznałem wiele ciekawych osób. Zrobiłem tym Tico około 40-50 tyś kilometrów i nigdy mnie nie zawiodło. Pokonywałem długie trasy w 4, a czasami 5 osób plus bagaże i zawsze było fajnie i nigdy nic nie nawaliło. Po doświadczeniach z Tico nigdy nie pozwolę powiedzieć na nie złego słowa, bo tak na prawdę jest to świetne małe auto, a szydzą z niego tylko Ci, którzy nigdy nie mieli z nim do czynienia. Pozdrawiam wszystkich znających się w temacie, a tym którzy nadal śmieją się z tego auta życzę powodzenia, róbcie do dalej i tak nie macie o nim bladego pojęcia ale przecież dzięki krytykowaniu go jesteście tacy fajni..