Szukaj
Znalazłem 37 takich materiałów
silnik R4, 16V, 1998 ccm, 260 KM przy 5680 obr./min., 386 Nm przy 3500 obr./min.
Głowica i układ korbowo-tłokowy pochodzą z samochodu Ford Sierra Cosworth. Pracę silnika wspomaga turbosprężarka Schwitzer o maksymalnym ciśnieniu doładowania 2,5 bara, która współpracuje z intercoolerem.
Wielkość produkcji wyniosła 249 sztuk, niemal wszystkie elementy motocykla wykonano ręcznie. Ciekawostka - choć producent jest niemiecki, firma Munch Motor Technik, motocykl ten wytwarzano w Polsce, w Ostrowie Wielkopolskim.
W latach 1958-1965 Impala był najdroższym luksusowym pojazdem od Chevroleta. W roku 1965 Chevrolet wprowadził nowy model Caprice który był jeszcze droższy.
Pod koniec lat 60. Impala znajdował się w rodzinie samochodów luksusowych Chevroleta niżej tylko od Caprice, niżej od niego plasowały się bardziej ekonomiczne samochody jak Biscayne czy Bel Air. Głównymi konkurentami Chevroleta Impali byli: Ford Galaxie i Plymouth Fury.
Impala był jednym z najbardziej udanych samochodów od General Motors, w początkowych produkcji sprzedawał się najlepiej w swoim segmencie. Poziom sprzedaży w roku 1965 który wynosił ponad 1 000 000 egzemplarzy wciąż jest nieosiągalny dla innych producentów. Od 1958 do 1996 roku sprzedano prawie 13 000 000 egzemplarzy modelu, co czyni go najlepiej sprzedającym się samochodem luksusowym wszech czasów.
‹ pierwsza < 1 2 3 4
« poprzednia 1 2 3 4 następna »