Szukaj
Znalazłem 52 takie materiały
42 582 z nich w nadwoziu typu „Fastback”,
6 016 z nich z silnikiem 390ci,
3 708 z nich z manualną 4 biegową skrzynią biegów,
281 z nich w kolorze „Presidental Blue”,
5 z nich w czarnym winylowym obszyciu tapicerki,
Wszystkie 5 w pakiecie GT,
TYLKO JEDEN Z NICH opuścił fabrykę z oryginalnymi fabrycznymi czarnymi pasami na masce.
To jest ten Mustang i trafi do Polski!
Zdjęcie u dołu 03 październik 2014
Trzy lata zleciały i oto efekt. W programach na Discovery robią auta w miesiąc - dwa. Ale jest to "meksykańska" robota. Kto w temacie ten wie o co chodzi. Tutaj kompleksowo odbudowaliśmy nadwozie zarówno z nowych elementów jak i z elementów oryginalnych, które udało się uratować. Położyliśmy nowy lakier. Pasy są malowane. Silnik po kapitalnym remoncie. Podobnie skrzynia biegów i tylni most. Z przodu założone są hamulce tarczowe (oryginalnie były bębny). Nowy układ hamulcowy, wydechowy. Kolektory ceramiczne. Zawieszenie kompleksowo wymienione. Kapitalny remont tapicerki.Tak naprawdę to kropla w morzu. Bo przez te trzy lata zrobiliśmy dużo więcej. Proces renowacji pojazdów zabytkowych jest długi i żmudny. Dla mnie była to wielka przygoda.
Zdziwiony pozytywnie ponieważ jak na auto 27 letnie 5 punktów rdzy, to naprawdę mało, a żadne nie przekracza szerokości żebym mógł przełożyć rękę...
Krótko opisze jaki jest plan projektu:
-Doprowadzenie blachy do idealnego stanu
-Zakonserwowanie podwozia
-Renowacja felg
-Zmiany wnętrza min. kolor tapicerki + czarny dywan, delikatna okleina niektórych el. plastikowych
-Zmiany zewnętrzne min. lampy przód tył kierunki, elementy dokładek zderzaków itd alpina, ciemne szyby tył, zawias już jest
-Zmiany silnikowe itd nie zostaną zmienione w najbliższym czasie
Oczywiście cały projekt możecie obserwować na FP ( Link podany w Źródło Obrazka ) i osobiście chciałbym podziękować osobą które nam kibicują.
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 6 > ostatnia ›