Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 20 takich materiałów
    11 lutego 2024, 20:08 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    2017 Ford GT – Supersamochód klasy wyższej produkowany przez amerykańską markę Ford w latach 2004–2006 oraz w latach 2016–2022. Pierwsza generacja została zaprezentowana po raz pierwszy w 2002 roku. Wzorcem dla projektantów modelu GT, był Ford GT40 z lat 60. W styczniu 2015 roku na salonie samochodowym North American International Auto Show w Detroit Ford zaprezentował nową generację modelu GT, przy czym zastrzeżono, że auto trafi do produkcji dopiero w roku 2016. Opracowanie drugiej generacji GT w Fordzie było bardzo tajną operacją - według dyrektora projektowego Chrisa Svenssona "garstka dwunastu osób, w tym kilku kluczowych inżynierów, miała dostęp do studio projektowego". Ta tajemnica była utrzymywana w Fordzie i w prasie aż do jej odsłonięcia w 2015 roku. Pojazd zbudowano, kładąc duży nacisk na obniżenie masy, stąd szerokie zastosowanie aluminium i włókna węglowego. We wnętrzu zastosowano wielofunkcyjną kierownicę w stylu F1 oraz całkowicie zdigitalizowaną deskę rozdzielczą. Samochód napędzany jest podwójnie doładowanym silnikiem V6 o pojemności 3,5 l generującym moc 647 KM. W 2020 roku silnik został ulepszony i wytwarzał 13 KM więcej, czyli 660 KM. Druga generacja GT osiąga prędkość maksymalną 348 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w około 4 sekundy.
    Supersamochód klasy wyższej produkowany przez amerykańską markę Ford w latach 2004–2006 oraz w latach 2016–2022. Pierwsza generacja została zaprezentowana po raz pierwszy w 2002 roku. Wzorcem dla projektantów modelu GT, był Ford GT40 z lat 60. W styczniu 2015 roku na salonie samochodowym North American International Auto Show w Detroit Ford zaprezentował nową generację modelu GT, przy czym zastrzeżono, że auto trafi do produkcji dopiero w roku 2016. Opracowanie drugiej generacji GT w Fordzie było bardzo tajną operacją - według dyrektora projektowego Chrisa Svenssona "garstka dwunastu osób, w tym kilku kluczowych inżynierów, miała dostęp do studio projektowego". Ta tajemnica była utrzymywana w Fordzie i w prasie aż do jej odsłonięcia w 2015 roku. Pojazd zbudowano, kładąc duży nacisk na obniżenie masy, stąd szerokie zastosowanie aluminium i włókna węglowego. We wnętrzu zastosowano wielofunkcyjną kierownicę w stylu F1 oraz całkowicie zdigitalizowaną deskę rozdzielczą. Samochód napędzany jest podwójnie doładowanym silnikiem V6 o pojemności 3,5 l generującym moc 647 KM. W 2020 roku silnik został ulepszony i wytwarzał 13 KM więcej, czyli 660 KM. Druga generacja GT osiąga prędkość maksymalną 348 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w około 4 sekundy.
    19 kwietnia 2022, 13:32 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Witam jako że jest to trochę owiane tajemnicą w filmie pokazany jest łącznik stabilizatora do zawieszenia gwintowanego do E46 dostępny w każdej hurtowni motoryzacyjnej nr meyle 11-16 060 0009/HD
    1 stycznia 2019, 17:04 przez miekkamechanika (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Czy on coś ukrywa?
    5 lipca 2018, 13:30 przez ~jo1 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    duzywmaluchu

    Tesla Model S po 400 000 km jako taksówka – Poza regularnym serwisem samochodu Ari Nyyssösestä wymienił we własnym zakresie tylko akumulator, który zwyczajnie się zużył. Natomiast w ramach 8-letniej gwarancji wymieniony został także silnik. Przypominam, że gwarancja nie jest ograniczona limitem przebiegu, co było jednym z argumentów przemawiających za zakupem tego auta. Przydała się, ponieważ były drobne problemy z akumulatorem, ale go naprawiono.

Od nowości przejechał Teslą S ponad 400 000 km, a wymieniony silnik elektryczny nie wykazuje oznak zużycia. Jak twierdzi sam Elon Musk, jeden z ojców najsłynniejszej firmy produkującej samochody elektryczne, jednostki tego typu powinny bez trudu przejechać milion mil. Teoretycznie ich trwałość jest obliczona na 100 000 godzin pracy. Jeżeli zaś przyjmiemy, że średnia prędkość to tylko 30 km/h, to daje nam 3 000 000 km przebiegu.

Na razie taksówkarz z Finlandii nie jest jeszcze nawet na półmetku, ale jeżeli nie sprzeda swojego samochodu, najpewniej usłyszymy o nim jeszcze nie raz. Zauważa jednak pewien problem. Tesli wciąż przybywa w jego kraju, a punktów ładowania brakuje już teraz.


Pozostaje pytanie: jak droga była wspomniana wymiana akumulatorów? Nie mógł być to wydatek kilku tysięcy złotych. Tak na dobrą sprawę, koszt wymiany baterii w Tesli jest lekko owiany tajemnicą, a w Polsce nie ma importera czy serwisu, który by się tym zajmował by móc się tego dowiedzieć. Jedyna oficjalna cena jaką się podaje to 190 dolarów amerykańskich za 1 kW. Jeżeli zalożymy, że Tesla Model S ma baterię 75 kW, to łącznie wychodzi 14 250 dolarów i zgadza się to z tym, co piszą na forach amerykańscy użytkownicy (podają ceny 12 000 – 14 000 dolarów). W przeliczeniu na złotówki to około 50 000 zł.
    Poza regularnym serwisem samochodu Ari Nyyssösestä wymienił we własnym zakresie tylko akumulator, który zwyczajnie się zużył. Natomiast w ramach 8-letniej gwarancji wymieniony został także silnik. Przypominam, że gwarancja nie jest ograniczona limitem przebiegu, co było jednym z argumentów przemawiających za zakupem tego auta. Przydała się, ponieważ były drobne problemy z akumulatorem, ale go naprawiono.

    Od nowości przejechał Teslą S ponad 400 000 km, a wymieniony silnik elektryczny nie wykazuje oznak zużycia. Jak twierdzi sam Elon Musk, jeden z ojców najsłynniejszej firmy produkującej samochody elektryczne, jednostki tego typu powinny bez trudu przejechać milion mil. Teoretycznie ich trwałość jest obliczona na 100 000 godzin pracy. Jeżeli zaś przyjmiemy, że średnia prędkość to tylko 30 km/h, to daje nam 3 000 000 km przebiegu.

    Na razie taksówkarz z Finlandii nie jest jeszcze nawet na półmetku, ale jeżeli nie sprzeda swojego samochodu, najpewniej usłyszymy o nim jeszcze nie raz. Zauważa jednak pewien problem. Tesli wciąż przybywa w jego kraju, a punktów ładowania brakuje już teraz.


    Pozostaje pytanie: jak droga była wspomniana wymiana akumulatorów? Nie mógł być to wydatek kilku tysięcy złotych. Tak na dobrą sprawę, koszt wymiany baterii w Tesli jest lekko owiany tajemnicą, a w Polsce nie ma importera czy serwisu, który by się tym zajmował by móc się tego dowiedzieć. Jedyna oficjalna cena jaką się podaje to 190 dolarów amerykańskich za 1 kW. Jeżeli zalożymy, że Tesla Model S ma baterię 75 kW, to łącznie wychodzi 14 250 dolarów i zgadza się to z tym, co piszą na forach amerykańscy użytkownicy (podają ceny 12 000 – 14 000 dolarów). W przeliczeniu na złotówki to około 50 000 zł.
    Moja Honda Civic – Mały spy shot z prac nad moją budą EG4. Dawno nic nie dodawałem, praca, studia zaoczne i cały czas ogarnianie prac nad moim samochodem. W tym sezonie auto już nie wyjedzie, ale na następny poskładam wszystko jak należy i podzielę się zdjęciem. Po dokończeniu prac wrzucę zdjęcie jak wygląda całość. W tym momencie to jeszcze tajemnica. Malowana i konserwowana cała buda bez komory. Komora przy swapie w okolicach wakacji 2015. Pozdrawiam wszystkich motomaniaków!
    Mały spy shot z prac nad moją budą EG4. Dawno nic nie dodawałem, praca, studia zaoczne i cały czas ogarnianie prac nad moim samochodem. W tym sezonie auto już nie wyjedzie, ale na następny poskładam wszystko jak należy i podzielę się zdjęciem. Po dokończeniu prac wrzucę zdjęcie jak wygląda całość. W tym momencie to jeszcze tajemnica. Malowana i konserwowana cała buda bez komory. Komora przy swapie w okolicach wakacji 2015. Pozdrawiam wszystkich motomaniaków!
    6 października 2014, 17:03 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    Evo x – "Samochód napędzany jest dwulitrowym, benzynowym, doładowanym silnikiem o mocy 295 KM. Moment obrotowy - 422 Nm - przenoszony jest na koła obu osi za pośrednictwem ręcznej, pięciostopniowej, skrzyni biegów. Chociaż osiągi policyjnego egzemplarza pozostają tajemnicą wiadomo, że "standardowe" Evo X przyspiesza do 100 km/h w 5,4 s i rozpędza się do prędkości maksymalnej 240 km/h."
    "Samochód napędzany jest dwulitrowym, benzynowym, doładowanym silnikiem o mocy 295 KM. Moment obrotowy - 422 Nm - przenoszony jest na koła obu osi za pośrednictwem ręcznej, pięciostopniowej, skrzyni biegów. Chociaż osiągi policyjnego egzemplarza pozostają tajemnicą wiadomo, że "standardowe" Evo X przyspiesza do 100 km/h w 5,4 s i rozpędza się do prędkości maksymalnej 240 km/h."
    13 czerwca 2014, 12:42 przez ~nick | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Tajemnica Syrenki –
    9 kwietnia 2014, 19:59 przez 19conrado93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    faktopedia.pl

    Ratujemy klasyka c.d. – Zdjęcie przed lakierowaniem. Zadecydowana zmiana koloru, ale póki co to tajemnica. Pozdrawiamy.
    Zdjęcie przed lakierowaniem. Zadecydowana zmiana koloru, ale póki co to tajemnica. Pozdrawiamy.
    15 marca 2014, 21:13 przez The_Mechanic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne