Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 38 takich materiałów
    Posiadacze prawa jazdy kat. B mogą już jeździć motocyklami do 125 cm3! – Od wczoraj wszyscy posiadacze prawa jazdy kategorii B, uprawniającego do kierowania samochodem osobowym, mogą poruszać się legalnie na motocyklach. Do tej pory wymagało to posiadania przez kierującego prawa jazdy kategorii A.

Są jednak dwa warunki, które trzeba spełnić. Pierwszy – uprawnienia do kierowania samochodem trzeba mieć co najmniej 3 lata. Drugi – motocykl nie może mieć silnika większego niż 125 cm3 o mocy nie przekraczającej 15 KM. Wcześniej posłowie proponowali także konieczność zastosowania automatycznej skrzyni biegów, jednak ostatecznie z tego zrezygnowano. Jeżeli chcemy szybszą maszynę, wciąż musimy zdawać egzamin na kategorię A.
    Od wczoraj wszyscy posiadacze prawa jazdy kategorii B, uprawniającego do kierowania samochodem osobowym, mogą poruszać się legalnie na motocyklach. Do tej pory wymagało to posiadania przez kierującego prawa jazdy kategorii A.

    Są jednak dwa warunki, które trzeba spełnić. Pierwszy – uprawnienia do kierowania samochodem trzeba mieć co najmniej 3 lata. Drugi – motocykl nie może mieć silnika większego niż 125 cm3 o mocy nie przekraczającej 15 KM. Wcześniej posłowie proponowali także konieczność zastosowania automatycznej skrzyni biegów, jednak ostatecznie z tego zrezygnowano. Jeżeli chcemy szybszą maszynę, wciąż musimy zdawać egzamin na kategorię A.
    Czerwona Honda – Szybsza niż wygląda.
    Szybsza niż wygląda.
    16 sierpnia 2014, 23:42 przez gegenwart (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Internet

    Szara codzienność – Z serii "moja honda szybsza niż wygląda"
Honda Accord IV 2.0 16V.
    Z serii "moja honda szybsza niż wygląda"
    Honda Accord IV 2.0 16V.
    6 sierpnia 2014, 12:30 przez crs50sm (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    moje własne

    Moja Honda szybsza niż wygląda –
    27 lipca 2014, 20:28 przez manta (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda szybsza niż wygląda? – To musi być ogień!
    To musi być ogień!
    24 lipca 2014, 15:02 przez ~VictorioRapoo | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Piosenka zaczyna się 0:35s.
    13 lipca 2014, 20:44 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (19)
    Audi R8 GT – Zdjęcie z Warszawy. Mocniejsza, lżejsza, szybsza, limitowana (333 szt.) wersja R8 V10. Podobno jedyna sztuka na PL tablicach.
    Zdjęcie z Warszawy. Mocniejsza, lżejsza, szybsza, limitowana (333 szt.) wersja R8 V10. Podobno jedyna sztuka na PL tablicach.
    ALPINA B6 2,8 – Alpina B6 2,8 / 1 – rarytas i propozycja dla tych, którzy uwielbiają E30, lecz M3 jest dla nich zbyt wyzywające, zbyt pospolite lub ma za małą ilość cylindrów. Z zaaplikowaną dużą szóstką pod maską, oferuje 210 KM i około 6,9 s do setki, ale to nie cyfry są tu najważniejsze, lecz radość z jazdy. Silnik M30 charakteryzuje ogromna wartość momentu obrotowego już na dole obrotów, dzięki czemu w 90% przypadków na drodze Alpina będzie szybsza od M3. To jeden z 259 zbudowanych egzemplarzy, świetnie wyposażony i zachowany w doskonałym stanie.
    Alpina B6 2,8 / 1 – rarytas i propozycja dla tych, którzy uwielbiają E30, lecz M3 jest dla nich zbyt wyzywające, zbyt pospolite lub ma za małą ilość cylindrów. Z zaaplikowaną dużą szóstką pod maską, oferuje 210 KM i około 6,9 s do setki, ale to nie cyfry są tu najważniejsze, lecz radość z jazdy. Silnik M30 charakteryzuje ogromna wartość momentu obrotowego już na dole obrotów, dzięki czemu w 90% przypadków na drodze Alpina będzie szybsza od M3. To jeden z 259 zbudowanych egzemplarzy, świetnie wyposażony i zachowany w doskonałym stanie.
    Alfa szybsza od BMW – Alfa Romeo 4C przejechała Nurburgring szybciej od BMW M3
Piękna włoszka pokazała Niemcowi gdzie jego miejsce
    Alfa Romeo 4C przejechała Nurburgring szybciej od BMW M3
    Piękna włoszka pokazała Niemcowi gdzie jego miejsce
    2 października 2013, 15:29 przez mikos98 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (16)
    20 lat temu powstała Toyota Supra JZA80 (MK4). – Dokładnie 20 lat temu (1993 r.), świat ujrzał czwartą generację tego kultowego modelu. Design po raz kolejny uległ zmianie, MK4 nie przypomina MK3, natomiast widocznych jest kilka odniesień do klasycznego modelu 2000GT z lat 60. Co ciekawe, czwarta generacja jest niższa, krótsza i lżejsza, niż trzecia. Dzięki zastosowaniu lżejszych materiałów, masa zmniejszyła się niemal o 100 kg. W 1993 roku, w Suprze MK4, Toyota po raz pierwszy zamontowała 6-biegową skrzynię biegów (V160), była to również pierwsza 6-biegowa skrzynia zastosowana w japońskim samochodzie z napędem na tył, ma opinię bardzo solidnej. No i oczywiście silnik, 2JZ-GTE, który szybko okazał się tytanem wytrzymałości, bardzo podatnym na modyfikacje, od kilkunastu lat dostępnych jest multum części, od najdrobniejszych elementów po całe silniki kompleksowo zbudowane na każdy typ wyścigów. Toyota stworzyła silnik z niesamowitym potencjałem, którego osiągane moce zazwyczaj widuje się w specyfikacjach supercarów, Supry z 2JZ-GTE o mocach 400-500 KM to coś zwykłego, chleb powszedni i jednocześnie dopiero początek zabawy, egzemplarze o mocach ponad 1000 KM również już nie dziwią, a na samym końcu mamy silniki 2JZ budowane do dragu, jak na przykład projekt Gas Motorsport, czyli 2JZ o mocy ponad 2040 KM, z pojemności ledwie 3.2L.

Czwarta generacja, ma najwięcej sukcesów w sporcie, jeśli chodzi o wszystkie Supry, sprawdzana była w wielu warunkach, dla przykładu można wymienić zawody Swiss Mountain Races, zaliczyła też Le Mans, konkurowała w amerykańskiej SCCA oraz przede wszystkim stanowiła główną siłę w najważniejszej japońskiej lidze wyścigowej - JGTC, przez lata rywalizując z Hondą NSX i Nissanem Skyline, najpierw z 4-cylindrowym silnikiem pod maską (ostro zmodyfikowany 3S), a później z V8.

Supra dzielnie znosiła porównania do takich samochodów jak Porsche 911 czy Chevrolet Corvette C5. Z kolei wydawany od 1953 roku Australijski magazyn motoryzacyjny Wheels, wziął do porównania... Astona Martina DB7, czyli model który był o połowę droższy od Supry. Mimo wszystko, po testach, niespodziewanie zwyciężyła Supra, która wg redaktorów była szybsza, lepiej wyposażona i jazda nią była bardziej ekscytująca. Jednak samochód nie miał łatwego życia w Europie (podobnie jak RX-7 czy 300ZX), konkurując z samochodami od których nie był gorszy, ale po prostu mniej znany i droższy. Do tego, bardzo szybko złapały go europejskie ostre normy emisji spalin i sprzedaż w Europie zakończyła się w 1996 r., podczas gdy w Ameryce - 1998 r., a w Japonii - 2002 r.

Supra MK4 to jeden z tych samochodów bliższych duszy, które szanowane są za swoje naturalne predyspozycję, przez co jeszcze dużo asfaltu zwinie pod kołami, dzięki zwykłym ludziom których pasji nie da się przeliczyć na pieniądze. Siłą tego samochodu jest jego ogromny potencjał, coś, co sprawia, że może cały czas walczyć i ewoluować, zamiast zostać zapomnianym. Dlatego na dowolnych track day, zawodach driftu i drag, czy też street racingu, cały czas można gdzieś zobaczyć tą Toyotę, ponieważ to jest jej żywioł.
    Dokładnie 20 lat temu (1993 r.), świat ujrzał czwartą generację tego kultowego modelu. Design po raz kolejny uległ zmianie, MK4 nie przypomina MK3, natomiast widocznych jest kilka odniesień do klasycznego modelu 2000GT z lat 60. Co ciekawe, czwarta generacja jest niższa, krótsza i lżejsza, niż trzecia. Dzięki zastosowaniu lżejszych materiałów, masa zmniejszyła się niemal o 100 kg. W 1993 roku, w Suprze MK4, Toyota po raz pierwszy zamontowała 6-biegową skrzynię biegów (V160), była to również pierwsza 6-biegowa skrzynia zastosowana w japońskim samochodzie z napędem na tył, ma opinię bardzo solidnej. No i oczywiście silnik, 2JZ-GTE, który szybko okazał się tytanem wytrzymałości, bardzo podatnym na modyfikacje, od kilkunastu lat dostępnych jest multum części, od najdrobniejszych elementów po całe silniki kompleksowo zbudowane na każdy typ wyścigów. Toyota stworzyła silnik z niesamowitym potencjałem, którego osiągane moce zazwyczaj widuje się w specyfikacjach supercarów, Supry z 2JZ-GTE o mocach 400-500 KM to coś zwykłego, chleb powszedni i jednocześnie dopiero początek zabawy, egzemplarze o mocach ponad 1000 KM również już nie dziwią, a na samym końcu mamy silniki 2JZ budowane do dragu, jak na przykład projekt Gas Motorsport, czyli 2JZ o mocy ponad 2040 KM, z pojemności ledwie 3.2L.

    Czwarta generacja, ma najwięcej sukcesów w sporcie, jeśli chodzi o wszystkie Supry, sprawdzana była w wielu warunkach, dla przykładu można wymienić zawody Swiss Mountain Races, zaliczyła też Le Mans, konkurowała w amerykańskiej SCCA oraz przede wszystkim stanowiła główną siłę w najważniejszej japońskiej lidze wyścigowej - JGTC, przez lata rywalizując z Hondą NSX i Nissanem Skyline, najpierw z 4-cylindrowym silnikiem pod maską (ostro zmodyfikowany 3S), a później z V8.

    Supra dzielnie znosiła porównania do takich samochodów jak Porsche 911 czy Chevrolet Corvette C5. Z kolei wydawany od 1953 roku Australijski magazyn motoryzacyjny Wheels, wziął do porównania... Astona Martina DB7, czyli model który był o połowę droższy od Supry. Mimo wszystko, po testach, niespodziewanie zwyciężyła Supra, która wg redaktorów była szybsza, lepiej wyposażona i jazda nią była bardziej ekscytująca. Jednak samochód nie miał łatwego życia w Europie (podobnie jak RX-7 czy 300ZX), konkurując z samochodami od których nie był gorszy, ale po prostu mniej znany i droższy. Do tego, bardzo szybko złapały go europejskie ostre normy emisji spalin i sprzedaż w Europie zakończyła się w 1996 r., podczas gdy w Ameryce - 1998 r., a w Japonii - 2002 r.

    Supra MK4 to jeden z tych samochodów bliższych duszy, które szanowane są za swoje naturalne predyspozycję, przez co jeszcze dużo asfaltu zwinie pod kołami, dzięki zwykłym ludziom których pasji nie da się przeliczyć na pieniądze. Siłą tego samochodu jest jego ogromny potencjał, coś, co sprawia, że może cały czas walczyć i ewoluować, zamiast zostać zapomnianym. Dlatego na dowolnych track day, zawodach driftu i drag, czy też street racingu, cały czas można gdzieś zobaczyć tą Toyotę, ponieważ to jest jej żywioł.
    1 sierpnia 2013, 19:10 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)