Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 58 takich materiałów
    Toyota Starlet Glanza & Supra MK4 –
    30 marca 2014, 14:13 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Starlet Glanza –
    14 marca 2014, 16:40 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Starlet Turbo EP82 – Seryjnie: 1.3l turbo 135KM i 890kg
    Seryjnie: 1.3l turbo 135KM i 890kg
    27 grudnia 2013, 14:37 przez thestig9465 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota – toyota starlet 93. na prośbę kolejnego użytkownika : ) nie wiedziałem nawet o istnieniu takiego modelu toyoty ale nie ma co zadziwia z lekka :P
    Toyota starlet 93. na prośbę kolejnego użytkownika : ) nie wiedziałem nawet o istnieniu takiego modelu toyoty ale nie ma co zadziwia z lekka :P
    27 grudnia 2013, 21:52 przez tomson98 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    internet

    Toyota Starlet P6 – Ostatnia Starlet z napędem na tył, dlatego do dziś tak wielu ludzi nadal robi z niej "wyścigówkę".
    Ostatnia Starlet z napędem na tył, dlatego do dziś tak wielu ludzi nadal robi z niej "wyścigówkę".
    Toyota Starlet P6 – Druga generacja Starlet, produkowana w latach 1978-1984. Kolejne generacje jak wiadomo mają napęd na przód, natomiast P6 posiada jeszcze RWD. Najlepsza wersja na rynku japońskim, to 1300 S, posiadająca silnik 1.3L o mocy 72 KM i 5-biegową skrzynię manualną. Ta generacja Starlet znana jest również z innej strony. Mam na myśli wyścigi. Samochód ten, w wyścigowej specyfikacji posiadał silnik 1.3L o mocy 180 KM. Niewiele?? Być może dzisiaj, ale nie na początku lat 70! Dodatkowo, posiadał DOHC oraz był wolnossący! Jednostka o której mowa, to kultowy 3K-R (137e), produkowany przez Toyotę w limitowanych ilościach, wyłącznie na potrzeby wyścigów. Na rynku wtórnym, ceny za ten silnik potrafią obecnie dochodzić do 50 tys. dolarów (ponad 150 tys. zł). Egzemplarz tego silnika znajduje się też w Toyota Megaweb Museum w Japonii. Można znaleźć nieoficjalne informacje, że koszt wyprodukowania jednego silnika 3K-R w latach 70, wynosił 100 tys. dolarów (ponad 315 tys. zł), a powstało ich podobno tylko 20-25 sztuk. Tak jeżdżą wyścigowe Starlet: http://youtu.be/_Q_0o3O5ZU4?t=50s Zawody z samochodami (Toyota Starlet & Nissan Sunny) mającymi korzenie w specyfikacjach z lat 70/80 odbywają się do dzisiaj: http://youtu.be/hDMgQTsO2mc
    Druga generacja Starlet, produkowana w latach 1978-1984. Kolejne generacje jak wiadomo mają napęd na przód, natomiast P6 posiada jeszcze RWD. Najlepsza wersja na rynku japońskim, to 1300 S, posiadająca silnik 1.3L o mocy 72 KM i 5-biegową skrzynię manualną. Ta generacja Starlet znana jest również z innej strony. Mam na myśli wyścigi. Samochód ten, w wyścigowej specyfikacji posiadał silnik 1.3L o mocy 180 KM. Niewiele?? Być może dzisiaj, ale nie na początku lat 70! Dodatkowo, posiadał DOHC oraz był wolnossący! Jednostka o której mowa, to kultowy 3K-R (137e), produkowany przez Toyotę w limitowanych ilościach, wyłącznie na potrzeby wyścigów. Na rynku wtórnym, ceny za ten silnik potrafią obecnie dochodzić do 50 tys. dolarów (ponad 150 tys. zł). Egzemplarz tego silnika znajduje się też w Toyota Megaweb Museum w Japonii. Można znaleźć nieoficjalne informacje, że koszt wyprodukowania jednego silnika 3K-R w latach 70, wynosił 100 tys. dolarów (ponad 315 tys. zł), a powstało ich podobno tylko 20-25 sztuk. Tak jeżdżą wyścigowe Starlet: http://youtu.be/_Q_0o3O5ZU4?t=50s Zawody z samochodami (Toyota Starlet & Nissan Sunny) mającymi korzenie w specyfikacjach z lat 70/80 odbywają się do dzisiaj: http://youtu.be/hDMgQTsO2mc
    7 sierpnia 2013, 15:19 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Toyota Starlet –
    9 lipca 2013, 10:07 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota KP61 Starlet –
    4 lipca 2013, 20:27 przez mateoos (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota KP61 Starlet –
    4 lipca 2013, 20:25 przez mateoos (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota KP61 Starlet –
    4 lipca 2013, 20:24 przez mateoos (PW) | Do ulubionych | Skomentuj