Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 58 takich materiałów
    Nissan Silvia S15 –
    16 lipca 2016, 16:13 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Primera p11 poznajecie? – Nissan Primera p11 SE 1997r. Robiony od podstaw. Plany na amortyzatory KYB agx, sprężyny Eibach pro kit, silnik SR20DET, kolor biały, przeszycie na czarną skórę.
    Nissan Primera p11 SE 1997r. Robiony od podstaw. Plany na amortyzatory KYB agx, sprężyny Eibach pro kit, silnik SR20DET, kolor biały, przeszycie na czarną skórę.
    N15 NISSAN PULSAR VZ_R – SR20DET
    SR20DET
    9 lutego 2016, 12:04 przez enginne (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Silvia S15 – Szeroka S15!
    Szeroka S15!
    Nissan pulsar sr-v 4wd – Almera n15 w wersji lucino 4wd,  sr20det. Czy to auto nie jest świetne?
    Almera n15 w wersji lucino 4wd, sr20det. Czy to auto nie jest świetne?
    15 listopada 2015, 19:45 przez ~apsr | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    wlasne

    Nissan 200SX S14a 1998 – Z silnikiem SR20DET po modyfikacjach, wystrojonym na  340 KM i 430 Nm.
    Z silnikiem SR20DET po modyfikacjach, wystrojonym na 340 KM i 430 Nm.
    Nissan Bluebird SSS ATTESA (U12) – Jeden z nielicznych przykładów w gamie Nissana, gdzie wykorzystano silnik SR20DET oraz napęd na cztery koła. Najbardziej popularny przykład to oczywiście sportowy Sunny/Pulsar GTi-R, reszta samochodów, to głównie minivany (w ilości bodajże 2-3 sztuk). No i między nimi właśnie sedan, Bluebird SSS ATTESA. Ta generacja (U12) sprzedawana była na przełomie lat 80/90. Silnik SR20DET miał moc 205 KM. Samochód dzisiaj już trochę zapomniany, ale w przeszłości z powodzeniem rywalizował np. w All Japan Rally Championship.
    Jeden z nielicznych przykładów w gamie Nissana, gdzie wykorzystano silnik SR20DET oraz napęd na cztery koła. Najbardziej popularny przykład to oczywiście sportowy Sunny/Pulsar GTi-R, reszta samochodów, to głównie minivany (w ilości bodajże 2-3 sztuk). No i między nimi właśnie sedan, Bluebird SSS ATTESA. Ta generacja (U12) sprzedawana była na przełomie lat 80/90. Silnik SR20DET miał moc 205 KM. Samochód dzisiaj już trochę zapomniany, ale w przeszłości z powodzeniem rywalizował np. w All Japan Rally Championship.
    Familia – 1 x sr20det ~260KM
2 x m50b25 193KM
    1 x sr20det ~260KM
    2 x m50b25 193KM