Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 53 takie materiały
    Datsun B110 – Do dragu. Pod maską drzemie 801 koni. Jak myślicie z czego wyciśnięte? Nie wiem co pomyśleliście, ale prawdopodobnie pomyliliście się. Ponieważ nie jest to żaden V8, czy V6, a zaledwie 2-litrowa R4 - SR20DET. Oczywiście taką moc zapewniły odpowiednie modyfikacje, takie jak ogromna turbina Garrett GT40, wymieniony rozrząd na wyścigowy (dlatego w sumie silnik powinien mieć kod SR20VE zamiast DET), całkowicie nowa mapa komputera, czy krótki, wysokoprzepływowy wydech. Waga to 970 kg.
1/4 mili robi w 8,8 sekundy, przy 246 km/h. Jest moc
Dla żądnych wiedzy załączam artykuł o tej bestii, jako źródło obrazka
    Do dragu. Pod maską drzemie 801 koni. Jak myślicie z czego wyciśnięte? Nie wiem co pomyśleliście, ale prawdopodobnie pomyliliście się. Ponieważ nie jest to żaden V8, czy V6, a zaledwie 2-litrowa R4 - SR20DET. Oczywiście taką moc zapewniły odpowiednie modyfikacje, takie jak ogromna turbina Garrett GT40, wymieniony rozrząd na wyścigowy (dlatego w sumie silnik powinien mieć kod SR20VE zamiast DET), całkowicie nowa mapa komputera, czy krótki, wysokoprzepływowy wydech. Waga to 970 kg.
    1/4 mili robi w 8,8 sekundy, przy 246 km/h. Jest moc
    Dla żądnych wiedzy załączam artykuł o tej bestii, jako źródło obrazka
    Nissan 200SX S14 SR20DET Turbo –
    23 stycznia 2013, 10:45 przez jazdabardziejbokiem (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    180SX 200SX 240SX – Ponieważ nikt wcześniej czegoś takiego nie wrzucił postanowiłem wytłumaczyć różnicę dla niewtajemniczonych

180SX - Model wypuszczony w Japonii w 1989r. Miał być bratnim modelem Silvia S13 wyposażany w 3 silniki CA18DET (1.8L 170km turbo), SR20DE (2.0L 138km N/A) i SR20DET (2.0L 200km turbo). Zarówno CA18DET jak i SR20DET posiadały tą samą turbosprężarkę Garrett GT25. Występował także model Sileighty był to 180SX z przodem od Silvia S13.

200SX – Model produkowany, jako 180SX sprzedawany w Europie pod nazwą 200SX był wyposażany tylko i wyłącznie w jeden Silnik CA18DET moc niezmieniona w porównaniu do japońskiej wersji (170km). Cały osprzęt silnika też był taki sam jak w wersji Japońskiej.

240SX – Model produkowany, jako 180SX sprzedawany w Stanach Zjednoczonych pod nazwą 240SX wyposażany był (i tu największa odmienność spośród wersji Japońskiej i Europejskiej) KA24E  (2.4L 140km N/A) tylko przez 2 lata 1989 i 1990. Później był montowany KA24DE (2.4L 155km N/A). Jak to już bywa w USA pojemność musiała być większa ze względu na ich uwielbienie do paliwożernych samochodów.

Myślę, że wyjaśniłem podstawowe różnice, jeśli czegoś zapomniałem napiszcie w komentarzach. Nie będę opisywał o szczegółach każdego z silników, układu napędowego, zawieszenia, przyspieszenia czy przekładania silnika ze Skyline bo nie o to mi chodziło (nie opisuje w artykule następnej generacji S14 choć różnice są podobne jak w przypadku tej gen.)
    Ponieważ nikt wcześniej czegoś takiego nie wrzucił postanowiłem wytłumaczyć różnicę dla niewtajemniczonych

    180SX - Model wypuszczony w Japonii w 1989r. Miał być bratnim modelem Silvia S13 wyposażany w 3 silniki CA18DET (1.8L 170km turbo), SR20DE (2.0L 138km N/A) i SR20DET (2.0L 200km turbo). Zarówno CA18DET jak i SR20DET posiadały tą samą turbosprężarkę Garrett GT25. Występował także model Sileighty był to 180SX z przodem od Silvia S13.

    200SX – Model produkowany, jako 180SX sprzedawany w Europie pod nazwą 200SX był wyposażany tylko i wyłącznie w jeden Silnik CA18DET moc niezmieniona w porównaniu do japońskiej wersji (170km). Cały osprzęt silnika też był taki sam jak w wersji Japońskiej.

    240SX – Model produkowany, jako 180SX sprzedawany w Stanach Zjednoczonych pod nazwą 240SX wyposażany był (i tu największa odmienność spośród wersji Japońskiej i Europejskiej) KA24E (2.4L 140km N/A) tylko przez 2 lata 1989 i 1990. Później był montowany KA24DE (2.4L 155km N/A). Jak to już bywa w USA pojemność musiała być większa ze względu na ich uwielbienie do paliwożernych samochodów.

    Myślę, że wyjaśniłem podstawowe różnice, jeśli czegoś zapomniałem napiszcie w komentarzach. Nie będę opisywał o szczegółach każdego z silników, układu napędowego, zawieszenia, przyspieszenia czy przekładania silnika ze Skyline bo nie o to mi chodziło (nie opisuje w artykule następnej generacji S14 choć różnice są podobne jak w przypadku tej gen.)
    25 lipca 2012, 13:45 przez thestig9465 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)