Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 6 takich materiałów
    NISSAN SUNNY GTI-R rysunek – Kolejny rysunek mojego autorstwa, japońska legenda, baby godzilla :D

Po więcej prac zapraszam:

www.facebook.com/puarezdesign
    Kolejny rysunek mojego autorstwa, japońska legenda, baby godzilla :D

    Po więcej prac zapraszam:

    www.facebook.com/puarezdesign
    18 października 2017, 12:38 przez ~PuarezDesign | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.facebook.com/puarezdesign

    Nissan Bluebird SSS ATTESA (U12) – Jeden z nielicznych przykładów w gamie Nissana, gdzie wykorzystano silnik SR20DET oraz napęd na cztery koła. Najbardziej popularny przykład to oczywiście sportowy Sunny/Pulsar GTi-R, reszta samochodów, to głównie minivany (w ilości bodajże 2-3 sztuk). No i między nimi właśnie sedan, Bluebird SSS ATTESA. Ta generacja (U12) sprzedawana była na przełomie lat 80/90. Silnik SR20DET miał moc 205 KM. Samochód dzisiaj już trochę zapomniany, ale w przeszłości z powodzeniem rywalizował np. w All Japan Rally Championship.
    Jeden z nielicznych przykładów w gamie Nissana, gdzie wykorzystano silnik SR20DET oraz napęd na cztery koła. Najbardziej popularny przykład to oczywiście sportowy Sunny/Pulsar GTi-R, reszta samochodów, to głównie minivany (w ilości bodajże 2-3 sztuk). No i między nimi właśnie sedan, Bluebird SSS ATTESA. Ta generacja (U12) sprzedawana była na przełomie lat 80/90. Silnik SR20DET miał moc 205 KM. Samochód dzisiaj już trochę zapomniany, ale w przeszłości z powodzeniem rywalizował np. w All Japan Rally Championship.
    Nissan Cefiro (A31) – Generacja A31 produkowana w latach 1988-1994, była pierwszą i jedyną z napędem na tył, Cefiro A31 posiada wiele wspólnych części ze Skyline R32, Silvia S13 i Laurel C33. Oczywiście wszystkie cztery samochody są często upalane na japońskich torach driftingowych.

Najmocniejsza seryjna opcja, to RB20DET 205 KM, ponadto, z tym silnikiem Cefiro A31 wychodził również w wersji z napędem na cztery koła - posiadał system Attesa E-TS. W 1992 roku pojawiła się kolejna mocna opcja silnikowa - RB25DE o mocy 180 KM. Oczywiście były też dostępne inne, słabsze silniki - RB20E (125 KM), RB20DE (155 KM). Wszystkie jednostki w Cefiro A31, to konstrukcja R6.

Dostępna była również specjalna wersja od znanego japońskiego tunera - Cefiro A31 Autech Version, jej zawartość to głównie delikatny bodykit, inne felgi oraz detale wnętrza. Silnik został zmodyfikowany przez Autech.

Nissan Cefiro A31 był często używany jako nieoznakowany radiowóz japońskiej policji.

Ogólnie, ciekawy samochód z charakterem. Klasyczny napęd, rozwojowe 6-cylindrowe silniki. Piękna, długa i niska linia nadwozia, a do tego ten agresywny przód. 26 lat na karku, a nadal prezentuje się ciekawie i cały czas ochoczo zwija asfalt na torach driftingowych, mając pod maską ostro zmodyfikowane RB20 i RB25.
    Generacja A31 produkowana w latach 1988-1994, była pierwszą i jedyną z napędem na tył, Cefiro A31 posiada wiele wspólnych części ze Skyline R32, Silvia S13 i Laurel C33. Oczywiście wszystkie cztery samochody są często upalane na japońskich torach driftingowych.

    Najmocniejsza seryjna opcja, to RB20DET 205 KM, ponadto, z tym silnikiem Cefiro A31 wychodził również w wersji z napędem na cztery koła - posiadał system Attesa E-TS. W 1992 roku pojawiła się kolejna mocna opcja silnikowa - RB25DE o mocy 180 KM. Oczywiście były też dostępne inne, słabsze silniki - RB20E (125 KM), RB20DE (155 KM). Wszystkie jednostki w Cefiro A31, to konstrukcja R6.

    Dostępna była również specjalna wersja od znanego japońskiego tunera - Cefiro A31 Autech Version, jej zawartość to głównie delikatny bodykit, inne felgi oraz detale wnętrza. Silnik został zmodyfikowany przez Autech.

    Nissan Cefiro A31 był często używany jako nieoznakowany radiowóz japońskiej policji.

    Ogólnie, ciekawy samochód z charakterem. Klasyczny napęd, rozwojowe 6-cylindrowe silniki. Piękna, długa i niska linia nadwozia, a do tego ten agresywny przód. 26 lat na karku, a nadal prezentuje się ciekawie i cały czas ochoczo zwija asfalt na torach driftingowych, mając pod maską ostro zmodyfikowane RB20 i RB25.
    20 września 2014, 20:33 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    R33 GT-R ATTESA-AWD RB26DETT –
    30 grudnia 2013, 20:13 przez Kanes (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Cefiro A31 – Pierwsza generacja z lat 1988-1994. Jeden z popularniejszych 4-drzwiowych driftowozów Nissana. Pod maską 6-cylindrowe, doładowane i wolnossące silniki znane np. z Nissana Skyline R32 (oprócz RB26DETT). Cefiro A31 miał głównie napęd na tył, ale istniały wersje z napędem na cztery koła wyposażone w system ATTESA E-TS (jak w Skyline GT-R). Generalnie samochód miał trochę części wymiennych ze Skyline, Silvia i Laurel z podobnych lat produkcji. Najmocniejsze wersje Cefiro A31 miały R6 RB20DET turbo 2.0L 205 KM 265 Nm. Dodatkowo w 1990 r. powstała też wersja od tunera Nissana czyli AUTECH, posiadająca podwyższone parametry - 225 KM i 294 Nm.
    Pierwsza generacja z lat 1988-1994. Jeden z popularniejszych 4-drzwiowych driftowozów Nissana. Pod maską 6-cylindrowe, doładowane i wolnossące silniki znane np. z Nissana Skyline R32 (oprócz RB26DETT). Cefiro A31 miał głównie napęd na tył, ale istniały wersje z napędem na cztery koła wyposażone w system ATTESA E-TS (jak w Skyline GT-R). Generalnie samochód miał trochę części wymiennych ze Skyline, Silvia i Laurel z podobnych lat produkcji. Najmocniejsze wersje Cefiro A31 miały R6 RB20DET turbo 2.0L 205 KM 265 Nm. Dodatkowo w 1990 r. powstała też wersja od tunera Nissana czyli AUTECH, posiadająca podwyższone parametry - 225 KM i 294 Nm.

    1