Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 54 takie materiały
    610 KM i szwajcarskie wzgórza.
    15 czerwca 2017, 18:10 przez Derve (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    4 lutego 2017, 16:36 przez Fajniusi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes-Benz A 32 K AMG HWA – Planów na produkcję sportowej klasy A nie było, nawet po przejęciu większości udziałów w firmie AMG, która stała się wkrótce w całości częścią koncernu Daimlera. Szalony A 32 K powstał z inicjatywy pewnego kolekcjonera, któremu marzył się najbardziej dyskretny supersamochód na świecie. Jak bardzo "super"? Już na samym początku przymierzono się do upchnięcia pod maską przeszło 500-konnej, widlastej ósemki od AMG! Tak potężna jednostka napędowa okazała się za duża i właściwy motor znaleziono kilka szczebli niżej. Był nim silnik z 354-konnego roadstera SLK 32 AMG.
Sercem A 32 K została widlasta szóstka z trzema zaworami na cylinder i jednym wałkiem rozrządu o pojemności 3,2 litrów. Litera K w nazwie zdradzała obecność sprężarki, pod której naciskiem wydobyto aż 370 koni mechanicznych przy 6,1 tysiącach obrotów na minutę i 450 niutonometrów przy 4,4 tysiącach obrotów! Takie parametry przy masie niespełna 1,7 tony pozwalały na rozwinięcie stu kilometrów na godzinę w czasie pięciu sekund i 200 km/h w około dwadzieścia sekund. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 230 km/h.
    Planów na produkcję sportowej klasy A nie było, nawet po przejęciu większości udziałów w firmie AMG, która stała się wkrótce w całości częścią koncernu Daimlera. Szalony A 32 K powstał z inicjatywy pewnego kolekcjonera, któremu marzył się najbardziej dyskretny supersamochód na świecie. Jak bardzo "super"? Już na samym początku przymierzono się do upchnięcia pod maską przeszło 500-konnej, widlastej ósemki od AMG! Tak potężna jednostka napędowa okazała się za duża i właściwy motor znaleziono kilka szczebli niżej. Był nim silnik z 354-konnego roadstera SLK 32 AMG.
    Sercem A 32 K została widlasta szóstka z trzema zaworami na cylinder i jednym wałkiem rozrządu o pojemności 3,2 litrów. Litera K w nazwie zdradzała obecność sprężarki, pod której naciskiem wydobyto aż 370 koni mechanicznych przy 6,1 tysiącach obrotów na minutę i 450 niutonometrów przy 4,4 tysiącach obrotów! Takie parametry przy masie niespełna 1,7 tony pozwalały na rozwinięcie stu kilometrów na godzinę w czasie pięciu sekund i 200 km/h w około dwadzieścia sekund. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 230 km/h.
    Mercedes SLK AMG – Spotkany na wiosnę koło szpitala.
Przepraszam za jakość zdjęcia, ale robione telefonem.
    Spotkany na wiosnę koło szpitala.
    Przepraszam za jakość zdjęcia, ale robione telefonem.
    26 grudnia 2015, 0:03 przez KrisVanDi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Mercedes R172 - SLK – Piękna bestia ukryta sto metrów od Wrocławskiego rynku.
    Piękna bestia ukryta sto metrów od Wrocławskiego rynku.
    31 sierpnia 2015, 11:17 przez wowku (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    W dobie turbodoładowanych silników (przynajmniej w Europie), jest jeszcze produkowany taki maluch z wolnossącą 5.5 litrową V8ką.
    Miłego słuchania.
    21 czerwca 2015, 18:34 przez Derve (PW) | Do ulubionych | Skomentuj