Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 45 takich materiałów
    Matra 530 – W roku 1965 dyrektor generalny firmy Matra Jean-Luc Lagardère zdecydował się opracować samochód sportowy dostępny dla szerszego grona osób, a voiture des copains (samochód dla przyjaciół), jako następcę Matra Djet projektu René Bonnet. W rezultacie powstał ich pierwszy sportowy samochód - M530 (nazwa odwołuje się do pocisku rakietowego firmy Matra R530), zaprojektowany przez byłego projektanta firmy Simca Philippe'a Guédon. Tak jak poprzednicy, samochód ten był zbudowany na stalowej ramie z poliestrowym nadwoziem, silnik położony pośrodku auta. Rozważano wiele opcji, aby pogodzić koncepcję stworzenia auta o nadwoziu 2+2 z rozsądnym bagażnikiem oraz środkowo lokowanym silnikiem. Ostatecznie, podjęto decyzję o zakupie podwozia od Forda: silnik 1,7 l Ford Taunus V4 oraz skrzynię biegów wywodzącą się od Taunusa 15M TS. Ta konfiguracja jest na tyle kompaktowa, by zmieścić się pomiędzy tylne siedzenia i bagażnik. Innymi interesującymi cechami M530 były jej dach typu targa, podnoszone światła przednie oraz przede wszystkim nieprzeciętny, awangardowy design.
    W roku 1965 dyrektor generalny firmy Matra Jean-Luc Lagardère zdecydował się opracować samochód sportowy dostępny dla szerszego grona osób, a voiture des copains (samochód dla przyjaciół), jako następcę Matra Djet projektu René Bonnet. W rezultacie powstał ich pierwszy sportowy samochód - M530 (nazwa odwołuje się do pocisku rakietowego firmy Matra R530), zaprojektowany przez byłego projektanta firmy Simca Philippe'a Guédon. Tak jak poprzednicy, samochód ten był zbudowany na stalowej ramie z poliestrowym nadwoziem, silnik położony pośrodku auta. Rozważano wiele opcji, aby pogodzić koncepcję stworzenia auta o nadwoziu 2+2 z rozsądnym bagażnikiem oraz środkowo lokowanym silnikiem. Ostatecznie, podjęto decyzję o zakupie podwozia od Forda: silnik 1,7 l Ford Taunus V4 oraz skrzynię biegów wywodzącą się od Taunusa 15M TS. Ta konfiguracja jest na tyle kompaktowa, by zmieścić się pomiędzy tylne siedzenia i bagażnik. Innymi interesującymi cechami M530 były jej dach typu targa, podnoszone światła przednie oraz przede wszystkim nieprzeciętny, awangardowy design.
    Simca 1000 –
    6 stycznia 2015, 20:08 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Simca –
    22 października 2014, 19:50 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Matra-Simca Bagheera –
    25 lipca 2014, 15:59 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Simca Matra Rancho – Chyba pierwszy Crossover
    Chyba pierwszy Crossover
    20 lutego 2014, 22:53 przez andyace (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Simca Aronde 90a   Pomocy! – Witam, od niedawna zacząłem pracować przy mojej Simce Aronde 90a 1955 r. Wczoraj pierwszy raz usłyszałem jak chodzi, ale nie mam wszystkich części do niej. Prosił bym o pomoc w znalezieniu, ponieważ szukałem, ale coś nie mogę znaleźć. Byłbym bardzo wdzięczny jeśli, ktoś by mi pomógł. Oczywiście będę dodawał zdj z prac, raczej już jutro dodam pierwsze zdj. Z góry dziękuje za pomoc
    Witam, od niedawna zacząłem pracować przy mojej Simce Aronde 90a 1955 r. Wczoraj pierwszy raz usłyszałem jak chodzi, ale nie mam wszystkich części do niej. Prosił bym o pomoc w znalezieniu, ponieważ szukałem, ale coś nie mogę znaleźć. Byłbym bardzo wdzięczny jeśli, ktoś by mi pomógł. Oczywiście będę dodawał zdj z prac, raczej już jutro dodam pierwsze zdj. Z góry dziękuje za pomoc
    10 stycznia 2014, 18:58 przez brayan10 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)