Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 85 takich materiałów
    Honda NSX 1 generacji – Popularnie zwana "Japońskim Ferrari". Produkowana 1990-2005.Na zdjęciach wersja po faceliftingu z 2001 roku i wzwyż.Wcześniejsza wersja miała otwierane lampy,wloty wyżej świateł na zderzaku i kierunkowskazy.Także sam wygląd się nieco zmienił. NSX-R był produkowany tylko na rodzimy rynek.W całości wykonana z aluminium i lekkich jego stopów.Zastosowane jest w niej wiele rozwiązań z formuły F1,przy projektowaniu brał udział świętej pamięci Ayrton Senna.Została nawet stworzona oddzielna fabryka do produkcji NSX-a.NSX posiadał silnik V6 VTEC C30A 270km/285nm. Natomiast NSX-R posiadał silnik V6 VTEC C32B 280km/300nm. Tutaj możecie być zdziwieni że silnik do wersji R jest lekko mocniejszy,akurat w Japonii seryjnie produkowany samochód nie może przekraczać mocy 280km. Także prędkościomierz jest wyskalowany tylko do 180km/h. Silniki te były połączone z 4 biegową automatyczną skyrznią oraz manualną 5-cio i 6-cio biegową.
    Popularnie zwana "Japońskim Ferrari". Produkowana 1990-2005.Na zdjęciach wersja po faceliftingu z 2001 roku i wzwyż.Wcześniejsza wersja miała otwierane lampy,wloty wyżej świateł na zderzaku i kierunkowskazy.Także sam wygląd się nieco zmienił. NSX-R był produkowany tylko na rodzimy rynek.W całości wykonana z aluminium i lekkich jego stopów.Zastosowane jest w niej wiele rozwiązań z formuły F1,przy projektowaniu brał udział świętej pamięci Ayrton Senna.Została nawet stworzona oddzielna fabryka do produkcji NSX-a.NSX posiadał silnik V6 VTEC C30A 270km/285nm. Natomiast NSX-R posiadał silnik V6 VTEC C32B 280km/300nm. Tutaj możecie być zdziwieni że silnik do wersji R jest lekko mocniejszy,akurat w Japonii seryjnie produkowany samochód nie może przekraczać mocy 280km. Także prędkościomierz jest wyskalowany tylko do 180km/h. Silniki te były połączone z 4 biegową automatyczną skyrznią oraz manualną 5-cio i 6-cio biegową.
    14 października 2013, 21:38 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Ayrton Senna 1960-1994
    30 września 2013, 19:31 przez tadek1995 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rekord o którym mało kto wie – 30 lat temu Mercedes 190 E 2.3-16 ustanowił rekord świata. Dystans 50 tys. kilometrów pokonał w nieco ponad 201 godzin. Właściwie to trzy Mercedesy 190 E 2.3-16 ustanowiły trzy światowe rekordy szybkości przejazdu: na dystansie 25 tys. km, 25 tys. mil oraz 50 tys. km. Najdłuższą próbę ciągłej jazdy (postoje wyłącznie na tankowanie i krótki pit stop) pokonano w czasie 201 godzin 39 minut i 43 sekund (8 dób i 15 godzin). Testy rozpoczęto 11 sierpnia 1983 r. na torze wyścigowym Nardo we Włoszech. Co ciekawe, Mercedesy 190 E 2.3-16, które pokonały morderczy dystans, nie miały wspomagania oraz wentylatora chłodnicy - nie były potrzebne ta torze. W zamian założono na grill swego rodzaju żaluzję, którą mógł operować kierowca w miarę potrzeb. Auta rozwijały prędkość do 250 km/h. Obroty silnika osiągały prawie 6 tys obr/min, a spalanie wyniosło 22 l/100 km, nie tak źle. Ustanowienie światowego rekordu przez Mercedesa było doskonałych chwytem marketingowym. Niedługo później (wrzesień 1983 r.) odbyła się oficjalna premiera modelu 190 E 2.3-16 na salonie samochodowych we Frankfurcie. Samochód kosztował 52 200 niemieckich marek i był produkowany przez 5 lat. Dziś to klasyk. Nie wspominając o tak egzotycznych wersjach jak Senna czy EVO.
    30 lat temu Mercedes 190 E 2.3-16 ustanowił rekord świata. Dystans 50 tys. kilometrów pokonał w nieco ponad 201 godzin. Właściwie to trzy Mercedesy 190 E 2.3-16 ustanowiły trzy światowe rekordy szybkości przejazdu: na dystansie 25 tys. km, 25 tys. mil oraz 50 tys. km. Najdłuższą próbę ciągłej jazdy (postoje wyłącznie na tankowanie i krótki pit stop) pokonano w czasie 201 godzin 39 minut i 43 sekund (8 dób i 15 godzin). Testy rozpoczęto 11 sierpnia 1983 r. na torze wyścigowym Nardo we Włoszech. Co ciekawe, Mercedesy 190 E 2.3-16, które pokonały morderczy dystans, nie miały wspomagania oraz wentylatora chłodnicy - nie były potrzebne ta torze. W zamian założono na grill swego rodzaju żaluzję, którą mógł operować kierowca w miarę potrzeb. Auta rozwijały prędkość do 250 km/h. Obroty silnika osiągały prawie 6 tys obr/min, a spalanie wyniosło 22 l/100 km, nie tak źle. Ustanowienie światowego rekordu przez Mercedesa było doskonałych chwytem marketingowym. Niedługo później (wrzesień 1983 r.) odbyła się oficjalna premiera modelu 190 E 2.3-16 na salonie samochodowych we Frankfurcie. Samochód kosztował 52 200 niemieckich marek i był produkowany przez 5 lat. Dziś to klasyk. Nie wspominając o tak egzotycznych wersjach jak Senna czy EVO.
    22 sierpnia 2013, 20:56 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Piękny film!
    27 lipca 2013, 13:30 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Genialny kierowca w bardzo dobrym filmie. Prawdziwy, bo dokumentalny. Naprawdę warto obejrzeć
    9 kwietnia 2013, 11:05 przez Norbi1995 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    WLEPKA/ Silvia + Senna – Tłumaczenie:
"Danego dnia, zważywszy na okoliczności, myślisz, że masz granicę. A następnie przechodzisz do tej granicy, dotykasz jej, i myślisz sobie: "Dobra, to jest granica". I tak dotykając tą granicę, coś się dzieje i nagle możesz pójść nieco dalej. Z mocy umysłu, swojej determinacji, instynktu i doświadczenia, można latać bardzo wysoko." Ayrton Senna
    Tłumaczenie:
    "Danego dnia, zważywszy na okoliczności, myślisz, że masz granicę. A następnie przechodzisz do tej granicy, dotykasz jej, i myślisz sobie: "Dobra, to jest granica". I tak dotykając tą granicę, coś się dzieje i nagle możesz pójść nieco dalej. Z mocy umysłu, swojej determinacji, instynktu i doświadczenia, można latać bardzo wysoko." Ayrton Senna
    21 lutego 2013, 22:29 przez Junior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Aryton Senna – Pamiętamy
    Pamiętamy
    16 lipca 2012, 11:09 przez DMstudiomotors (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    "Fear is exciting for me" – - Ayrton Senna
    - Ayrton Senna
    15 lipca 2012, 17:21 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ayrton Senna – Każdy prawdziwy fan Formuły 1 powinien znac tego człowieka.
    Każdy prawdziwy fan Formuły 1 powinien znac tego człowieka.
    4 maja 2012, 12:05 przez Michalosen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    AYRTON SENNA – Dziś mija 18 rocznica śmierci Ayrtona Senny-najlepszego kierowcy wszech-czasów i ostatniego ,który zginął w wyścigu F1. (*)
    Dziś mija 18 rocznica śmierci Ayrtona Senny-najlepszego kierowcy wszech-czasów i ostatniego ,który zginął w wyścigu F1. (*)
    1 maja 2012, 11:48 przez filip (PW) | Do ulubionych | Skomentuj