Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 78 takich materiałów
    "Fear is exciting for me" – - Ayrton Senna
    - Ayrton Senna
    15 lipca 2012, 17:21 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ayrton Senna – Każdy prawdziwy fan Formuły 1 powinien znac tego człowieka.
    Każdy prawdziwy fan Formuły 1 powinien znac tego człowieka.
    4 maja 2012, 12:05 przez Michalosen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    AYRTON SENNA – Dziś mija 18 rocznica śmierci Ayrtona Senny-najlepszego kierowcy wszech-czasów i ostatniego ,który zginął w wyścigu F1. (*)
    Dziś mija 18 rocznica śmierci Ayrtona Senny-najlepszego kierowcy wszech-czasów i ostatniego ,który zginął w wyścigu F1. (*)
    1 maja 2012, 11:48 przez filip (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    18 lat temu odszedł On... – Ayrton Senna da Silva (ur. 21 marca 1960 w São Paulo, zm. 1 maja 1994 w Bolonii) – brazylijski kierowca wyścigowy, trzykrotny mistrz świata Formuły 1. Wystartował w stu sześćdziesięciu jeden grand prix, zdobył 610 punktów, osiemdziesiąt jeden razy stawał na podium z czego czterdzieści jeden razy na najwyższym jego stopniu. Sześćdziesiąt pięć razy zdobył pole position. Jeździł w zespołach Toleman, Lotus, McLaren i Williams.
Po ciężkim wypadku podczas Grand Prix San Marino na torze Imola, zmarł w szpitalu w Bolonii we Włoszech w wyniku obrażeń mózgu. Oficjalny moment śmierci wzbudza kontrowersje, ponieważ część lekarzy uznaje, że praktycznie Senna zginął w wypadku na torze, a w drodze do szpitala i w samym szpitalu jego czynności życiowe były podtrzymywane przez maszynę, aż do momentu jej odłączenia. Przez wielu ekspertów i zawodników uważany za najlepszego kierowcę wszech czasów. Jest także jedną z najbardziej rozpoznawalnych osób związanych z F1. Jest ostatnim kierowcą który zginął w zawodach Formuły 1.
    Ayrton Senna da Silva (ur. 21 marca 1960 w São Paulo, zm. 1 maja 1994 w Bolonii) – brazylijski kierowca wyścigowy, trzykrotny mistrz świata Formuły 1. Wystartował w stu sześćdziesięciu jeden grand prix, zdobył 610 punktów, osiemdziesiąt jeden razy stawał na podium z czego czterdzieści jeden razy na najwyższym jego stopniu. Sześćdziesiąt pięć razy zdobył pole position. Jeździł w zespołach Toleman, Lotus, McLaren i Williams.
    Po ciężkim wypadku podczas Grand Prix San Marino na torze Imola, zmarł w szpitalu w Bolonii we Włoszech w wyniku obrażeń mózgu. Oficjalny moment śmierci wzbudza kontrowersje, ponieważ część lekarzy uznaje, że praktycznie Senna zginął w wypadku na torze, a w drodze do szpitala i w samym szpitalu jego czynności życiowe były podtrzymywane przez maszynę, aż do momentu jej odłączenia. Przez wielu ekspertów i zawodników uważany za najlepszego kierowcę wszech czasów. Jest także jedną z najbardziej rozpoznawalnych osób związanych z F1. Jest ostatnim kierowcą który zginął w zawodach Formuły 1.
    1 maja 2012, 9:51 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ayrton Senna i najlepsze momenty w jego za krótkiej karierze...
    1 maja 2012, 20:38 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    NSX, Ayrton Senna i Nürburgring.
    Trzy legendy - jeden film.
    25 kwietnia 2012, 20:39 przez Hesketh (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ayrton Senna współpracował z Hondą przy tworzeniu nadwozia NSX. Testował i pomagał inżynierom dobrać wszysto tak, aby auto dobrze się prowadziło. Film powyrzej prezentuje jedno okrążenie na torze Suzuka w wykonaniu byłego kierwocy formuły 1.
    7 kwietnia 2012, 19:48 przez Pegaz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mało kto wie, że ten genialny kierowca brał czynny udział podczas powstawania tego niesamowitego auta. To on dawał wskazówki inżynierom z Hondy, w kwestii podwozia i zawieszenia. Zresztą cała NSX była bardzo nowatorskim projektem. Nadwozie z aluminium, aluminiowe zawieszenie, skrzynia biegów manualna, ale... No właśnie. Jak ktoś chciał, to mógł zmieniać także biegi łopatkami przy kierownicy. Totalny czad jak na tamte lata. Zwłaszcza w zestawieniu z manualną skrzynią. No i jeszcze to auto jako pierwsza Honda dostało silnik ze zmiennymi fazami rozrządu VTEC... Dziś te auta osiągają astronomiczne ceny. Co raczej nie dziwi. Za używany egzemplarz trzeba wyłożyć od 100 000 zł wzwyż (nawet do 400 000 zł).
    29 grudnia 2011, 0:22 przez ~Aros | Do ulubionych | Skomentuj