Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 92 takie materiały
    Zjazd rodzinny –
    2 listopada 2013, 10:43 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Odziedziczyłem Opla Astre I 1.6 Benzyna + LPG – Mam swoje 5000zł zaoszczędzone, chciałbym zapytać, co prócz gleby i felg (które już mam) można zrobić w tym aucie? Co polecacie? Nie znam się za bardzo i liczę na waszą pomoc, chce aby autko posłużyło mi jak najdłużej (mamy rodzinny sentyment do Oplów) Chciałbym głównie upiększyć i zwiększyć troszkę moc. I jeszcze chciałem zapytać jakiej firmy polecacie wydech do tegoż to autka?
    Mam swoje 5000zł zaoszczędzone, chciałbym zapytać, co prócz gleby i felg (które już mam) można zrobić w tym aucie? Co polecacie? Nie znam się za bardzo i liczę na waszą pomoc, chce aby autko posłużyło mi jak najdłużej (mamy rodzinny sentyment do Oplów) Chciałbym głównie upiększyć i zwiększyć troszkę moc. I jeszcze chciałem zapytać jakiej firmy polecacie wydech do tegoż to autka?
    22 października 2013, 20:06 przez szymonek209 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Rodzinny sedan wcale nie musi wyglądać nudno – Mazda 3 sedan
    Mazda 3 sedan
    21 października 2013, 20:49 przez ~mazda3 | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Zjazd rodzinny –
    11 października 2013, 10:53 przez Czechu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rodzinka Renault – Laguna 1,8 RT - moja
Clio 1,2 MEXX - żony
Megane 1,6 RT - siostry

Fanatyzm rodzinny?
    Laguna 1,8 RT - moja
    Clio 1,2 MEXX - żony
    Megane 1,6 RT - siostry

    Fanatyzm rodzinny?
    29 września 2013, 22:09 przez balwanekbuli (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    P-10 Rodzinny Sedanik –
    30 sierpnia 2013, 14:54 przez ~Filipek221 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Maciej Zoń Photography

    P-10 rodzinny sedanik –
    30 sierpnia 2013, 14:53 przez ~Filipek221 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Maciej Zoń Photography

    Peugeot 504 - Klasyk jakiego nie znacie – Był to średniej wielkości samochód rodzinny, produkowany przez Francuzów w latach 1968 – 1983. Czyli w prostej linii pra-pradziadek dzisiejszych 407. Miał jednak coś, co bardzo lubimy… napęd na tylną oś.
Peugeota 504, jako następcę 404 stworzono pod koniec lat 60-tych. Standardowym nadwoziem był sedan, w 1969 roku dołączyły do niego 2-drzwiowe coupe i cabrio, a rok później – kombi. Jako ciekawostkę można dodać, że podobnie do Renault 4 – również ten pojazd wypuszczano w wersji pick-up. Do tego szeroka gama silników: począwszy od 83-konnej jednostki 1.8 litra, poprzez trzy różne diesle, aż po 2.7 V6 występujące w wersji Coupe i Cabrio. Peugeota można było kupić z ośmioma różnymi silnikami, których moc to od 57 KM, aż do 138 KM. Pick-up był dwuosobowy, a specjalna wersja Familliale na bazie kombi – oferowała przestrzeń aż dla siedmiu pasażerów. 504 to wytrzymała konstrukcja. Dziś, samochód ten jest bardzo popularny jako ‘afrykańska taksówka’ – właśnie ze względu na swą niezawodność, dobre właściwości jezdne w terenie… i dlatego produkowano je w Nigerii aż do 2005 roku! (Podobno nadal można kupić fabrycznie nowego Peugeota 504, jednak oferuje je jedynie Peugeot Nigeria i Peugeot Kenya). W Polsce samochód był rozpowszechniony przez Edwarda Gierka i jego ekipę rządzącą. Sekretarz był miłośnikiem francuskiej motoryzacji, sprowadził więc kilka sztuk 504, który służył jako pojazd dygnitarzy. Podobno był bardzo komfortowy – stał się obiektem westchnień ludzi którzy jeździli wtedy Syrenami czy Maluchami.   

Nikt z Peugeota 504 nie budował zabawki do driftu, ale gdyby ktoś jednak się pokusił…
    Był to średniej wielkości samochód rodzinny, produkowany przez Francuzów w latach 1968 – 1983. Czyli w prostej linii pra-pradziadek dzisiejszych 407. Miał jednak coś, co bardzo lubimy… napęd na tylną oś.
    Peugeota 504, jako następcę 404 stworzono pod koniec lat 60-tych. Standardowym nadwoziem był sedan, w 1969 roku dołączyły do niego 2-drzwiowe coupe i cabrio, a rok później – kombi. Jako ciekawostkę można dodać, że podobnie do Renault 4 – również ten pojazd wypuszczano w wersji pick-up. Do tego szeroka gama silników: począwszy od 83-konnej jednostki 1.8 litra, poprzez trzy różne diesle, aż po 2.7 V6 występujące w wersji Coupe i Cabrio. Peugeota można było kupić z ośmioma różnymi silnikami, których moc to od 57 KM, aż do 138 KM. Pick-up był dwuosobowy, a specjalna wersja Familliale na bazie kombi – oferowała przestrzeń aż dla siedmiu pasażerów. 504 to wytrzymała konstrukcja. Dziś, samochód ten jest bardzo popularny jako ‘afrykańska taksówka’ – właśnie ze względu na swą niezawodność, dobre właściwości jezdne w terenie… i dlatego produkowano je w Nigerii aż do 2005 roku! (Podobno nadal można kupić fabrycznie nowego Peugeota 504, jednak oferuje je jedynie Peugeot Nigeria i Peugeot Kenya). W Polsce samochód był rozpowszechniony przez Edwarda Gierka i jego ekipę rządzącą. Sekretarz był miłośnikiem francuskiej motoryzacji, sprowadził więc kilka sztuk 504, który służył jako pojazd dygnitarzy. Podobno był bardzo komfortowy – stał się obiektem westchnień ludzi którzy jeździli wtedy Syrenami czy Maluchami.

    Nikt z Peugeota 504 nie budował zabawki do driftu, ale gdyby ktoś jednak się pokusił…
    22 sierpnia 2013, 14:54 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Rodzinny samochód –
    9 sierpnia 2013, 15:05 przez Baczek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Polo – Polo to rodzinny samochód jak coś się nie zmieści w środku zmieści się na dachu
    Polo to rodzinny samochód jak coś się nie zmieści w środku zmieści się na dachu
    17 lipca 2013, 3:03 przez ~ArekkM | Do ulubionych | Skomentuj (2)