Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 92 takie materiały
    Volkswagen Passat R36 B6 – 0-100km/h - 5,4s

Bo rodzinny tez potrafi być szybki i w dodatku ładny
    0-100km/h - 5,4s

    Bo rodzinny tez potrafi być szybki i w dodatku ładny
    15 lipca 2013, 23:55 przez Artur_Siedlce (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Subaru Forester JDM – Idealny przykład na to że nawet nudny rodzinny wagon ma potencjał.
    Idealny przykład na to że nawet nudny rodzinny wagon ma potencjał.
    Zjazd rodzinny – od lewej E28, E34, E39 E60 i nasuwa się pytanko. Jeśli mógłbyś wybrać jedna z nich, który byłby to model?
    Od lewej E28, E34, E39 E60 i nasuwa się pytanko. Jeśli mógłbyś wybrać jedna z nich, który byłby to model?
    10 maja 2013, 23:20 przez kocyk8000 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    Subaru 360 – Zanim przyszedł czas na Imprezy, Legacy i Forestery, wersje STi, rajdy itp., trzeba było od czegoś zacząć. I właśnie ten model był pierwszym, masowo produkowanym samochodem Subaru. W sprzedaży pojawił się w 1958 roku, gdy rodziła się japońska klasa samochodów "kei car". W kraju zniszczonym wojną, gdzie mało kto mógł sobie pozwolić na duży, rodzinny samochód, kei car okazały się zbawienne dla transportu oraz japońskiego przemysłu samochodowego. W 1958 roku Subaru 360 miał masę 385 kg, dwucylindrowy silnik (EK31) o mocy 16 KM i pojemności 356 cm3 umieszczony z tyłu, który przekazywał napęd na koła tylne za pośrednictwem 3-biegowej skrzyni biegów, prędkość maksymalna wynosiła 83 km/h. Ciekawostka - samochód posiadał nadwozie samonośne (monocoque), co w przypadku takiego małego samochodu w Japonii w tamtych czasach, było nie lada ewenementem. Produkcja zakończyła się w 1970 roku.
    Zanim przyszedł czas na Imprezy, Legacy i Forestery, wersje STi, rajdy itp., trzeba było od czegoś zacząć. I właśnie ten model był pierwszym, masowo produkowanym samochodem Subaru. W sprzedaży pojawił się w 1958 roku, gdy rodziła się japońska klasa samochodów "kei car". W kraju zniszczonym wojną, gdzie mało kto mógł sobie pozwolić na duży, rodzinny samochód, kei car okazały się zbawienne dla transportu oraz japońskiego przemysłu samochodowego. W 1958 roku Subaru 360 miał masę 385 kg, dwucylindrowy silnik (EK31) o mocy 16 KM i pojemności 356 cm3 umieszczony z tyłu, który przekazywał napęd na koła tylne za pośrednictwem 3-biegowej skrzyni biegów, prędkość maksymalna wynosiła 83 km/h. Ciekawostka - samochód posiadał nadwozie samonośne (monocoque), co w przypadku takiego małego samochodu w Japonii w tamtych czasach, było nie lada ewenementem. Produkcja zakończyła się w 1970 roku.
    Rodzinny karkołamacz – E39 S62B50 (dla niewtajemniczonych: V8 5.0 400KM)
    E39 S62B50 (dla niewtajemniczonych: V8 5.0 400KM)
    27 kwietnia 2013, 23:50 przez BMW_E38 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mercedes-Benz 170V Cabriolet B – Rodzinny klasyk. Prace wciąż trwają, ale idziemy w dobrą stronę. Proszę o komentarze.
    Rodzinny klasyk. Prace wciąż trwają, ale idziemy w dobrą stronę. Proszę o komentarze.
    20 kwietnia 2013, 20:42 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Zjazd rodzinny Mercedesa –
    18 kwietnia 2013, 20:00 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rodzinny? – nie sądzę
    Nie sądzę
    10 kwietnia 2013, 18:06 przez Twingo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Rodzinny wóz jak się patrzy. –
    26 marca 2013, 23:18 przez Adam (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan R35 GTR Wagon – Taki rodzinny nissan
    Taki rodzinny nissan
    4 lutego 2013, 19:23 przez FrxTx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)