Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 92 takie materiały
    Rodzinny VW Multivan od MTM 472 km – Co powiecie na takiego Multivana?? 
Opinie w komentarzach podoba sie?
Volkswagen MTM T500 Multivan 472 KM DSG 4Motion

- 472 KM (348 kW) przy 6900 obr/min
- Przyspieszenie od 0-100 km/h-5,6s
- Prędkość maksymalna 280 km/h
    Co powiecie na takiego Multivana??
    Opinie w komentarzach podoba sie?
    Volkswagen MTM T500 Multivan 472 KM DSG 4Motion

    - 472 KM (348 kW) przy 6900 obr/min
    - Przyspieszenie od 0-100 km/h-5,6s
    - Prędkość maksymalna 280 km/h
    Dodge Charger SRT – Rodzinny sedan z silnikiem 6,4l V8 HEMI o mocy prawie 500KM
    Rodzinny sedan z silnikiem 6,4l V8 HEMI o mocy prawie 500KM
    22 lutego 2014, 0:06 przez Kamilm10195 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Genesis – Genesis to chyba najdziwniejsze Lamborghini w historii. W założeniach konstruktorów miał to być na wskroś nowoczesny, komfortowy i przestronny rodzinny minivan. Ponadto jak każde Lambo miał mieć sportowy charakter. Te dwie cechy wydają się niemal nie do pogodzenia, ale dla wyluzowanych Włochów nie ma nic niemożliwego. Lamborghini Genesis ujrzał światło dzienne w 1988r. Został on zaprojektowany przez firmę Bertone, co zajęło 30 000 godzin pracy. Pojazd ten można czasami spotkać pod nazwą Bertone Genesis. Nad jego wyglądem nie będę się rozwodził, bo wszystko widać na zdjęciach. Oczywiście największym bajerem Genesisa były przednie drzwi otwierane do góry. Genesis posiadał ponadto dwoje przesuwnych drzwi z tyłu, które umożliwiały dostęp do tylnych siedzeń. Fotele w ostatnim rzędzie można było dowolnie adaptować dokładnie jak w dzisiejszych vanach. Kierowca i pasażer przedniego siedzenia siedzieli nieco wyżej niż pozostali ludzie na pokładzie. Wnętrze wykończono alkantarą i skórą. Elektroniczna deska rozdzielcza i fotele których nie powstydził by się wahadłowiec tworzyły iście kosmiczny klimat. Genesis został oparty na mocno przebudowanej ramie z Espady. Do napędu minivana wykorzystani silnik V12 prosto z Countacha QV. Zamontowano go wzdłużnie z przodu. Dlatego pierwszy rząd foteli był wyżej niż pozostałe. Dla komfortu napęd przenosiła automatyczna skrzynia o tylko 3 biegach. Oczywiście takie "coś" nie mogło być produkowane i sprzedawane, dlatego powstał tylko 1 eksperymentalny prototyp.
    Genesis to chyba najdziwniejsze Lamborghini w historii. W założeniach konstruktorów miał to być na wskroś nowoczesny, komfortowy i przestronny rodzinny minivan. Ponadto jak każde Lambo miał mieć sportowy charakter. Te dwie cechy wydają się niemal nie do pogodzenia, ale dla wyluzowanych Włochów nie ma nic niemożliwego. Lamborghini Genesis ujrzał światło dzienne w 1988r. Został on zaprojektowany przez firmę Bertone, co zajęło 30 000 godzin pracy. Pojazd ten można czasami spotkać pod nazwą Bertone Genesis. Nad jego wyglądem nie będę się rozwodził, bo wszystko widać na zdjęciach. Oczywiście największym bajerem Genesisa były przednie drzwi otwierane do góry. Genesis posiadał ponadto dwoje przesuwnych drzwi z tyłu, które umożliwiały dostęp do tylnych siedzeń. Fotele w ostatnim rzędzie można było dowolnie adaptować dokładnie jak w dzisiejszych vanach. Kierowca i pasażer przedniego siedzenia siedzieli nieco wyżej niż pozostali ludzie na pokładzie. Wnętrze wykończono alkantarą i skórą. Elektroniczna deska rozdzielcza i fotele których nie powstydził by się wahadłowiec tworzyły iście kosmiczny klimat. Genesis został oparty na mocno przebudowanej ramie z Espady. Do napędu minivana wykorzystani silnik V12 prosto z Countacha QV. Zamontowano go wzdłużnie z przodu. Dlatego pierwszy rząd foteli był wyżej niż pozostałe. Dla komfortu napęd przenosiła automatyczna skrzynia o tylko 3 biegach. Oczywiście takie "coś" nie mogło być produkowane i sprzedawane, dlatego powstał tylko 1 eksperymentalny prototyp.
    Biały rodzinny Avant –
    17 lutego 2014, 19:23 przez Czary (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    "Może i wygląda oryginalnie, ale naszym zdaniem to świetny i innowacyjny minivan, który na dodatek dobrze jeździł. Naszą opinią potwierdzili koledzy z brytyjskiego TopGear przyznając Fiatowi Multipla zaszczytny tytuł samochodu roku. Stwierdzono wówczas, że „ta niezwykła maszyna na nowo zdefiniowała rodzinny samochód, w sposób godny nowego tysiąclecia”. Doceniono błyskotliwie zaprojektowane wnętrze."
    Klasyk w polskim wydaniu Syrena 101 – Rodzinny krążownik szos
    Rodzinny krążownik szos
    4 lutego 2014, 20:50 przez Piroo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Fiat 125p z silnikiem z Golfa R32 – Był to rodzinny samochód, marzenie każdego kierowcy w PRL-u.
W latach 90. duży Fiat szybko stracił popularność, teraz ten kultowy samochód staje się łakomym kąskiem dla polskich fanów motoryzacji. Zdarzają się fascynacji, którzy dają poczciwemu Fiatowi drugą młodość.
Przykładem takiej konstrukcji jest Fiat 125p z silnikiem VR6 o pojemności 3,2 l pochodzącym z Golfa R32. Oprócz zmiany w napędzie, twórcy projektu zmodyfikowali nadwozie czerwonego auta usuwając tylne drzwi i tworząc klasyczne coupe.
    Był to rodzinny samochód, marzenie każdego kierowcy w PRL-u.
    W latach 90. duży Fiat szybko stracił popularność, teraz ten kultowy samochód staje się łakomym kąskiem dla polskich fanów motoryzacji. Zdarzają się fascynacji, którzy dają poczciwemu Fiatowi drugą młodość.
    Przykładem takiej konstrukcji jest Fiat 125p z silnikiem VR6 o pojemności 3,2 l pochodzącym z Golfa R32. Oprócz zmiany w napędzie, twórcy projektu zmodyfikowali nadwozie czerwonego auta usuwając tylne drzwi i tworząc klasyczne coupe.
    23 stycznia 2014, 16:10 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Opel Zafira B OPC – Zadziorny, rodzinny VAN
    Zadziorny, rodzinny VAN
    10 stycznia 2014, 16:30 przez wystero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Zjazd rodzinny zawsze spoko –
    5 stycznia 2014, 20:55 przez benaszi58 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Zjazd rodzinny –
    17 listopada 2013, 14:01 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj