Szukaj
Znalazłem 69 takich materiałów
honda civic hb v gen 94 rok
Body-kit:
- pomalowanie budy - kolor desert sage metallic green z lexusa czerwiec rok 2014
- dokładka backyard
- lusterka F1 style
- tylnia burta usdm laminat
- owiewki szyb heko
- nakładki progów z vi gena
- usunięcie mocowań tablicy rej. z przedniego zderzaka
- usunięcie listew bocznych
- pomalowanie kratki w zderzaku czarna struktura
- oem chlapacze na tył
- lotka BYS
Wnętrze:
- czarne wnętrze z wersji noblesse,
- oem podłokietnik,
- czarne fotele kubełkowe z regulacją – fejk foteli recaro
- czarne czteropunktowe 3’’ pasy takata
- oem dywaniki civic
- wypinka kierownicy
- nakładki na pedały mugen
- zegary honda s2000
- obszycie podsufitki alcantarą na czarno
- kierownica obszyta czarną skórą z zieloną nicią
- boczki przód oraz tył czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
- tylna kanapa czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
- mieszek zmiany biegów i ręcznego czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
- gałka skunk2
- pomalowanie przednich i tylnich słupków w czarny mat
- pomalowanie pilotów szyb, ramki deski i ramion kierownicy czarny połysk z zieloną perłą
Silnik:
- pełny clean pod maską
- swap na silnik d16z6, poprzednią jednostką było d15b2,
- pomalowanie silnika, skrzyni oraz osprzętu czarną bazą w połysku na to rudo-miedziany xylaric pokryty dwoma warstwami lakieru bezbarwnego
- chromowanie śrub silnika i osprzętu
- kapitalny remont silnika, nowe panewki, pierścienie, uszczelniacze zaworowe, planowanie głowicy, komplet uszczelek, nowy rozrząd, świece oraz przewody
- przeniesienie akumulatora do bagażnika
- przeniesienie puszki z bezpiecznikami do wnętrza auta
- magnetyczne korki oleju
- mocowanie chłodnicy czarne password jdm czarne
- washersy czarne password jdm
- gruba chłodnica wody
(na obecną chwilę silnik przechodzi remont i jest składany, do końca listopada przewidziane jest zakończenie swapa)
Układ dolotowy:
- parówa carbon dexcraft
Układ wydechowy:
- kolektor bisimoto
- wywalenie katalizatora
- pełen przelot 2,16"
- shotgun
Elektryka:
- elektryczny szyberdach
- elektryczne szyby
Elektronika:
- seria,
Oświetlenie:
- clear black plus soczewki bixenon
- xenon H1 z przetwornicami typu slim 4300K
- ambery
- fogi zółte
- lampy tył red white usdm
- płaskie kierunki boczne
Układ hamulcowy:
- swap tarcz przód na 262mm
- swap tarcz na tył 242mm
- stalowy oplot na tył
- pomalowanie zacisków na czarny połysk z dodatkiem rudo-miedzianego xylaricu
Układ napędowy:
- seria
Zawieszenie:
- gwint TA plus sprężyny z coiloverów
- skrócenie mocowań przedniego i tylnego gwintu, przód o 25mm, tył o 29mm
- skrócenie widełek amortyzatora o 5mm
- custom regulowane wahacze tył zakres regulacji od 0 do -13 stopni
- przerobione regulowane wahacze przód zakres regulacji do -13stopni
- w pełni customowe zwrotnice
- wydłużenie dolnego przedniego wahacza o 20mm
- custom koło, tył 16’’ 10j, rant 4’’, przód 9.5’’ rant 3.5’’, dawcą rotoru jest 14’’ OZ, śrubki felg poddane chromowaniu, rotor pomalowany miedzianą perłą,
Car-audo:
- głośniki sony xplode
- radio 2 din
Link do fan page na fb:
https://www.facebook.com/HONDA-CIVIC-EG-4-by-Maniek-1111-1532308000369904/
Car: Opel Astra G Bertone
Engine: V6 2,5 Turbo 348HP/502NM
Exterior: Bertone bodykit and carbon details
Interior: leather and alcantara seats Recaro, seatbelts Sparco, gauge Shadow, Rollbar,
Suspension: Air Ride system
Wheels: 18"KZ 270, hankook tires
more about car: www.facebook.com/BertoneV6Turbo
Golf Przeszedł szereg modyfikacji.
Air Ride
Pakiet zderzaków US
Swap silnika z 1.8 na 2.0 16v
Wnętrze Recaro + czerwone pasy.
Odświeżony Lakier.
W planach jeszcze.
Przelot 2.20 cala
Clean pod maską.
Zabudowa Car + Air w bagażniku.
Auto było wyposażone w silnik 1.8 16V DOHC VTEC (B18C6) o mocy 198 KM i maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 179 Nm. Pozwalał on na przyśpieszenie do 100 km/h w czasie 6,7 sekundy i rozpędzenie się do 233 km/h. Silnik był ręcznie wykańczany, co przełożyło się na wysoką cenę. Montowano wyłącznie 5-biegową manualną skrzynię biegów. Wersja Type R była lżejsza w stosunku do podstawowych wersji, zmniejszono izolację dźwiękową oraz zastosowano szyby o zmniejszonej o 10% grubości, zamontowano także lżejsze felgi. Zawieszenie zostało przekonstruowane oraz utwardzone i obniżone o 15mm, co odbijało się na komforcie jazdy, jednak pozwalało na znakomitą przyczepność. Dodatkowo Integra Type R była wyposażona w szperę typu Torsen, która miała za zadanie polepszyć trakcję oraz zmniejszyć podsterowność. Modyfikacjom został poddany także układ hamulcowy, średnica przednich tarcz została zwiększona do 282 mm, natomiast tylnych do 260 mm. Z zewnątrz samochód różnił się przednim zderzakiem oraz tylnym, większym spoilerem, a także specjalnie zaprojektowanymi felgami. We wnętrzu znajdowały się lekkie, sportowe fotele Recaro oraz kierownica firmy MOMO, a także wykończenie deski rozdzielczej materiałem imitującym karbon. Celem zmniejszenia masy, auto było pozbawione klimatyzacji.
Przez wiele pism motoryzacyjnych Integra Type R była określana mianem najlepszego przednionapędowego auta jakie kiedykolwiek powstało.
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 6 7 > ostatnia ›