Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 227 takich materiałów
    Lexus LC 500 – Samochód klasy grand tourer produkowany pod marką Lexus przez japoński koncern Toyota od 2017 roku. Samochód zaprezentowano podczas salonu motoryzacyjnego w Detroit w styczniu 2016 roku. Model ten jest seryjną realizacją samochodu koncepcyjnego Lexus LF-LC, przedstawionego w Detroit w roku 2012 i uhonorowanego nagrodą EyesOn Design. Lexus LC jest pierwszym modelem, skonstruowanym w oparciu o nową platformę GA-L, opracowaną m.in. pod kątem zwiększenia sztywności samonośnego nadwozia, zmniejszenia masy i obniżenia środka ciężkości pojazdu. W tym celu w konstrukcji nadwozia wykorzystano wiele elementów ze stali o bardzo wysokiej wytrzymałości, pokrywę silnika, błotniki, poszycie drzwi oraz kolumny przedniego zawieszenia wykonano z aluminium, zaś do wykonania szkieletu drzwi, pokrywy bagażnika i dachu wykorzystano kompozyty zbrojone włóknem węglowym. Umieszczony z przodu zespół napędowy ulokowano za przednią osią, dążąc do skupienia masy elementów pojazdu oraz ładunku, w tym pasażerów, możliwie blisko geometrycznego środka podwozia. Wersję o napędzie konwencjonalnym – Lexus LC 500 – wyposażono w znany ze sportowych modeli Lexus RC F i Lexus GS F wolnossący, benzynowy silnik V8 2UR-GSE o pojemności skokowej 5 l. Silnik ten generuje moc 467 KM i moment obrotowy 528 Nm. LC 500 przyspiesza 0-100 km/h w 4,5 sekundy, a prędkość maksymalna ograniczona jest do 250 km/h.
    Samochód klasy grand tourer produkowany pod marką Lexus przez japoński koncern Toyota od 2017 roku. Samochód zaprezentowano podczas salonu motoryzacyjnego w Detroit w styczniu 2016 roku. Model ten jest seryjną realizacją samochodu koncepcyjnego Lexus LF-LC, przedstawionego w Detroit w roku 2012 i uhonorowanego nagrodą EyesOn Design. Lexus LC jest pierwszym modelem, skonstruowanym w oparciu o nową platformę GA-L, opracowaną m.in. pod kątem zwiększenia sztywności samonośnego nadwozia, zmniejszenia masy i obniżenia środka ciężkości pojazdu. W tym celu w konstrukcji nadwozia wykorzystano wiele elementów ze stali o bardzo wysokiej wytrzymałości, pokrywę silnika, błotniki, poszycie drzwi oraz kolumny przedniego zawieszenia wykonano z aluminium, zaś do wykonania szkieletu drzwi, pokrywy bagażnika i dachu wykorzystano kompozyty zbrojone włóknem węglowym. Umieszczony z przodu zespół napędowy ulokowano za przednią osią, dążąc do skupienia masy elementów pojazdu oraz ładunku, w tym pasażerów, możliwie blisko geometrycznego środka podwozia. Wersję o napędzie konwencjonalnym – Lexus LC 500 – wyposażono w znany ze sportowych modeli Lexus RC F i Lexus GS F wolnossący, benzynowy silnik V8 2UR-GSE o pojemności skokowej 5 l. Silnik ten generuje moc 467 KM i moment obrotowy 528 Nm. LC 500 przyspiesza 0-100 km/h w 4,5 sekundy, a prędkość maksymalna ograniczona jest do 250 km/h.
    Lexus LC 500 – Samochód klasy grand tourer produkowany od 2017 roku przez japoński koncern Toyota pod marką Lexus. Zaprezentowany podczas salonu motoryzacyjnego w Detroit w styczniu 2016 roku jest seryjną realizacją samochodu koncepcyjnego Lexus LF-LC, przedstawionego w Detroit w roku 2012 i uhonorowanego nagrodą EyesOn Design. Lexus LC jest pierwszym modelem, skonstruowanym w oparciu o nową platformę GA-L, opracowaną m.in. pod kątem zwiększenia sztywności samonośnego nadwozia, zmniejszenia masy i obniżenia środka ciężkości pojazdu. W tym celu w konstrukcji nadwozia wykorzystano wiele elementów ze stali o bardzo wysokiej wytrzymałości, pokrywę silnika, błotniki, poszycie drzwi oraz kolumny przedniego zawieszenia wykonano z aluminium, zaś do wykonania szkieletu drzwi, pokrywy bagażnika i dachu wykorzystano kompozyty zbrojone włóknem węglowym. Umieszczony z przodu zespół napędowy ulokowano za przednią osią, dążąc do skupienia masy elementów pojazdu oraz ładunku, w tym pasażerów, możliwie blisko geometrycznego środka podwozia. Wersję o napędzie konwencjonalnym - LC 500 wyposażono w znany ze sportowych modeli Lexus RC F i Lexus GS F wolnossący, benzynowy silnik V8 2UR-GSE o pojemności skokowej 5 l, który wytwarza moc 467 KM i moment obrotowy 528 Nm. Dzięki temu samochód przyspiesza 0-100 km/h w 4,5 sekundy. Prędkość maksymalna ograniczona jest do 250 km/h.
    Samochód klasy grand tourer produkowany od 2017 roku przez japoński koncern Toyota pod marką Lexus. Zaprezentowany podczas salonu motoryzacyjnego w Detroit w styczniu 2016 roku jest seryjną realizacją samochodu koncepcyjnego Lexus LF-LC, przedstawionego w Detroit w roku 2012 i uhonorowanego nagrodą EyesOn Design. Lexus LC jest pierwszym modelem, skonstruowanym w oparciu o nową platformę GA-L, opracowaną m.in. pod kątem zwiększenia sztywności samonośnego nadwozia, zmniejszenia masy i obniżenia środka ciężkości pojazdu. W tym celu w konstrukcji nadwozia wykorzystano wiele elementów ze stali o bardzo wysokiej wytrzymałości, pokrywę silnika, błotniki, poszycie drzwi oraz kolumny przedniego zawieszenia wykonano z aluminium, zaś do wykonania szkieletu drzwi, pokrywy bagażnika i dachu wykorzystano kompozyty zbrojone włóknem węglowym. Umieszczony z przodu zespół napędowy ulokowano za przednią osią, dążąc do skupienia masy elementów pojazdu oraz ładunku, w tym pasażerów, możliwie blisko geometrycznego środka podwozia. Wersję o napędzie konwencjonalnym - LC 500 wyposażono w znany ze sportowych modeli Lexus RC F i Lexus GS F wolnossący, benzynowy silnik V8 2UR-GSE o pojemności skokowej 5 l, który wytwarza moc 467 KM i moment obrotowy 528 Nm. Dzięki temu samochód przyspiesza 0-100 km/h w 4,5 sekundy. Prędkość maksymalna ograniczona jest do 250 km/h.
    Jaguar XE SV Project 8 – Samochód osobowy klasy średniej produkowany przez brytyjską marką Jaguar od 2015 roku. Został po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowany jako samochód koncepcyjny podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w 2014 roku. Wersja produkcyjna pojazdu zaprezentowana została oficjalnie po raz pierwszy w październiku 2014 roku podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu. Stylistycznie pojazd nawiązuje do większego modelu XF. est to pierwszy w historii marki pojazd oraz pierwszy model w segmencie klasy średniej, który otrzymał aluminiowy szkielet nadwozia wykonany z wysokowytrzymałego stopu aluminium serii 6000 oraz RC 5754, czyli stopu aluminium powstałego głównie z odzyskanego materiału. SV Project 8 to specjalna limitowana wersja XE, która zadebiutowała na Goodwood Festival of Speed ​​w 2017 roku. Jaguar XE został zmodyfikowany przez zespół Special Vehicle Operations. SV Project 8 napędzany jest pięciolitrowym V8 ze sprężarką, który generuje moc 592 KM, co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 322 km/h i przyspieszenia do 60 mil na godzinę w 3,3 sekundy.
    Samochód osobowy klasy średniej produkowany przez brytyjską marką Jaguar od 2015 roku. Został po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowany jako samochód koncepcyjny podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w 2014 roku. Wersja produkcyjna pojazdu zaprezentowana została oficjalnie po raz pierwszy w październiku 2014 roku podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu. Stylistycznie pojazd nawiązuje do większego modelu XF. est to pierwszy w historii marki pojazd oraz pierwszy model w segmencie klasy średniej, który otrzymał aluminiowy szkielet nadwozia wykonany z wysokowytrzymałego stopu aluminium serii 6000 oraz RC 5754, czyli stopu aluminium powstałego głównie z odzyskanego materiału. SV Project 8 to specjalna limitowana wersja XE, która zadebiutowała na Goodwood Festival of Speed ​​w 2017 roku. Jaguar XE został zmodyfikowany przez zespół Special Vehicle Operations. SV Project 8 napędzany jest pięciolitrowym V8 ze sprężarką, który generuje moc 592 KM, co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 322 km/h i przyspieszenia do 60 mil na godzinę w 3,3 sekundy.
    25 kwietnia 2022, 22:33 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Peugeot 208 R5 – Samochód rajdowy kategorii RC 2, klasy R5, który został pokazany na Salonie Samochodowym w Paryżu w roku 2012. Peugeot 208 R5 jest produkowany w fabryce Peugeot Sport w Veliz i zgodnie z wytycznymi FIA całkowity koszt auta nie może przekroczyć 180 tysięcy Euro. Jego debiut na trasach rajdowych planowany był w połowie roku 2013, lecz problemy z osiągami i niezawodnością spowodowały opóźnienie przyznania homologacji. Zadebiutował w marcu 2014 roku w rajdzie Rally Il Ciocco e Valle. Samochód napędzany jest turbodoładowanym czterocylindrowym silnikiem EP6CDT o pojemności 1,6 l, który generuje moc maksymalną 280 KM.
    Samochód rajdowy kategorii RC 2, klasy R5, który został pokazany na Salonie Samochodowym w Paryżu w roku 2012. Peugeot 208 R5 jest produkowany w fabryce Peugeot Sport w Veliz i zgodnie z wytycznymi FIA całkowity koszt auta nie może przekroczyć 180 tysięcy Euro. Jego debiut na trasach rajdowych planowany był w połowie roku 2013, lecz problemy z osiągami i niezawodnością spowodowały opóźnienie przyznania homologacji. Zadebiutował w marcu 2014 roku w rajdzie Rally Il Ciocco e Valle. Samochód napędzany jest turbodoładowanym czterocylindrowym silnikiem EP6CDT o pojemności 1,6 l, który generuje moc maksymalną 280 KM.
    10 kwietnia 2022, 19:17 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lexus RC F Track Edition – Samochód marki Lexus produkowany przez Toyotę od 2014 roku. Pojazd zadebiutował podczas targów motoryzacyjnych w Tokio w listopadzie 2013 roku. Na początku 2019 roku Lexus przedstawił bardziej sportową, limitowaną wersję modelu - RC F Track Edition, przygotowaną we współpracy z zespołami wyścigowymi startującymi w seriach Super GT i IMSA. Samochód ma dodatkowe elementy aerodynamiczne, w tym duży tylny spojler, jest o około 70-80 kg lżejszy niż poprzednia generacja modelu RC F m.in. dzięki szerokiemu zastosowaniu włókna węglowego, cechuje się również ulepszonym zawieszeniem, lepszymi hamulcami, mniejszą masą nieresorowaną i zmodyfikowanym układem dolotowym, który zwiększył osiągi silnika. RC F Track Edition napędzany jest pięciolitrowym silnikiem V8, który generuje moc 472 KM, przez co samochód osiąga prędkość maksymalną 270 km/h oraz przyspieszenie 0-100 km/h w 4,8 sekund.
    Samochód marki Lexus produkowany przez Toyotę od 2014 roku. Pojazd zadebiutował podczas targów motoryzacyjnych w Tokio w listopadzie 2013 roku. Na początku 2019 roku Lexus przedstawił bardziej sportową, limitowaną wersję modelu - RC F Track Edition, przygotowaną we współpracy z zespołami wyścigowymi startującymi w seriach Super GT i IMSA. Samochód ma dodatkowe elementy aerodynamiczne, w tym duży tylny spojler, jest o około 70-80 kg lżejszy niż poprzednia generacja modelu RC F m.in. dzięki szerokiemu zastosowaniu włókna węglowego, cechuje się również ulepszonym zawieszeniem, lepszymi hamulcami, mniejszą masą nieresorowaną i zmodyfikowanym układem dolotowym, który zwiększył osiągi silnika. RC F Track Edition napędzany jest pięciolitrowym silnikiem V8, który generuje moc 472 KM, przez co samochód osiąga prędkość maksymalną 270 km/h oraz przyspieszenie 0-100 km/h w 4,8 sekund.
    3 kwietnia 2022, 20:00 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lexus LC – Japoński samochód klasy grand tourer, zaprezentowany podczas salonu motoryzacyjnego w Detroit w styczniu 2016 r. przez należącą do koncernu Toyota Motor Corporation firmę Lexus produkującą auta klasy premium. Model ten jest seryjną realizacją samochodu koncepcyjnego Lexus LF-LC, przedstawionego w Detroit w roku 2012 i uhonorowanego nagrodą EyesOn Design.
Model LC produkowany jest w gruntownie zmodernizowanej fabryce Motomachi, w której w latach 2010-2012 produkowano supersamochody Lexus LFA.
Lexus LC był pierwszym samochodem luksusowym wyposażonym w automatyczną skrzynię biegów o 10 przełożeniach.
Pierwszy egzemplarz Lexusa LC 500 Convertible został sprzedany na aukcji charytatywnej za kwotę dwóch milionów dolarów.

Na targach North American International Auto Show 2019 w Detroit Lexus zaprezentował model LC Convertible Concept. Koncepcyjne auto z otwieranym, miękkim dachem zyskało takie same wymiary oraz wygląd i było zapowiedzią samochodu drogowego w wersji kabriolet. W lipcu tego samego roku na Goodwood Festival of Speed Lexus potwierdził wprowadzenie samochodu do produkcji, a oficjalna premiera samochodu odbyła się na Los Angeles Auto Show w listopadzie 2019 roku.

Kabriolet jest dostępny z 5-litrowym silnikiem V8 znanym z modelu LC 500. Auto wyposażono w miękki dach, który otwiera się i składa w 15 sekund. Z mechanizmu elektrycznego składania można korzystać do prędkości 50 km/h. W konstrukcji samochodu zastosowano dodatkowe wzmocnienia, a otwarte nadwozie sprawia, że auto ma niżej położony środek ciężkości niż wariant coupé. Pierwsze egzemplarze kabrioletu trafiły do klientów w 2020 roku.

Wersję o napędzie konwencjonalnym – Lexus LC 500 – wyposażono w znany ze sportowych modeli Lexus RC F i Lexus GS F wolnossący, benzynowy silnik V8 2UR-GSE o pojemności skokowej 5 l, mocy 467 KM i maksymalnym momencie obrotowym 528 Nm, zapewniający przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie krótszym od 4,5 sekundy. Napęd przenoszony jest na tylne koła za pośrednictwem 10-biegowej przekładni automatycznej.

Wersję z napędem hybrydowym – Lexus LC 500h – zaprezentowano podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w marcu 2016 r. Samochód wyposażony jest w jednostkę napędową Multi Stage Hybrid System o łącznej mocy 264 kW (359 KM), która oprócz 3,5-litrowego silnika benzynowego V6 o mocy 220 kW oraz przekładni obiegowej, która pełni rolę rozdzielacza mocy i bezstopniowej automatycznej skrzyni biegów e-CVT, zawiera dodatkową automatyczną skrzynię biegów o czterech przełożeniach. W trybie manualnego wyboru przełożeń system oferuje kierowcy 10 biegów, co zapewnia lepsze panowanie nad dynamiką pojazdu.
    Japoński samochód klasy grand tourer, zaprezentowany podczas salonu motoryzacyjnego w Detroit w styczniu 2016 r. przez należącą do koncernu Toyota Motor Corporation firmę Lexus produkującą auta klasy premium. Model ten jest seryjną realizacją samochodu koncepcyjnego Lexus LF-LC, przedstawionego w Detroit w roku 2012 i uhonorowanego nagrodą EyesOn Design.
    Model LC produkowany jest w gruntownie zmodernizowanej fabryce Motomachi, w której w latach 2010-2012 produkowano supersamochody Lexus LFA.
    Lexus LC był pierwszym samochodem luksusowym wyposażonym w automatyczną skrzynię biegów o 10 przełożeniach.
    Pierwszy egzemplarz Lexusa LC 500 Convertible został sprzedany na aukcji charytatywnej za kwotę dwóch milionów dolarów.

    Na targach North American International Auto Show 2019 w Detroit Lexus zaprezentował model LC Convertible Concept. Koncepcyjne auto z otwieranym, miękkim dachem zyskało takie same wymiary oraz wygląd i było zapowiedzią samochodu drogowego w wersji kabriolet. W lipcu tego samego roku na Goodwood Festival of Speed Lexus potwierdził wprowadzenie samochodu do produkcji, a oficjalna premiera samochodu odbyła się na Los Angeles Auto Show w listopadzie 2019 roku.

    Kabriolet jest dostępny z 5-litrowym silnikiem V8 znanym z modelu LC 500. Auto wyposażono w miękki dach, który otwiera się i składa w 15 sekund. Z mechanizmu elektrycznego składania można korzystać do prędkości 50 km/h. W konstrukcji samochodu zastosowano dodatkowe wzmocnienia, a otwarte nadwozie sprawia, że auto ma niżej położony środek ciężkości niż wariant coupé. Pierwsze egzemplarze kabrioletu trafiły do klientów w 2020 roku.

    Wersję o napędzie konwencjonalnym – Lexus LC 500 – wyposażono w znany ze sportowych modeli Lexus RC F i Lexus GS F wolnossący, benzynowy silnik V8 2UR-GSE o pojemności skokowej 5 l, mocy 467 KM i maksymalnym momencie obrotowym 528 Nm, zapewniający przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie krótszym od 4,5 sekundy. Napęd przenoszony jest na tylne koła za pośrednictwem 10-biegowej przekładni automatycznej.

    Wersję z napędem hybrydowym – Lexus LC 500h – zaprezentowano podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w marcu 2016 r. Samochód wyposażony jest w jednostkę napędową Multi Stage Hybrid System o łącznej mocy 264 kW (359 KM), która oprócz 3,5-litrowego silnika benzynowego V6 o mocy 220 kW oraz przekładni obiegowej, która pełni rolę rozdzielacza mocy i bezstopniowej automatycznej skrzyni biegów e-CVT, zawiera dodatkową automatyczną skrzynię biegów o czterech przełożeniach. W trybie manualnego wyboru przełożeń system oferuje kierowcy 10 biegów, co zapewnia lepsze panowanie nad dynamiką pojazdu.
    26 stycznia 2022, 16:33 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj