Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 44 takie materiały
    Policia – "San Escobar pod koniec lat 80. Już wtedy wymiana handlowa z Polską miała się bardzo dobrze, a po ulicach Santo Subito - stolicy kraju jeździły najlepsze radiowozy na świecie" - Magazyn Classicauto
    "San Escobar pod koniec lat 80. Już wtedy wymiana handlowa z Polską miała się bardzo dobrze, a po ulicach Santo Subito - stolicy kraju jeździły najlepsze radiowozy na świecie" - Magazyn Classicauto
    BMW zdalnie uwięziło złodzieja – Amerykańskie media piszą o pewnym przestępcy, który w Seattle ukradł pewnemu mężczyźnie BMW 550i. Właściciel auta przypadkiem zostawił na chwilę kluczyki w środku i to wystarczyło, by złodziej wskoczył do samochodu, a następnie odjechał w nim w siną dal.

Właściciel oczywiście natychmiast powiadomił policję, a ta skontaktowała się z BMW, które wykorzystując system śledzenia pojazdu, odkryła, że samochód znajduje się w dzielnicy Ravenna. Następnie firma zdalnie zablokowała zamki w drzwiach, przez co złodziej, który ucinał sobie drzemkę w skradzionym aucie, został uwięziony w środku. Po zafundowaniu mu gwałtownej pobudki przez stróżów prawa próbował wprawdzie odjechać, ale był otoczony przez radiowozy.

Po przeszukaniu włamywacza znaleziono przy nim również narkotyki, więc do zarzutu kradzieży doszedł jeszcze zarzut posiadania substancji odurzających. W całej historii nieco przerażające jest to, jak dużą kontrolę producent ma nad pojazdem.
    Amerykańskie media piszą o pewnym przestępcy, który w Seattle ukradł pewnemu mężczyźnie BMW 550i. Właściciel auta przypadkiem zostawił na chwilę kluczyki w środku i to wystarczyło, by złodziej wskoczył do samochodu, a następnie odjechał w nim w siną dal.

    Właściciel oczywiście natychmiast powiadomił policję, a ta skontaktowała się z BMW, które wykorzystując system śledzenia pojazdu, odkryła, że samochód znajduje się w dzielnicy Ravenna. Następnie firma zdalnie zablokowała zamki w drzwiach, przez co złodziej, który ucinał sobie drzemkę w skradzionym aucie, został uwięziony w środku. Po zafundowaniu mu gwałtownej pobudki przez stróżów prawa próbował wprawdzie odjechać, ale był otoczony przez radiowozy.

    Po przeszukaniu włamywacza znaleziono przy nim również narkotyki, więc do zarzutu kradzieży doszedł jeszcze zarzut posiadania substancji odurzających. W całej historii nieco przerażające jest to, jak dużą kontrolę producent ma nad pojazdem.
    15 kwietnia 2016, 19:33 przez lukashhekk88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pokazy dynamiczne radiowozów z Polski, Czech i Słowacji wyposażonych w system EasyDrift (Driver Training System) podczas NATO Days 2015 w Ostrawie.
    29 września 2015, 8:40 przez WayOut (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Pod koniec pierwszego kwartału 2013 roku dosyć głośno było o dwóch egzemplarzach Porsche, które miały zasilić flotę polskiej drogówki. Informacja okazała się być mimo wszystko falstartem przed Prima Aprillis. Zauważone w Poznaniu Porsche Carrera 4S oraz Cayman były jedynie stylizowane na radiowozy, a ich numery rejestracyjne wskazywały, że pochodziły z parku prasowego Porsche. Unikalne pojazdy stanowiły integralną część ekspozycji największych targów motoryzacyjnych w Polsce.

    Temat znów powraca do życia z powodu kontrowersyjnego nagrania. Materiał wskazuje na grube przewinienia, popełnione przez naczelnika poznańskiej drogówki. 213 km/h na publicznej drodze pomimo ograniczenia prędkości do 80 km/h, a na dodatek w fałszywym radiowozie nie jest dobrym przykładem dla innych obywateli...
    4 lipca 2015, 13:15 przez maksp242 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Nie tylko Lamborghini służyło we Włoskiej policji – W latach 60 normalne radiowozy nie były w stanie nadążać za przerobionymi samochodami mafiozów, więc zwrócili się do Enzo Ferrari, który zlecił zbudowanie dwóch egzemplarzy modelu 250 GTE. Jeden z nich został rozbity i zniszczony jeszcze w fazie testów, drugi (na zdjęciach) znakomicie spełniał swoją rolę.
 3 litrowa V- dwunastka generowała 235 KM, co pozwalało osiągnąć maksymalną prędkość 230 km/h.
    W latach 60 normalne radiowozy nie były w stanie nadążać za przerobionymi samochodami mafiozów, więc zwrócili się do Enzo Ferrari, który zlecił zbudowanie dwóch egzemplarzy modelu 250 GTE. Jeden z nich został rozbity i zniszczony jeszcze w fazie testów, drugi (na zdjęciach) znakomicie spełniał swoją rolę.
    3 litrowa V- dwunastka generowała 235 KM, co pozwalało osiągnąć maksymalną prędkość 230 km/h.
    Policja ma nowe, nieoznakowane radiowozy o mocy ok. 300 KM! – Czym jeździ polska policja? Na pewno od razu do głowy przyjdzie wam Kia Cee’d oraz wszelakiej maści Ople, od Vectry po najnowsze Insignie, nierzadko z mocnymi i turbooładowanymi silnikami pod maską. Mało kto spodziewał się jednak, że na wyposażeniu naszej policji jest m.in. BMW serii 5 (E60), a także Mitsubishi Lancer Evolution X.

Niestety na temat radiowozów nie ma żadnych potwierdzonych informacji. Nieoficjalnie natomiast wiadomo, że pod maską BMW serii 5 pracuje 3-litrowy, 6-cylindrowy silnik Diesla o mocy 235 lub 286 KM. Tymczasem pod maską Evo znajduje się 2-litrowy, turbooładowany silnik benzynowy o mocy minimum 295 KM, lub nawet 330 KM. Nie ma to jednak większego znaczenia, bo Evo nawet w najsłabszej wersji osiąga 100 km/h w czasie 5,4 sekundy.
    Czym jeździ polska policja? Na pewno od razu do głowy przyjdzie wam Kia Cee’d oraz wszelakiej maści Ople, od Vectry po najnowsze Insignie, nierzadko z mocnymi i turbooładowanymi silnikami pod maską. Mało kto spodziewał się jednak, że na wyposażeniu naszej policji jest m.in. BMW serii 5 (E60), a także Mitsubishi Lancer Evolution X.

    Niestety na temat radiowozów nie ma żadnych potwierdzonych informacji. Nieoficjalnie natomiast wiadomo, że pod maską BMW serii 5 pracuje 3-litrowy, 6-cylindrowy silnik Diesla o mocy 235 lub 286 KM. Tymczasem pod maską Evo znajduje się 2-litrowy, turbooładowany silnik benzynowy o mocy minimum 295 KM, lub nawet 330 KM. Nie ma to jednak większego znaczenia, bo Evo nawet w najsłabszej wersji osiąga 100 km/h w czasie 5,4 sekundy.
    Radiowozy świata #1 Polska – Zapraszam na nową serię pt. Radiowozy świata. Będę przedstawiał nie tylko zwykłe radiowozy, ale także różne wynalazki jakimi porusza się policja na całym świecie. Dzisiaj przedstawię najczęściej spotykane radiowozy Polskiej Policji.

W 2007 w celu ujednolicenia barw pojazdów Policji w Unii Europejskiej zaczęto zamawiać samochody w kolorze srebrnym. W Polsce wymieniono wysłużone i przestarzałe Polonezy na znacznie nowocześniejsze samochody takich marek jak Kia, Fiat, Mercedes-Benz. Te pojazdy właśnie dzisiaj Wam przedstawię. 

Kia Cee'd- Jeden z najpopularniejszych radiowozów na naszych drogach, poruszają się nim dzielnicowi, policjanci patrolujący ulice czy drogówka. Samochód wyposażony jest w silnik wysokoprężny o pojemności dwóch litrów i mocy 140 KM.

Fiat Ducato- Samochód znacznie przestronniejszy niż wyżej wspomniana Kia, który także służy do patrolowania ulic oraz do zabezpieczania imprez masowych. Niestety nie znalazłem żadnej informacji na temat silnika i mocy oznakowanego Ducato, jeżeli ktoś wie niech napisze w komentarzach ;).

Mercedes-Benz Sprinter- Największy oznakowany pojazd Polskiej Policji służący do patrolowania ulic, zabezpieczania imprez masowych i demonstracji. Samochód posiada silnik wysokoprężny o pojemności 2.2 i mocy 156 KM. Tego auta boje się najbardziej ponieważ Policjanci jeżdżący nim bardzo często lubią zatrzymywać na rutynowe kontrole a ich chyba nikt nie lubi ;). 

Mam nadzieję, że spodoba Wam się to co napisałem.
    Zapraszam na nową serię pt. Radiowozy świata. Będę przedstawiał nie tylko zwykłe radiowozy, ale także różne wynalazki jakimi porusza się policja na całym świecie. Dzisiaj przedstawię najczęściej spotykane radiowozy Polskiej Policji.

    W 2007 w celu ujednolicenia barw pojazdów Policji w Unii Europejskiej zaczęto zamawiać samochody w kolorze srebrnym. W Polsce wymieniono wysłużone i przestarzałe Polonezy na znacznie nowocześniejsze samochody takich marek jak Kia, Fiat, Mercedes-Benz. Te pojazdy właśnie dzisiaj Wam przedstawię.

    Kia Cee'd- Jeden z najpopularniejszych radiowozów na naszych drogach, poruszają się nim dzielnicowi, policjanci patrolujący ulice czy drogówka. Samochód wyposażony jest w silnik wysokoprężny o pojemności dwóch litrów i mocy 140 KM.

    Fiat Ducato- Samochód znacznie przestronniejszy niż wyżej wspomniana Kia, który także służy do patrolowania ulic oraz do zabezpieczania imprez masowych. Niestety nie znalazłem żadnej informacji na temat silnika i mocy oznakowanego Ducato, jeżeli ktoś wie niech napisze w komentarzach ;).

    Mercedes-Benz Sprinter- Największy oznakowany pojazd Polskiej Policji służący do patrolowania ulic, zabezpieczania imprez masowych i demonstracji. Samochód posiada silnik wysokoprężny o pojemności 2.2 i mocy 156 KM. Tego auta boje się najbardziej ponieważ Policjanci jeżdżący nim bardzo często lubią zatrzymywać na rutynowe kontrole a ich chyba nikt nie lubi ;).

    Mam nadzieję, że spodoba Wam się to co napisałem.
    7 czerwca 2014, 2:36 przez Dudelookout (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    policja.pl

    8 maja 2014, 15:10 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kiedyś to były radiowozy –
    24 lutego 2014, 16:21 przez piotr3101 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)