Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 271 takich materiałów
    Toyota Supra – Piąta generacja Toyoty Supra zadebiutowała 14 stycznia 2019 roku podczas North American International Auto Show w Detroit.

Auto swój wygląd czerpie z koncepcyjnego modelu FT-01 z 2014 roku jednak został on dostosowany do wymogów aut produkcyjnych. Linie zostały nieco uspokojone oraz uproszczone, a wnętrze jest znacznie praktyczniejsze. Większość technologii czerpie z bliźniaczego BMW Z4, na którym bazuje. We wnętrzu możemy zobaczyć podobny wyświetlacz zamiast tradycyjnych zegarów, tę samą gałkę skrzyni biegów, czy podobny system inforozrywki.

Początkowo model dostępny jest wyłącznie z jednym silnikiem i jest nim 3-litrowa jednostka R6 od BMW o mocy 340 KM i 500 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Napęd przekazywany jest wyłącznie na tylną oś za pośrednictwem 8-biegowej automatycznej skrzyni biegów.

Auto swój wygląd czerpie z koncepcyjnego modelu FT-01 z 2014 roku jednak został on dostosowany do wymogów aut produkcyjnych. Linie zostały nieco uspokojone oraz uproszczone, a wnętrze jest znacznie praktyczniejsze. Większość technologii czerpie z bliźniaczego BMW Z4, na którym bazuje. We wnętrzu możemy zobaczyć podobny wyświetlacz zamiast tradycyjnych zegarów, tę samą gałkę skrzyni biegów, czy podobny system inforozrywki.

Początkowo model dostępny jest wyłącznie z jednym silnikiem i jest nim 3-litrowa jednostka R6 od BMW o mocy 340 KM i 500 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Napęd przekazywany jest wyłącznie na tylną oś za pośrednictwem 8-biegowej automatycznej skrzyni biegów.

 Zainteresowani mogą składać zamówienia i po wpłaceniu zaliczki dołączyć do klubu Supra 900. Pierwszy egzemplarz Toyoty Supry 5. generacji zjechał z linii produkcyjnej w marcu 2019 roku

W marcu 2020 roku weszła do sprzedaży wersja z 2-litrowym silnikiem turbo z turbosprężarką typu twin-scroll. Silnik ma moc 258 KM (190 kW) i maksymalny moment obrotowy 400 Nm. Rozpędza się od 0 do 100 km/h w 5,2 s. Maksymalna prędkość to 250 km/h. Emisja CO2 wg WLTP to 156 do 172 g/km. Silnik sparowany jest z 8-biegową automatyczną skrzynią ZF
    Piąta generacja Toyoty Supra zadebiutowała 14 stycznia 2019 roku podczas North American International Auto Show w Detroit.

    Auto swój wygląd czerpie z koncepcyjnego modelu FT-01 z 2014 roku jednak został on dostosowany do wymogów aut produkcyjnych. Linie zostały nieco uspokojone oraz uproszczone, a wnętrze jest znacznie praktyczniejsze. Większość technologii czerpie z bliźniaczego BMW Z4, na którym bazuje. We wnętrzu możemy zobaczyć podobny wyświetlacz zamiast tradycyjnych zegarów, tę samą gałkę skrzyni biegów, czy podobny system inforozrywki.

    Początkowo model dostępny jest wyłącznie z jednym silnikiem i jest nim 3-litrowa jednostka R6 od BMW o mocy 340 KM i 500 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Napęd przekazywany jest wyłącznie na tylną oś za pośrednictwem 8-biegowej automatycznej skrzyni biegów.

    Auto swój wygląd czerpie z koncepcyjnego modelu FT-01 z 2014 roku jednak został on dostosowany do wymogów aut produkcyjnych. Linie zostały nieco uspokojone oraz uproszczone, a wnętrze jest znacznie praktyczniejsze. Większość technologii czerpie z bliźniaczego BMW Z4, na którym bazuje. We wnętrzu możemy zobaczyć podobny wyświetlacz zamiast tradycyjnych zegarów, tę samą gałkę skrzyni biegów, czy podobny system inforozrywki.

    Początkowo model dostępny jest wyłącznie z jednym silnikiem i jest nim 3-litrowa jednostka R6 od BMW o mocy 340 KM i 500 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Napęd przekazywany jest wyłącznie na tylną oś za pośrednictwem 8-biegowej automatycznej skrzyni biegów.

    Zainteresowani mogą składać zamówienia i po wpłaceniu zaliczki dołączyć do klubu Supra 900. Pierwszy egzemplarz Toyoty Supry 5. generacji zjechał z linii produkcyjnej w marcu 2019 roku

    W marcu 2020 roku weszła do sprzedaży wersja z 2-litrowym silnikiem turbo z turbosprężarką typu twin-scroll. Silnik ma moc 258 KM (190 kW) i maksymalny moment obrotowy 400 Nm. Rozpędza się od 0 do 100 km/h w 5,2 s. Maksymalna prędkość to 250 km/h. Emisja CO2 wg WLTP to 156 do 172 g/km. Silnik sparowany jest z 8-biegową automatyczną skrzynią ZF
    1974 Ford Ranchero – Samochód dostawczo-osobowy typu pickup klasy wyższej, a następnie klasy pełnowymiarowej produkowany pod amerykańską marką Ford w latach 1956–1979. Pierwsza generacja Ranchero została wprowadzona do produkcji w grudniu 1956 roku. Dzieliła ona płytę podłogową przygotowaną dla Forda na rocznik 1957. Szóstą generację samochodu zaprezentowano po raz pierwszy w 1972 roku. Wygląd nadwozia został gruntownie zmodernizowany, samochód nabrał bardziej masywnego wyglądu. Charakterystycznym akcentem, podobnie jak w przypadku pokrewnego modelu Torino, była duża owalna atrapa chłodnicy dominująca pas przedni. Podobny kształt miały mocowania reflektorów. Dostępne były silniki R6 4,1 l oraz V8 - 4,9 l, 5,8 l, 6,6 l, 7 l oraz najsilniejszy 7,5 l. Napęd przenoszony był na oś tylną poprzez 4-biegową manualną bądź 3-biegową automatyczną skrzynię biegów.
    Samochód dostawczo-osobowy typu pickup klasy wyższej, a następnie klasy pełnowymiarowej produkowany pod amerykańską marką Ford w latach 1956–1979. Pierwsza generacja Ranchero została wprowadzona do produkcji w grudniu 1956 roku. Dzieliła ona płytę podłogową przygotowaną dla Forda na rocznik 1957. Szóstą generację samochodu zaprezentowano po raz pierwszy w 1972 roku. Wygląd nadwozia został gruntownie zmodernizowany, samochód nabrał bardziej masywnego wyglądu. Charakterystycznym akcentem, podobnie jak w przypadku pokrewnego modelu Torino, była duża owalna atrapa chłodnicy dominująca pas przedni. Podobny kształt miały mocowania reflektorów. Dostępne były silniki R6 4,1 l oraz V8 - 4,9 l, 5,8 l, 6,6 l, 7 l oraz najsilniejszy 7,5 l. Napęd przenoszony był na oś tylną poprzez 4-biegową manualną bądź 3-biegową automatyczną skrzynię biegów.
    TVR Sagaris – Sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę TVR w latach 2004-2006, dostępny jako 2-drzwiowe coupe. Samochód zadebiutował na MPH03 Auto Show w 2003 roku. Przedprodukcyjny model został następnie pokazany na 2004 Birmingham Motor Show. W 2005 roku model produkcyjny został wypuszczony do publicznej sprzedaży w salonach TVR na całym świecie. Sagaris został zaprojektowany z myślą o wyścigach wytrzymałościowych. Mnogość otworów wentylacyjnych, otworów wlotowych i innych elementów nadwozia umożliwia jazdę samochodem przez dłuższy czas na torach wyścigowych bez modyfikacji wymaganych do chłodzenia i wentylacji. Sagaris wyposażony jest w czterolitrowe R6, które wytwarza moc maksymalną 412 KM i moment obrotowy 473 Nm, dzięki czemu prędkość maksymalna samochodu wynosi 298 km/h, a przyspieszenie do setki zajmuje 3,8 sekund. W 2008 roku TVR zaprezentował Sagaris 2, który został zaprojektowany w celu zastąpienia oryginalnego modelu Sagaris. Prototyp miał niewielkie zmiany w stosunku do oryginału.
    Sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę TVR w latach 2004-2006, dostępny jako 2-drzwiowe coupe. Samochód zadebiutował na MPH03 Auto Show w 2003 roku. Przedprodukcyjny model został następnie pokazany na 2004 Birmingham Motor Show. W 2005 roku model produkcyjny został wypuszczony do publicznej sprzedaży w salonach TVR na całym świecie. Sagaris został zaprojektowany z myślą o wyścigach wytrzymałościowych. Mnogość otworów wentylacyjnych, otworów wlotowych i innych elementów nadwozia umożliwia jazdę samochodem przez dłuższy czas na torach wyścigowych bez modyfikacji wymaganych do chłodzenia i wentylacji. Sagaris wyposażony jest w czterolitrowe R6, które wytwarza moc maksymalną 412 KM i moment obrotowy 473 Nm, dzięki czemu prędkość maksymalna samochodu wynosi 298 km/h, a przyspieszenie do setki zajmuje 3,8 sekund. W 2008 roku TVR zaprezentował Sagaris 2, który został zaprojektowany w celu zastąpienia oryginalnego modelu Sagaris. Prototyp miał niewielkie zmiany w stosunku do oryginału.
    Lexus IS300 – Samochód osobowy klasy średniej marki Lexus produkowany przez koncern Toyota od 1998 roku. Samochód po raz pierwszy zaprezentowano podczas salonu samochodowego w Genewie w 1998 roku. Lexus tym samochodem wkroczył w klasę D premium. W 2001 roku zaprezentowano odmianę kombi. Zegary auta przypominają zegarek naręczny. Samochód wyposażyć można było w klimatyzację, skórzane, elektrycznie sterowane oraz podgrzewane fotele, zmieniarkę płyt CD, nawigację satelitarną. IS300 posiada trzylitrowy silnik R6, który wytwarza moc maksymalną 214 KM i moment obrotowy 288 Nm. Prędkość maksymalna wynosi 230 km/h, a osiągnięcie prędkości 100 km/h trwa 7,2 sekundy.
    Samochód osobowy klasy średniej marki Lexus produkowany przez koncern Toyota od 1998 roku. Samochód po raz pierwszy zaprezentowano podczas salonu samochodowego w Genewie w 1998 roku. Lexus tym samochodem wkroczył w klasę D premium. W 2001 roku zaprezentowano odmianę kombi. Zegary auta przypominają zegarek naręczny. Samochód wyposażyć można było w klimatyzację, skórzane, elektrycznie sterowane oraz podgrzewane fotele, zmieniarkę płyt CD, nawigację satelitarną. IS300 posiada trzylitrowy silnik R6, który wytwarza moc maksymalną 214 KM i moment obrotowy 288 Nm. Prędkość maksymalna wynosi 230 km/h, a osiągnięcie prędkości 100 km/h trwa 7,2 sekundy.
    Jaguar C-Type – Wyścigowy samochód sportowy produkowany przez brytyjską firmę Jaguar w latach 1951-1953, dostępny był jako 2-drzwiowy roadster. Litera "C" w nazwie oznacza "competition", co po angielsku oznacza "konkurencja". Samochód połączył układ jezdny Jaguara XK120 z lekką rurową ramą zaprojektowaną przez głównego inżyniera Jaguara, Williama Heynesa, oraz aerodynamiczną aluminiową karoserią, opracowaną wspólnie przez Williama Heynesa, RJ Knighta, a później Malcolma Sayera. C-Type napędzany jest 3,4-litrowym R6 o mocy 203 KM i momencie obrotowym 298 Nm. Prędkość maksymalna wynosi 232 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje 8,1 s. Największym sukcesem C-Type'a w motosporcie jest zwycięstwo w 24h Le Mans dwukrotnie w latach 1951 i 1953.
    Wyścigowy samochód sportowy produkowany przez brytyjską firmę Jaguar w latach 1951-1953, dostępny był jako 2-drzwiowy roadster. Litera "C" w nazwie oznacza "competition", co po angielsku oznacza "konkurencja". Samochód połączył układ jezdny Jaguara XK120 z lekką rurową ramą zaprojektowaną przez głównego inżyniera Jaguara, Williama Heynesa, oraz aerodynamiczną aluminiową karoserią, opracowaną wspólnie przez Williama Heynesa, RJ Knighta, a później Malcolma Sayera. C-Type napędzany jest 3,4-litrowym R6 o mocy 203 KM i momencie obrotowym 298 Nm. Prędkość maksymalna wynosi 232 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje 8,1 s. Największym sukcesem C-Type'a w motosporcie jest zwycięstwo w 24h Le Mans dwukrotnie w latach 1951 i 1953.
    BMW M5 E28 – M5 to sportowa wersja BMW serii 5 produkowana przez niemiecki koncern BMW od 1984 roku. Pierwszą generację M5 zaprezentowano po raz pierwszy w 1984 roku. Samochód oparto na modelu serii 5 E28. Po raz pierwszy inżynierowie z M Motorsport postanowili zbudować po M1 z lat 70. Wykorzystując silnik z M1 o mocy 277 KM, postanowili go zamontować do seryjnej Serii 5 i wygenerować z niego moc 286 KM. Samochód produkowano jedynie przez 4 lata, ponieważ zadebiutował on stosunkowo późno po modelu bazowym. Do napędu użyto 3,4-litrowego R6 o wcześniej wspomnianej mocy 286 KM i momencie obrotowym 340 Nm. M5 E28 osiąga prędkość maksymalną 251 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 6,1 s.
    M5 to sportowa wersja BMW serii 5 produkowana przez niemiecki koncern BMW od 1984 roku. Pierwszą generację M5 zaprezentowano po raz pierwszy w 1984 roku. Samochód oparto na modelu serii 5 E28. Po raz pierwszy inżynierowie z M Motorsport postanowili zbudować po M1 z lat 70. Wykorzystując silnik z M1 o mocy 277 KM, postanowili go zamontować do seryjnej Serii 5 i wygenerować z niego moc 286 KM. Samochód produkowano jedynie przez 4 lata, ponieważ zadebiutował on stosunkowo późno po modelu bazowym. Do napędu użyto 3,4-litrowego R6 o wcześniej wspomnianej mocy 286 KM i momencie obrotowym 340 Nm. M5 E28 osiąga prędkość maksymalną 251 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 6,1 s.
    30 kwietnia 2022, 21:44 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jeep Cherokee XJ – Samochód osobowy typu SUV klasy kompaktowej, a następnie klasy średniej produkowany pod amerykańską marką Jeep od 1974 roku. W 2013 roku została wprowadzona piąta i najnowsza generacje Jeepa Cherokee. Druga generacja samochodu została zaprezentowana po raz pierwszy w 1983 roku i otrzymała kod fabryczny XJ. Prace konstrukcyjne nad nowym, kompaktowym modelem Jeepa ruszyły wspólnie z inżynierami Renault pod koniec lat 70. W efekcie współpracy powstała druga generacja Cherokee zbudowana według nowej koncepcji. Samochód charakteryzuje się kanciastym nadwoziem o pudełkowatnych proporcjach. Motyw ten widoczny był nie tylko w kształcie karoserii, ale i detalach nadwozia takich jak atrapa chłodnicy, reflektory czy lampy. Gama nadwoziowa Cherokee pierwszej generacji składała się zarówno z wariantu 3-drzwiowego, jak i 5-drzwiowego. W 1990 roku Jeep podjął decyzję o zakończeniu produkcji bliźniaczego, nieznacznie zmodyfikowanego luksusowego modelu Wagoneer opartego na bazie Cherokee, zastępując go topowym wariantem Cherokee Limited. Po 13 latach produkcji, Jeep gruntownie zmodernizował Cherokee w 1997 roku. W ramach restylizacji samochód zyskał zmodernizowany pas przedni z przestylizowaną atrapą chłodnicy, umieszczone na błotnikach kierunkowskazy, zaokrąglone błotniki i kanty maski, a także odświeżony kształt nadkoli i bardziej zaokrąglone tylne lampy. Zmodernizowany Jeep Cherokee zyskał też wygląd kabiny pasażerskiej, z zupełnie nową deską rozdzielczą. Zmieniono wygląd konsoli centralnej, montując bardziej konwencjonalny układ przyrządów. Zmienił się też wygląd kierownicy, a także zegarów, konsoli centralnej, tunelu środkowego i boczków drzwi, nawiązując do większego modelu Grand Cherokee. Najsilniejszym dostępnym w Cherokee XJ silnikiem jest czterolitrowe R6 o mocy 195 KM.
    Samochód osobowy typu SUV klasy kompaktowej, a następnie klasy średniej produkowany pod amerykańską marką Jeep od 1974 roku. W 2013 roku została wprowadzona piąta i najnowsza generacje Jeepa Cherokee. Druga generacja samochodu została zaprezentowana po raz pierwszy w 1983 roku i otrzymała kod fabryczny XJ. Prace konstrukcyjne nad nowym, kompaktowym modelem Jeepa ruszyły wspólnie z inżynierami Renault pod koniec lat 70. W efekcie współpracy powstała druga generacja Cherokee zbudowana według nowej koncepcji. Samochód charakteryzuje się kanciastym nadwoziem o pudełkowatnych proporcjach. Motyw ten widoczny był nie tylko w kształcie karoserii, ale i detalach nadwozia takich jak atrapa chłodnicy, reflektory czy lampy. Gama nadwoziowa Cherokee pierwszej generacji składała się zarówno z wariantu 3-drzwiowego, jak i 5-drzwiowego. W 1990 roku Jeep podjął decyzję o zakończeniu produkcji bliźniaczego, nieznacznie zmodyfikowanego luksusowego modelu Wagoneer opartego na bazie Cherokee, zastępując go topowym wariantem Cherokee Limited. Po 13 latach produkcji, Jeep gruntownie zmodernizował Cherokee w 1997 roku. W ramach restylizacji samochód zyskał zmodernizowany pas przedni z przestylizowaną atrapą chłodnicy, umieszczone na błotnikach kierunkowskazy, zaokrąglone błotniki i kanty maski, a także odświeżony kształt nadkoli i bardziej zaokrąglone tylne lampy. Zmodernizowany Jeep Cherokee zyskał też wygląd kabiny pasażerskiej, z zupełnie nową deską rozdzielczą. Zmieniono wygląd konsoli centralnej, montując bardziej konwencjonalny układ przyrządów. Zmienił się też wygląd kierownicy, a także zegarów, konsoli centralnej, tunelu środkowego i boczków drzwi, nawiązując do większego modelu Grand Cherokee. Najsilniejszym dostępnym w Cherokee XJ silnikiem jest czterolitrowe R6 o mocy 195 KM.
    30 kwietnia 2022, 0:07 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    TVR Tuscan S – Sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę TVR w latach 1999-2006, dostępny jako 2-drzwiowe coupe. Nazwa samochodu nawiązuje do oryginalnego modelu Tuscana produkowanego w latach 1967–1971. Początkowo Tuscan Speed ​​Six był wyposażony w 4-litrową wersję silnika TVR Speed ​​Six o mocy 360 KM i momencie obrotowym 420 Nm. Później, opcja pakietu Red Rose podniosła moc do 380 KM, wprowadzając ulepszenia podwozia na torze, a także układ hamulcowy AP Racing. Tuscan Speed ​​Six przeszedł lifting w 2005 roku i był teraz nazywany Tuscan 2. Zmiany zewnętrzne obejmowały przeprojektowany przedni grill i reflektory wraz z bardziej konwencjonalnymi tylnymi lampami. Tuscan S to topowa wersja Speed Six wyposażony w czterolitrowe R6 o mocy 395 KM i momencie obrotowym 420 Nm. Był bardziej aerodynamiczny w porównaniu z innymi modelami. Osiągał prędkość maksymalną 314 km/h i przyspieszał 0-100 km/h w 3,9 sekund.
    Sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę TVR w latach 1999-2006, dostępny jako 2-drzwiowe coupe. Nazwa samochodu nawiązuje do oryginalnego modelu Tuscana produkowanego w latach 1967–1971. Początkowo Tuscan Speed ​​Six był wyposażony w 4-litrową wersję silnika TVR Speed ​​Six o mocy 360 KM i momencie obrotowym 420 Nm. Później, opcja pakietu Red Rose podniosła moc do 380 KM, wprowadzając ulepszenia podwozia na torze, a także układ hamulcowy AP Racing. Tuscan Speed ​​Six przeszedł lifting w 2005 roku i był teraz nazywany Tuscan 2. Zmiany zewnętrzne obejmowały przeprojektowany przedni grill i reflektory wraz z bardziej konwencjonalnymi tylnymi lampami. Tuscan S to topowa wersja Speed Six wyposażony w czterolitrowe R6 o mocy 395 KM i momencie obrotowym 420 Nm. Był bardziej aerodynamiczny w porównaniu z innymi modelami. Osiągał prędkość maksymalną 314 km/h i przyspieszał 0-100 km/h w 3,9 sekund.
    27 kwietnia 2022, 23:22 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Aston Martin DB4 GT Zagato – Sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Aston Martin w latach 1959–1963, dostępny jako 2-drzwiowe coupe. Zaprezentowany po raz pierwszy na London Motor Show w październiku 1960 roku. Był to DB4 GT tylko lżejszy i zmodyfikowany przez włoską fabrykę Zagato. Początkowo planowano stworzenie 25 egzemplarzy, lecz popyt nie był tak duży jak oczekiwano więc produkcję ograniczono do 20 egzemplarzy. Do napędu użyto silnika R6 o pojemności 3,7 l, który wytwarzał moc maksymalną 272 KM i moment obrotowy 377 Nm. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 4-biegową manualną skrzynię biegów. DB4 GT Zagato przyspiesza 0-100 km/h w 6,1 s i osiąga prędkość maksymalną 244 km/h. Samochód został zastąpiony w późniejszym czasie przez model V8 Zagato.
    Sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Aston Martin w latach 1959–1963, dostępny jako 2-drzwiowe coupe. Zaprezentowany po raz pierwszy na London Motor Show w październiku 1960 roku. Był to DB4 GT tylko lżejszy i zmodyfikowany przez włoską fabrykę Zagato. Początkowo planowano stworzenie 25 egzemplarzy, lecz popyt nie był tak duży jak oczekiwano więc produkcję ograniczono do 20 egzemplarzy. Do napędu użyto silnika R6 o pojemności 3,7 l, który wytwarzał moc maksymalną 272 KM i moment obrotowy 377 Nm. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 4-biegową manualną skrzynię biegów. DB4 GT Zagato przyspiesza 0-100 km/h w 6,1 s i osiąga prędkość maksymalną 244 km/h. Samochód został zastąpiony w późniejszym czasie przez model V8 Zagato.
    Toyota Aristo – Samochód osobowy klasy średniej wyższej produkowany przez japońską markę Lexus w latach 1991-2020. Pierwsze dwie generacje sprzedawane były na japońskim rynku pod nazwą Toyota Aristo, a eksportowane jako Lexus GS. Druga generacja została zaprezentowana w styczniu 1997 podczas Detroit Auto Show jako prototyp o nazwie "High Performance Sedan". W Japonii w sierpniu tego samego roku uruchomiono produkcję drugiej generacji modelu Aristo (oznaczenie JZS160 dla silnika 2JZ-GE, JZS161 (V300 version) dla turbodoładowanych jednostek 2JZ-GTE). Silniki standardowo wyposażone były w system VVT-i co zaowocowało wzrostem wartości momentu obrotowego. Wersja twin-turbo dostępna była z elektronicznie sterowanym systemem skrętu czterech kół, kontrolą trakcji oraz automatyczną skrzynią biegów z trybem sekwencyjnym. Przy projektowaniu pojazdu użyto nowej płyty podłogowej znanej z Toyoty Crown. Podstawowym źródłem napędu został nieco zmodyfikowany silnik R6 3.0 2JZ-GE o mocy 231 KM i maksymalnym momencie obrotowym 305 Nm znany z pierwszej generacji. Na rynek USA przygotowano także wersję GS 400 (UZS160) wyposażoną w silnik V8 4.0 1UZ-FE o mocy 304 KM i momencie obrotowym 420 Nm. Oba modele dostępne były z 5-biegową skrzynią automatyczną, GS 400 dodatkowo wyposażony był w przyciski do zmiany biegów zamontowane na kole kierownicy, w GS 300 rozwiązanie to pojawiło się dopiero w 2001 roku. W roku 2000 przeprowadzono facelifting modelu, zmodernizowana wersja oferowana była na rynku USA jako rocznik 2001. Była to jedyna większa modernizacja drugiej generacji Lexusa GS. W 1998 Lexus GS zdobył tytuł "Import Car of the Year" w rankingu magazynu Motor Trend.
    Samochód osobowy klasy średniej wyższej produkowany przez japońską markę Lexus w latach 1991-2020. Pierwsze dwie generacje sprzedawane były na japońskim rynku pod nazwą Toyota Aristo, a eksportowane jako Lexus GS. Druga generacja została zaprezentowana w styczniu 1997 podczas Detroit Auto Show jako prototyp o nazwie "High Performance Sedan". W Japonii w sierpniu tego samego roku uruchomiono produkcję drugiej generacji modelu Aristo (oznaczenie JZS160 dla silnika 2JZ-GE, JZS161 (V300 version) dla turbodoładowanych jednostek 2JZ-GTE). Silniki standardowo wyposażone były w system VVT-i co zaowocowało wzrostem wartości momentu obrotowego. Wersja twin-turbo dostępna była z elektronicznie sterowanym systemem skrętu czterech kół, kontrolą trakcji oraz automatyczną skrzynią biegów z trybem sekwencyjnym. Przy projektowaniu pojazdu użyto nowej płyty podłogowej znanej z Toyoty Crown. Podstawowym źródłem napędu został nieco zmodyfikowany silnik R6 3.0 2JZ-GE o mocy 231 KM i maksymalnym momencie obrotowym 305 Nm znany z pierwszej generacji. Na rynek USA przygotowano także wersję GS 400 (UZS160) wyposażoną w silnik V8 4.0 1UZ-FE o mocy 304 KM i momencie obrotowym 420 Nm. Oba modele dostępne były z 5-biegową skrzynią automatyczną, GS 400 dodatkowo wyposażony był w przyciski do zmiany biegów zamontowane na kole kierownicy, w GS 300 rozwiązanie to pojawiło się dopiero w 2001 roku. W roku 2000 przeprowadzono facelifting modelu, zmodernizowana wersja oferowana była na rynku USA jako rocznik 2001. Była to jedyna większa modernizacja drugiej generacji Lexusa GS. W 1998 Lexus GS zdobył tytuł "Import Car of the Year" w rankingu magazynu Motor Trend.
    9 kwietnia 2022, 20:23 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj