Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 56 takich materiałów
    5 lipca 2013, 16:44 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Peugeot wraca na górę Pikes Peak. Dokładnie do Pikes Peak International Hill Climb czyli "wyścigu do chmur". To wyjątkowe wydarzenie w kalendarzu imprez motorowych. I to nie tylko ze względu na 20-kilometrową trasę z 156 zakrętami wspinającą się na 4300 m n.p.m, ale również na niesamowite samochody, które stają do rywalizacji. To jedyny wyścig na świecie, który nie narzuca żadnych ograniczeń na maszyny. Inżynierowie mogą iść na całość, a ogranicza ich jedynie wyobraźnia.W tym roku jedną z takich maszyn będzie Peugeot 208 T16 Pikes Peak. Jego wygląd może prowokować do złośliwych komentarzy, ale tutaj wszystko podporządkowane jest osiągom. I nie myślcie, że mówimy tu o osiągach porównywalnych z autami WRC. Nie chodzi nawet o osiągi porównywalne z najszybszym obecnie LaFerrari czy Veyronem.
    Jak widzicie, z Peugeota 208 został tu jedynie kształt karoserii, a i ten został mocno zmieniony. 208 T16 Pikes Peak napędza podwójnie doładowany silnik V6 o pojemności 3,2 litra. Silnik nie zmieściłby się pod maską, w związku z tym umieszczono go centralnie. 886 KM przenoszone jest na wszystkie koła za pomocą 6-biegowej skrzyni sekwencyjnej. Jak wspomnieliśmy pierwsza "setka" to kwestia 1,8 s. Potem jest równie szybko, chociaż już nie tak jak w F1. 0-200 km/h w 4,8 s (LaFerrari potrzebuje na to samo prawie 7 s).Takie osiągi to zasługa nie tylko potężnej mocy, ale również niewielkiej masy. Rurowa konstrukcja i nadwozie z włókna węglowego zdają się stanowić jedynie "opakowanie" dla silnika. Felgi ze stopów magnezu wzorowane są na tych z F1 i obute w monstrualne slicki Michelina. Całe auto waży 875 kg. To gwarantuje symboliczny i spektakularny stosunek mocy do masy (wyrażonej w bhp) wynoszący 1:1.
    24 kwietnia 2013, 13:34 przez Arczi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Ciekawe ilu znawców VW wiedziało o tym modelu? – HPA Motorsports R32 Stage II Bi-Turbo

Samochód pochodzi z roku 2004. Zajęła się nim profesjonalna firma HPA Motorsports ze Stanów.

Silnik V6 DOHC 24V o pojemności 3189cm3 podwójnie turbo doładowany generuje szalone 550hp i prawie 800nm połączone z napędem na cztery koła gwarantują mu pierwszą setkę w 3.2s i prędkości maksymalnej 325km/h. Czas na ćwierć mili to niecałe 11 sekund! 
Pozdrawiam wszystkich Motokillerowców!
(Samochód można spotkać w grach serii Gran Turismo 4 i 5)
    HPA Motorsports R32 Stage II Bi-Turbo

    Samochód pochodzi z roku 2004. Zajęła się nim profesjonalna firma HPA Motorsports ze Stanów.

    Silnik V6 DOHC 24V o pojemności 3189cm3 podwójnie turbo doładowany generuje szalone 550hp i prawie 800nm połączone z napędem na cztery koła gwarantują mu pierwszą setkę w 3.2s i prędkości maksymalnej 325km/h. Czas na ćwierć mili to niecałe 11 sekund!
    Pozdrawiam wszystkich Motokillerowców!
    (Samochód można spotkać w grach serii Gran Turismo 4 i 5)
    15 lutego 2013, 23:58 przez BMW_E38 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne

    Podwójnie doładowany widlak. – Wie ktoś z jakiej maszyny pochodzi?
    Wie ktoś z jakiej maszyny pochodzi?
    9 lutego 2013, 18:29 przez Sarge (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Porsche 911 – Podwójnie doładowana bestia.
    Podwójnie doładowana bestia.
    16 czerwca 2012, 23:21 przez uzi43 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Piękny POTWOR (KONKURS) – Specjalne Kodiak C4500 został wprowadzony w 2006 roku Chicago Auto Show . Zmierzające do Międzynarodowego RXT (również wprowadzony tam), ceny ustalono na 70.000 dolarów. Dwa wspólne szereg podobieństw, np. opcji zawartej w składce pakietów (potężny system audio i DVD oparte system nawigacji ). Dla porównania, C4500 miał większą moc (300 KM wobec 230 KM) przy RXT miały wyższy holować przyczepę o 16.000 gramaturze 7.300 kg); C4500 to 4x4 jak powiększyć Międzynarodowego CXT.
Konwersja handlowej GMC TOPKICK nazwie Ultimate klasa IV Pickup TOPKICK załoga kabiny pickup został opracowany przez General Motors i Monroe truck Osprzęt (MTE). Ta specjalna wersja posiada 8-stopy (2,4 m) stalowej podwójnie pole odbioru i tylnej klapy z niestandardowymi kompozytowych paneli bocznych i ochronnej wewnętrzna podszewka Rhino. Pojazd ten służy jako alternatywny tryb dla znaków Ironhide w 2007 , 2009 i 2011 Transformatory filmów.
    Specjalne Kodiak C4500 został wprowadzony w 2006 roku Chicago Auto Show . Zmierzające do Międzynarodowego RXT (również wprowadzony tam), ceny ustalono na 70.000 dolarów. Dwa wspólne szereg podobieństw, np. opcji zawartej w składce pakietów (potężny system audio i DVD oparte system nawigacji ). Dla porównania, C4500 miał większą moc (300 KM wobec 230 KM) przy RXT miały wyższy holować przyczepę o 16.000 gramaturze 7.300 kg); C4500 to 4x4 jak powiększyć Międzynarodowego CXT.
    Konwersja handlowej GMC TOPKICK nazwie Ultimate klasa IV Pickup TOPKICK załoga kabiny pickup został opracowany przez General Motors i Monroe truck Osprzęt (MTE). Ta specjalna wersja posiada 8-stopy (2,4 m) stalowej podwójnie pole odbioru i tylnej klapy z niestandardowymi kompozytowych paneli bocznych i ochronnej wewnętrzna podszewka Rhino. Pojazd ten służy jako alternatywny tryb dla znaków Ironhide w 2007 , 2009 i 2011 Transformatory filmów.
    12 kwietnia 2012, 19:40 przez CzarnyPocieracz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj