Szukaj
Znalazłem 56 takich materiałów
Jak widzicie, z Peugeota 208 został tu jedynie kształt karoserii, a i ten został mocno zmieniony. 208 T16 Pikes Peak napędza podwójnie doładowany silnik V6 o pojemności 3,2 litra. Silnik nie zmieściłby się pod maską, w związku z tym umieszczono go centralnie. 886 KM przenoszone jest na wszystkie koła za pomocą 6-biegowej skrzyni sekwencyjnej. Jak wspomnieliśmy pierwsza "setka" to kwestia 1,8 s. Potem jest równie szybko, chociaż już nie tak jak w F1. 0-200 km/h w 4,8 s (LaFerrari potrzebuje na to samo prawie 7 s).Takie osiągi to zasługa nie tylko potężnej mocy, ale również niewielkiej masy. Rurowa konstrukcja i nadwozie z włókna węglowego zdają się stanowić jedynie "opakowanie" dla silnika. Felgi ze stopów magnezu wzorowane są na tych z F1 i obute w monstrualne slicki Michelina. Całe auto waży 875 kg. To gwarantuje symboliczny i spektakularny stosunek mocy do masy (wyrażonej w bhp) wynoszący 1:1.
Samochód pochodzi z roku 2004. Zajęła się nim profesjonalna firma HPA Motorsports ze Stanów.
Silnik V6 DOHC 24V o pojemności 3189cm3 podwójnie turbo doładowany generuje szalone 550hp i prawie 800nm połączone z napędem na cztery koła gwarantują mu pierwszą setkę w 3.2s i prędkości maksymalnej 325km/h. Czas na ćwierć mili to niecałe 11 sekund!
Pozdrawiam wszystkich Motokillerowców!
(Samochód można spotkać w grach serii Gran Turismo 4 i 5)
Konwersja handlowej GMC TOPKICK nazwie Ultimate klasa IV Pickup TOPKICK załoga kabiny pickup został opracowany przez General Motors i Monroe truck Osprzęt (MTE). Ta specjalna wersja posiada 8-stopy (2,4 m) stalowej podwójnie pole odbioru i tylnej klapy z niestandardowymi kompozytowych paneli bocznych i ochronnej wewnętrzna podszewka Rhino. Pojazd ten służy jako alternatywny tryb dla znaków Ironhide w 2007 , 2009 i 2011 Transformatory filmów.