Szukaj
Znalazłem 56 takich materiałów
W zamian za taką sumę klient otrzyma zmodyfikowany silnik 4.0 V8. Ale jak zmodyfikowany! Podwójnie doładowana jednostka generuje zamiast 520 aż 760 KM, natomiast moment obrotowy poszybował z poziomu 650 Nm aż do 945 Nm. Dzięki takim operacjom Audi S8 Talladega przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 3,5 sekundy, zaś prędkość maksymalna to 325 km/h.
Oprócz mocnego zastrzyku energii, Audi S8 Talladega dostanie również zmiany wizualne. Największą rolę odgrywają oczywiście 21-calowe felgi Bimoto z oponami Michelin Pilot Super Sport w rozmiarze 295/30. Oprócz tego mamy subtelne dodatki aerodynamiczne oraz liczne modyfikacje we wnętrzu. A jak Wam podoba się taka modyfikacja luksusowo-sportowej limuzyny?"
Sercem najnowszej, jubileuszowej wersji M5 jest zmodyfikowany, podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 4.4 litra. Dzięki podniesieniu ciśnienia w podwójnej turbosprężarce oraz innemu ustawieniu komputera udało się uzyskać 40 KM więcej niż w wersji standardowej. Auto od 0 do 100 km/h rozpędza się w zaledwie 3.9 sekundy – aż o pół sekundy szybciej niż standardowa odmiana auta. Prędkość maksymalna przy zamówieniu wersji z M Driver’s Package wynosi aż 305 km/h.
Do napędu użyto podwójnie turbodoładowany, benzynowy motor V8, o pojemności 3,8-litra, wspierany przez silnik elektryczny. Łączna moc zestawu to 900 KM i 900 Nm. Ze startu zatrzymanego pierwsza "setka" osiągana jest w 2,8 sekundy, a bariera 300 km/h przekraczana jest w 16,5 s. Szybkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 350 km/h.
Umieszczony centralnie silnik supersamochodu, to podwójnie turbodoładowane V8 o 32 zaworach i pojemności 5-litrów. Motor ten generuje moc 1115 KM (przy 7500 obr/min.) i 1200 Nm maksymalnego momentu obrotowego (przy 4100 obr/min). Agera R od 0 do 100 km/h przyspiesza w czasie 2,9 sekundy, a prędkość maksymalna została określona na 420 km/h. Do tego samochodu należy rekord przyspieszenia od 0 do 300 km/h, wynoszący 14,53 s (wpisany do Księgi Guinessa).
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 6 > ostatnia ›