Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 56 takich materiałów
    Audi S8 Talladega od MTM – "Ostatnio firma MTM zaprezentowała model Audi S8 Talladega. Niestety produkcja została ograniczona do zaledwie 25 egzemplarzy, ale zapewne jeśli ktoś pojawi się w recepcji z odpowiednią gotówką, z pewnością dostanie bardzo podobny model. Cena? Warto ją zdradzić na początku - dokładnie 189 708 euro.

W zamian za taką sumę klient otrzyma zmodyfikowany silnik 4.0 V8. Ale jak zmodyfikowany! Podwójnie doładowana jednostka generuje zamiast 520 aż 760 KM, natomiast moment obrotowy poszybował z poziomu 650 Nm aż do 945 Nm. Dzięki takim operacjom Audi S8 Talladega przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 3,5 sekundy, zaś prędkość maksymalna to 325 km/h.

Oprócz mocnego zastrzyku energii, Audi S8 Talladega dostanie również zmiany wizualne. Największą rolę odgrywają oczywiście 21-calowe felgi Bimoto z oponami Michelin Pilot Super Sport w rozmiarze 295/30. Oprócz tego mamy subtelne dodatki aerodynamiczne oraz liczne modyfikacje we wnętrzu. A jak Wam podoba się taka modyfikacja luksusowo-sportowej limuzyny?"
    "Ostatnio firma MTM zaprezentowała model Audi S8 Talladega. Niestety produkcja została ograniczona do zaledwie 25 egzemplarzy, ale zapewne jeśli ktoś pojawi się w recepcji z odpowiednią gotówką, z pewnością dostanie bardzo podobny model. Cena? Warto ją zdradzić na początku - dokładnie 189 708 euro.

    W zamian za taką sumę klient otrzyma zmodyfikowany silnik 4.0 V8. Ale jak zmodyfikowany! Podwójnie doładowana jednostka generuje zamiast 520 aż 760 KM, natomiast moment obrotowy poszybował z poziomu 650 Nm aż do 945 Nm. Dzięki takim operacjom Audi S8 Talladega przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 3,5 sekundy, zaś prędkość maksymalna to 325 km/h.

    Oprócz mocnego zastrzyku energii, Audi S8 Talladega dostanie również zmiany wizualne. Największą rolę odgrywają oczywiście 21-calowe felgi Bimoto z oponami Michelin Pilot Super Sport w rozmiarze 295/30. Oprócz tego mamy subtelne dodatki aerodynamiczne oraz liczne modyfikacje we wnętrzu. A jak Wam podoba się taka modyfikacja luksusowo-sportowej limuzyny?"
    26 listopada 2014, 19:17 przez Czary (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    autocentrum.pl

    Cadillac ATS-V.R GT3 w końcu pokazany – W końcu pokazany.
Pod maską LR4.R podwójnie doładowane 3,6l V6 o mocy ponad 600 KM.
    W końcu pokazany.
    Pod maską LR4.R podwójnie doładowane 3,6l V6 o mocy ponad 600 KM.
    25 listopada 2014, 22:45 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Widzę podwójnie – Zdjęcie z Warszawy.
    Zdjęcie z Warszawy.
    4 października 2014, 13:10 przez koza128 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Ferrari F80 – Następca Ferarri La Ferarri. Samochód miałby być napędzany podwójnie doładowanym silnikiem V8 o mocy 900 KM, które byłyby wspomagane dodatkowymi 300 końmi osiągniętymi dzięki systemowi KERS znanemu z Formuły 1. Przyśpieszenie do pierwszej "setki" wyniosłoby zaledwie 2 sekundy, a prędkość maksymalna miałaby przekroczyć 500 km/h.
    Następca Ferarri La Ferarri. Samochód miałby być napędzany podwójnie doładowanym silnikiem V8 o mocy 900 KM, które byłyby wspomagane dodatkowymi 300 końmi osiągniętymi dzięki systemowi KERS znanemu z Formuły 1. Przyśpieszenie do pierwszej "setki" wyniosłoby zaledwie 2 sekundy, a prędkość maksymalna miałaby przekroczyć 500 km/h.
    24 sierpnia 2014, 0:33 przez Pypyrypy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Zapomniane koncepty #2 - Bentley Java 1994 – 3,5-litrowy, podwójnie turbodoładowany silnik w układzie V8. Około 400 KM. Do 100 km/h rozpędzał się w około 5,6-5,8 s. Jest to całkiem niezły wynik, zważywszy na to, że masa Bentleya Java oscylowała w granicach 1800 kg. Prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h, jednak samochód bez problemu miał osiągnąć 270 km/h.
    3,5-litrowy, podwójnie turbodoładowany silnik w układzie V8. Około 400 KM. Do 100 km/h rozpędzał się w około 5,6-5,8 s. Jest to całkiem niezły wynik, zważywszy na to, że masa Bentleya Java oscylowała w granicach 1800 kg. Prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h, jednak samochód bez problemu miał osiągnąć 270 km/h.
    9 czerwca 2014, 15:29 przez KamilPsk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    autokult.pl

    Włoska piękność – Maserati Biturbo-luksusowe, sportowe auto.  Dwulitrowy, podwójnie doładowany, 24-zaworowy silnik generujący ok.180 KM. 6 cylindrów w układzie V pięknie brzmiało, mimo niewielkiej pojemności. Wewnątrz skóra i drewniane wykończenia...
    Maserati Biturbo-luksusowe, sportowe auto. Dwulitrowy, podwójnie doładowany, 24-zaworowy silnik generujący ok.180 KM. 6 cylindrów w układzie V pięknie brzmiało, mimo niewielkiej pojemności. Wewnątrz skóra i drewniane wykończenia...
    23 maja 2014, 20:44 przez llb (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Brabus 6x6 – Nadworny tuner Mercedes podkręcił "seryjną" wersje klasy G 6X6 AMG, teraz podwójnie doładowana V8 o pojemności 5.5 litra osiąga okrągłe 700 koni. Pozwala to wystrzelić tego 3.7 tonowego potwora do pierwszej setki w 4.4 sekundy. Niestety prędkość maksymalna wynosi tylko 100 km\h ze względu na potężne opony. Osobiście jedno z moich marzeń
    Nadworny tuner Mercedes podkręcił "seryjną" wersje klasy G 6X6 AMG, teraz podwójnie doładowana V8 o pojemności 5.5 litra osiąga okrągłe 700 koni. Pozwala to wystrzelić tego 3.7 tonowego potwora do pierwszej setki w 4.4 sekundy. Niestety prędkość maksymalna wynosi tylko 100 km\h ze względu na potężne opony. Osobiście jedno z moich marzeń
    20 maja 2014, 22:45 przez matiglokk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    TOP GEAR UK

    Najmocniejsze BMW M5 w 30-letniej historii – ma 600 KM i 700 Nm! – Prace nad pierwszym BMW M5 wystartowały w roku 1984. Jako jednostkę napędową wybrano silnik z BMW M1, które było produkowane w latach 1978-1981. Ten 6-cylindrowy silnik o pojemności 3.5 litra pracował także mod maską BMW M635 CSi. Jednostka generowała 286 KM, co pozwalało rozpędzić się do 100 km/h w czasie zaledwie 6,5 sekundy i osiągnąć 245 km/h.

Sercem najnowszej, jubileuszowej wersji M5 jest zmodyfikowany, podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 4.4 litra. Dzięki podniesieniu ciśnienia w podwójnej turbosprężarce oraz innemu ustawieniu komputera udało się uzyskać 40 KM więcej niż w wersji standardowej. Auto od 0 do 100 km/h rozpędza się w zaledwie 3.9 sekundy – aż o pół sekundy szybciej niż standardowa odmiana auta. Prędkość maksymalna przy zamówieniu wersji z M Driver’s Package wynosi aż 305 km/h.
    Prace nad pierwszym BMW M5 wystartowały w roku 1984. Jako jednostkę napędową wybrano silnik z BMW M1, które było produkowane w latach 1978-1981. Ten 6-cylindrowy silnik o pojemności 3.5 litra pracował także mod maską BMW M635 CSi. Jednostka generowała 286 KM, co pozwalało rozpędzić się do 100 km/h w czasie zaledwie 6,5 sekundy i osiągnąć 245 km/h.

    Sercem najnowszej, jubileuszowej wersji M5 jest zmodyfikowany, podwójnie doładowany silnik V8 o pojemności 4.4 litra. Dzięki podniesieniu ciśnienia w podwójnej turbosprężarce oraz innemu ustawieniu komputera udało się uzyskać 40 KM więcej niż w wersji standardowej. Auto od 0 do 100 km/h rozpędza się w zaledwie 3.9 sekundy – aż o pół sekundy szybciej niż standardowa odmiana auta. Prędkość maksymalna przy zamówieniu wersji z M Driver’s Package wynosi aż 305 km/h.
    Need for Speed part 5 – McLaren P1
Do napędu użyto podwójnie turbodoładowany, benzynowy motor V8, o pojemności 3,8-litra, wspierany przez silnik elektryczny. Łączna moc zestawu to 900 KM i 900 Nm. Ze startu zatrzymanego pierwsza "setka" osiągana jest w 2,8 sekundy, a bariera 300 km/h przekraczana jest w 16,5 s. Szybkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 350 km/h.
    McLaren P1
    Do napędu użyto podwójnie turbodoładowany, benzynowy motor V8, o pojemności 3,8-litra, wspierany przez silnik elektryczny. Łączna moc zestawu to 900 KM i 900 Nm. Ze startu zatrzymanego pierwsza "setka" osiągana jest w 2,8 sekundy, a bariera 300 km/h przekraczana jest w 16,5 s. Szybkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 350 km/h.
    24 kwietnia 2014, 11:05 przez dannyblueheart (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Need for Speed part 2 – Drugim prezentowanym pojazdem jest Koenigsegg Agera R.
 Umieszczony centralnie silnik supersamochodu, to podwójnie turbodoładowane V8 o 32 zaworach i pojemności 5-litrów. Motor ten generuje moc 1115 KM (przy 7500 obr/min.) i 1200 Nm maksymalnego momentu obrotowego (przy 4100 obr/min).  Agera R od 0 do 100 km/h przyspiesza w czasie 2,9 sekundy, a prędkość maksymalna została określona na 420 km/h. Do tego samochodu należy rekord przyspieszenia od 0 do 300 km/h, wynoszący 14,53 s (wpisany do Księgi Guinessa).
    Drugim prezentowanym pojazdem jest Koenigsegg Agera R.
    Umieszczony centralnie silnik supersamochodu, to podwójnie turbodoładowane V8 o 32 zaworach i pojemności 5-litrów. Motor ten generuje moc 1115 KM (przy 7500 obr/min.) i 1200 Nm maksymalnego momentu obrotowego (przy 4100 obr/min). Agera R od 0 do 100 km/h przyspiesza w czasie 2,9 sekundy, a prędkość maksymalna została określona na 420 km/h. Do tego samochodu należy rekord przyspieszenia od 0 do 300 km/h, wynoszący 14,53 s (wpisany do Księgi Guinessa).
    21 kwietnia 2014, 13:10 przez dannyblueheart (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)