Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 114 takich materiałów
    Podsumowanie sezonu DMGP 2014
    23 grudnia 2014, 19:35 przez Mati94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Drift Masters Grand Prix

    Zapraszam również na fanpage Charta

    https://www.facebook.com/ChartbyKubik?fref=ts
    4 listopada 2014, 21:23 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Podsumowanie sezonu WRC 2014
    30 października 2014, 17:36 przez cax (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Takie moje małe podsumowanie zlotu – Więcej słów chyba nie potrzeba.
    Więcej słów chyba nie potrzeba.
    7 września 2014, 13:39 przez Snupi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    Własne

    Gibraltar Trip 2014 – Podsumowanie – Chłopaki podsumowali podróż. 
Link do pierwszej wstawki o podróży -
 http://motokiller.pl/208001/Aby-spelnic-marzenia-czasami-wystarczy-tylko-stary-kultowy-bus
    Chłopaki podsumowali podróż.
    Link do pierwszej wstawki o podróży -
    http://motokiller.pl/208001/Aby-spelnic-marzenia-czasami-wystarczy-tylko-stary-kultowy-bus
    Małe podsumowanie – Podsumowując ten pierwszy rok Civica ze mną, dochodzę do wniosku, że udało mi się zrobić większość z rzeczy, które sobie zaplanowałam. W międzyczasie wpadły również jakieś nieplanowane zmiany (np. lakierowanie felg). Niektóre prace musiały zostać "rozłożone" na raty i te większe z nich będą kontynuowane w przyszłym sezonie. To właśnie dlatego pod moimi materiałami w komentarzach często możecie przeczytać jak piszę, że auto wcale nie jest idealne. Miło mi się czyta takie słowa od Was, ale są ludzie, którzy mają naprawdę dopracowane samochody, niemalże w każdym szczególe i jest mi po prostu głupio przytakiwać podczas gdy tak nie jest, ponieważ z bliska można dostrzec mankamenty. Niestety nie wszystko zostało zrobione tak jakbym tego chciała, ale są to rzeczy już niezależne ode mnie.

Oglądając zdjęcia z różnych etapów pracy nad Civ'em stwierdziłam również, że w pewnym momencie chciałam za dużo szczęścia na raz i wszystkiego było już za wiele. Z obecnego wyglądu frontu jestem bardzo zadowolona. Jest czysto i to mi się podoba.

Dajcie znać, jak Wy oceniacie to porównanie i moje poczynania. Od części z Was dostaję opinie na ten temat na bieżąco i tę właśnie stałą grupę "odbiorców" moich materiałów chciałabym mocno pozdrowić - wiecie, że o Was mówię.
    Podsumowując ten pierwszy rok Civica ze mną, dochodzę do wniosku, że udało mi się zrobić większość z rzeczy, które sobie zaplanowałam. W międzyczasie wpadły również jakieś nieplanowane zmiany (np. lakierowanie felg). Niektóre prace musiały zostać "rozłożone" na raty i te większe z nich będą kontynuowane w przyszłym sezonie. To właśnie dlatego pod moimi materiałami w komentarzach często możecie przeczytać jak piszę, że auto wcale nie jest idealne. Miło mi się czyta takie słowa od Was, ale są ludzie, którzy mają naprawdę dopracowane samochody, niemalże w każdym szczególe i jest mi po prostu głupio przytakiwać podczas gdy tak nie jest, ponieważ z bliska można dostrzec mankamenty. Niestety nie wszystko zostało zrobione tak jakbym tego chciała, ale są to rzeczy już niezależne ode mnie.

    Oglądając zdjęcia z różnych etapów pracy nad Civ'em stwierdziłam również, że w pewnym momencie chciałam za dużo szczęścia na raz i wszystkiego było już za wiele. Z obecnego wyglądu frontu jestem bardzo zadowolona. Jest czysto i to mi się podoba.

    Dajcie znać, jak Wy oceniacie to porównanie i moje poczynania. Od części z Was dostaję opinie na ten temat na bieżąco i tę właśnie stałą grupę "odbiorców" moich materiałów chciałabym mocno pozdrowić - wiecie, że o Was mówię.
    10 sierpnia 2014, 19:47 przez gegenwart (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (25)
    Źródło:

    Własne

    Podsumowanie projektu – Mechanika :
Cylinder : Stage 6 Street Race
Wydech : Technigas next-r
Gaźnik : Amal 17.5 mm
Wariator : Top Racing SV1
Sprzegło : Motoforce Evolution
Zawór Membranowy : Malossi
Filtr powietrza : Malossi

Optyka :
- Przyciemnione kierunki ( Przód ) z tyłu schowane w lampę
-Lusterko SSP F1
-Niebieskie elementy
-nadkole ( Home made )
-Siatki we wlotach
-Przedłużka amortyzatora REVO
-Ringi LED
i pewnie inne rzeczy

Zapraszam do śledzenia projektu na Facebooku, link w źródle.
    Mechanika :
    Cylinder : Stage 6 Street Race
    Wydech : Technigas next-r
    Gaźnik : Amal 17.5 mm
    Wariator : Top Racing SV1
    Sprzegło : Motoforce Evolution
    Zawór Membranowy : Malossi
    Filtr powietrza : Malossi

    Optyka :
    - Przyciemnione kierunki ( Przód ) z tyłu schowane w lampę
    -Lusterko SSP F1
    -Niebieskie elementy
    -nadkole ( Home made )
    -Siatki we wlotach
    -Przedłużka amortyzatora REVO
    -Ringi LED
    i pewnie inne rzeczy

    Zapraszam do śledzenia projektu na Facebooku, link w źródle.
    13 czerwca 2014, 0:00 przez emsibaro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    www.facebook.pl/blackandbluef12

    Myślę że warto obejżeć, bo dzięki temu filmikowi odnalazłem swoją ulubioną dyscyplinę sportu.
    30 maja 2014, 17:48 przez styl_kobry (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Mercedes-Benz W140 – Kończąc produkcję w 1998 roku Klasa S została pożegnana na łamach "Frankfurter Allgemeinen Zeitung" nekrologiem Wolfganga Petersa „Koniec dobrego patriarchy – sentymentalne pożegnanie”, gdzie autor między innym pisał: „[…] Auta klasy S były zawsze lepsze niż ich reputacja. To olbrzymy, które nauczono tańczyć na paluszkach. Tęsknimy za nimi. […]”. 
Uważam, że to jest rewelacyjne podsumowanie, dla tak idealnego projektu.
    Kończąc produkcję w 1998 roku Klasa S została pożegnana na łamach "Frankfurter Allgemeinen Zeitung" nekrologiem Wolfganga Petersa „Koniec dobrego patriarchy – sentymentalne pożegnanie”, gdzie autor między innym pisał: „[…] Auta klasy S były zawsze lepsze niż ich reputacja. To olbrzymy, które nauczono tańczyć na paluszkach. Tęsknimy za nimi. […]”.
    Uważam, że to jest rewelacyjne podsumowanie, dla tak idealnego projektu.
    2 maja 2014, 17:21 przez addi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.mercedesewicz.blogspot.com

    Mercedes W123 - Założenia konstruktorów – Budujemy pojazd przeznaczony dla naszych klientów, a nie do walki z jakąkolwiek konkurencją. Chcemy oferować produkt, co do którego jesteśmy przekonani, że odpowiada najlepiej oczekiwaniom i życzeniom naszej klienteli”. To najlepsze podsumowanie istoty klasycznych Mercedesów, jakie w życiu słyszałem – one były ponad małostkowymi sporami o pięć koni mechanicznych, a ich nabywcy nie brali pod uwagę nic innego…
    Budujemy pojazd przeznaczony dla naszych klientów, a nie do walki z jakąkolwiek konkurencją. Chcemy oferować produkt, co do którego jesteśmy przekonani, że odpowiada najlepiej oczekiwaniom i życzeniom naszej klienteli”. To najlepsze podsumowanie istoty klasycznych Mercedesów, jakie w życiu słyszałem – one były ponad małostkowymi sporami o pięć koni mechanicznych, a ich nabywcy nie brali pod uwagę nic innego…
    1 maja 2014, 12:40 przez addi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)