Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 125 takich materiałów
    Fiat Punto Pininfarina Wish – Prototyp Punto Cabrio
    Prototyp Punto Cabrio
    12 lutego 2014, 22:58 przez karol1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    www.google.pl

    Rolls-Royce Pininfarina Hyperion –
    9 lutego 2014, 22:26 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo Giulia 1600 TZ2 Pininfarina –
    31 stycznia 2014, 20:36 przez analizator (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari 458 Italia – Jak wiadomo Ferrari przenosi technologie z F1 na drogę, to też zrezygnowano z dźwigni uruchamiania kierunkowskazów i wycieraczek a przyciski przeniesiono na kierownice ktora coraz bardziej przypomina tą z Formuły 1.
Nazwa modelu 458 tradycyjnie odwołuje się do rodzaju zastosowanego silnika – 4,5 l V8. Za stylistykę auta odpowiada Pininfarina.
    Jak wiadomo Ferrari przenosi technologie z F1 na drogę, to też zrezygnowano z dźwigni uruchamiania kierunkowskazów i wycieraczek a przyciski przeniesiono na kierownice ktora coraz bardziej przypomina tą z Formuły 1.
    Nazwa modelu 458 tradycyjnie odwołuje się do rodzaju zastosowanego silnika – 4,5 l V8. Za stylistykę auta odpowiada Pininfarina.
    28 grudnia 2013, 17:09 przez FrxTx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Maserati Birdcage 75th – Maserati Birdcage 75th - supersamochód skonstruowany w 2005 roku przez włoską markę Maserati i Pininfarina. Premiera pojazdu odbyła się w Genewie w 2005. Nazwa Maserati Birdcage 75th pochodzi od 75 lecia firmy Pininfarina. Typ nadwozia to 1-drzwiowe coupé. Zamontowano w nim drzwi Canopy, takie jak w Saab Aero X i Ferrari Modulo.
    Maserati Birdcage 75th - supersamochód skonstruowany w 2005 roku przez włoską markę Maserati i Pininfarina. Premiera pojazdu odbyła się w Genewie w 2005. Nazwa Maserati Birdcage 75th pochodzi od 75 lecia firmy Pininfarina. Typ nadwozia to 1-drzwiowe coupé. Zamontowano w nim drzwi Canopy, takie jak w Saab Aero X i Ferrari Modulo.
    23 listopada 2013, 21:35 przez Matfi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat 130 - rys. by - Janusz Kaniewski – Kolejny polak z którego możemy być dumni pomimo tego że nie osiąga wyników na torach.
W 2000 r. ukończył wydział projektowania środków transportu w Istituto Europeo di Design w Turynie. W latach 1999-2001 pracował w studiu Pininfarina w Cambiano, z którym współpracuje do dziś. Od 2003, niezależnie od Pininfariny projektuje dla Ferrari. Współprojektował samochody Ferrari California, Ferrari 458 Italia, Lancia Delta, Alfa Romeo Mi.To, Alfa Romeo Giulietta, Citroen C4 Picasso, Suzuki Kizashi oraz wnętrze niedostępnego jeszcze na rynku następcy Ferrari 458 Italia.
I wiele, wiele innych projektów - zainteresowani znajdą.
    Kolejny polak z którego możemy być dumni pomimo tego że nie osiąga wyników na torach.
    W 2000 r. ukończył wydział projektowania środków transportu w Istituto Europeo di Design w Turynie. W latach 1999-2001 pracował w studiu Pininfarina w Cambiano, z którym współpracuje do dziś. Od 2003, niezależnie od Pininfariny projektuje dla Ferrari. Współprojektował samochody Ferrari California, Ferrari 458 Italia, Lancia Delta, Alfa Romeo Mi.To, Alfa Romeo Giulietta, Citroen C4 Picasso, Suzuki Kizashi oraz wnętrze niedostępnego jeszcze na rynku następcy Ferrari 458 Italia.
    I wiele, wiele innych projektów - zainteresowani znajdą.
    12 listopada 2013, 19:03 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pininfarina – Lancia Kappa SW
    Lancia Kappa SW
    24 października 2013, 18:18 przez lipalfons (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Coupe ze stolicy Warmii!
    10 września 2013, 12:28 przez ~VitoScaletta | Do ulubionych | Skomentuj
    Bella Alfisti – Alfa Romeo Gran Turismo Veloce by Pininfarina
    Alfa Romeo Gran Turismo Veloce by Pininfarina
    18 sierpnia 2013, 23:12 przez ~dw23 | Do ulubionych | Skomentuj
    Z cyklu Zapomniane Koncepty – Na salonie samochodowym w Genewie w 1968 roku zaprezentowano koncepcyjny model Ferrari zaprojektowany przez włoskie studio Pininfarina. Dziś przyjrzymy się nieco bliżej Ferrari 250 P5 Berlinetta Speciale. Pojazd powstał jako studium aerodynamiki i przyszłej stylistyki marki Ferrari, jednak dość radykalne podejście do tematu spowodowało, że pojazd nie wszystkim musiał się podobać. Jedno jest natomiast pewne – w 1968 roku prezentowany koncept robił wrażenie.

Ferrari 250 P5 Berlinetta Speciale charakteryzowało się niskim nadwoziem oraz obłą i przeszkloną kopułą pełniącą rolę kabiny pasażerskiej. Przez tylną szybę można było zobaczyć pokaźny silnik konceptu, który umieszczono centralnie. Tuż za nim znalazło się koło zapasowe. Pod względem stylistycznym warto także zwrócić uwagę na aerodynamiczną sylwetkę oraz masywne błotniki przednie. Z przodu na darmo możemy szukać konwencjonalnych reflektorów, gdyż projektanci Pininfariny zdecydowali się na centralnie zamontowany rząd reflektorów. Koncept wyróżniał się z jeszcze jednego powodu – samochód wyposażono w efektowne, otwierane do góry drzwi typu “Gullwing”.

Koncept Ferrari 250 P5 Berlinetta Speciale powstał na bazie Ferrari 330 P4, jednak został wyposażony w 3,0-litrową jednostkę benzynową w układzie V12. Generowała ona około 300 KM, co przy aerodynamicznej sylwetce i niskiej masie samochodu (około 800 kg) pozwalało osiągnąć prędkość maksymalną na poziomie 275 km/h.
    Na salonie samochodowym w Genewie w 1968 roku zaprezentowano koncepcyjny model Ferrari zaprojektowany przez włoskie studio Pininfarina. Dziś przyjrzymy się nieco bliżej Ferrari 250 P5 Berlinetta Speciale. Pojazd powstał jako studium aerodynamiki i przyszłej stylistyki marki Ferrari, jednak dość radykalne podejście do tematu spowodowało, że pojazd nie wszystkim musiał się podobać. Jedno jest natomiast pewne – w 1968 roku prezentowany koncept robił wrażenie.

    Ferrari 250 P5 Berlinetta Speciale charakteryzowało się niskim nadwoziem oraz obłą i przeszkloną kopułą pełniącą rolę kabiny pasażerskiej. Przez tylną szybę można było zobaczyć pokaźny silnik konceptu, który umieszczono centralnie. Tuż za nim znalazło się koło zapasowe. Pod względem stylistycznym warto także zwrócić uwagę na aerodynamiczną sylwetkę oraz masywne błotniki przednie. Z przodu na darmo możemy szukać konwencjonalnych reflektorów, gdyż projektanci Pininfariny zdecydowali się na centralnie zamontowany rząd reflektorów. Koncept wyróżniał się z jeszcze jednego powodu – samochód wyposażono w efektowne, otwierane do góry drzwi typu “Gullwing”.

    Koncept Ferrari 250 P5 Berlinetta Speciale powstał na bazie Ferrari 330 P4, jednak został wyposażony w 3,0-litrową jednostkę benzynową w układzie V12. Generowała ona około 300 KM, co przy aerodynamicznej sylwetce i niskiej masie samochodu (około 800 kg) pozwalało osiągnąć prędkość maksymalną na poziomie 275 km/h.
    21 lipca 2013, 12:11 przez pietras413 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj