Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 125 takich materiałów
    Maserati 5000 GT "Scià di Persia" – W 1958 Szachinszach Perski skontaktował się z Maserati, żeby zamówić " najszybszy samochód na świecie". Maserati zlecił nadwozie Carrozzerii Toruing. Jako baza zostało użyte podwozie z 3500GT, ale z nowym silnikiem 5000 V8 pochodzący od wyścigówki 450S. To jest pierwszy egzemplarz z serii 5000 GT, powstały kolejne 33. Nadwozia, tak jak z pierwszym egzemplarzem, były produkowane były przez różne firmy trudniące się ich projektowaniem (np. Carrozzeria Touring, Carrozzeria Allemano, Pietro Frua, Carrozzeria Monterosa, Pininfarina, Ghia, Michelotti czy Bertone). 

Silnik: V8, DOHC, 4948cc, 325KM
V max: 260 Km/h
    W 1958 Szachinszach Perski skontaktował się z Maserati, żeby zamówić " najszybszy samochód na świecie". Maserati zlecił nadwozie Carrozzerii Toruing. Jako baza zostało użyte podwozie z 3500GT, ale z nowym silnikiem 5000 V8 pochodzący od wyścigówki 450S. To jest pierwszy egzemplarz z serii 5000 GT, powstały kolejne 33. Nadwozia, tak jak z pierwszym egzemplarzem, były produkowane były przez różne firmy trudniące się ich projektowaniem (np. Carrozzeria Touring, Carrozzeria Allemano, Pietro Frua, Carrozzeria Monterosa, Pininfarina, Ghia, Michelotti czy Bertone).

    Silnik: V8, DOHC, 4948cc, 325KM
    V max: 260 Km/h
    13 września 2014, 15:02 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Maserati 5000 GT "Indianapolis" – 5000 GT, model, który był "szyty na miarę" w zależności od widzi misiów klienta. Nadwozia produkowane były przez różne firmy trudniące się ich projektowaniem (np. Carrozzeria Touring, Carrozzeria Allemano, Pietro Frua, Carrozzeria Monterosa, Pininfarina, Ghia, Michelotti czy Bertone). 
Egzemplarz na zdjęciach został zaprojektowany przez Allemano.
Był napędzany silnikiem V8 DOHC o pojemności 5L. Moc 325KM pozwalała osiągać 260-270 km/h, czyli był jednym z najszybszych samochodów tamtych lat.
    5000 GT, model, który był "szyty na miarę" w zależności od widzi misiów klienta. Nadwozia produkowane były przez różne firmy trudniące się ich projektowaniem (np. Carrozzeria Touring, Carrozzeria Allemano, Pietro Frua, Carrozzeria Monterosa, Pininfarina, Ghia, Michelotti czy Bertone).
    Egzemplarz na zdjęciach został zaprojektowany przez Allemano.
    Był napędzany silnikiem V8 DOHC o pojemności 5L. Moc 325KM pozwalała osiągać 260-270 km/h, czyli był jednym z najszybszych samochodów tamtych lat.
    12 września 2014, 16:58 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Sergio Pininfarina – I jedno z jego dzieł, Ferrari Testarossa.
    I jedno z jego dzieł, Ferrari Testarossa.
    10 września 2014, 16:55 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Ferrari P4 by Pininfarina –
    27 czerwca 2014, 20:56 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Peugeot 406 coupe – Znienawidzony francuz.
Pininfarina bywa kapryśna, ale zadbanej nie  da się nie kochać.
    Znienawidzony francuz.
    Pininfarina bywa kapryśna, ale zadbanej nie da się nie kochać.
    16 czerwca 2014, 21:26 przez hummelix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Ferrari Pinin 1980 – Pierwsze czterodrzwiowe auto tej marki wyprodukowane w jednym egzemplarzu. Samochód jest obecnie na wystawie w muzeum Ferrari, w ramach pokazu dziesięciu największych projektów Pininfarina.
    Pierwsze czterodrzwiowe auto tej marki wyprodukowane w jednym egzemplarzu. Samochód jest obecnie na wystawie w muzeum Ferrari, w ramach pokazu dziesięciu największych projektów Pininfarina.
    15 czerwca 2014, 21:26 przez lukashhekk88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1998 Fiat Coupe -Ciekawe wnętrza #20 – Jeżeli za coś bierze się Pininfarina, to efekt końcowy musi być stylowy i ze smakiem. Jednym może się podobać, innym nie, ale bogactwa w stylowe "smaczki" (choćby odseparowane od siebie zegary, panel w kolorze nadwozia biegnący przez boczki i kokpit, czy analogowy zegarek na środku) nie można temu wnętrzu odmówić.
    Jeżeli za coś bierze się Pininfarina, to efekt końcowy musi być stylowy i ze smakiem. Jednym może się podobać, innym nie, ale bogactwa w stylowe "smaczki" (choćby odseparowane od siebie zegary, panel w kolorze nadwozia biegnący przez boczki i kokpit, czy analogowy zegarek na środku) nie można temu wnętrzu odmówić.
    2 czerwca 2014, 16:20 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Pininfarina, Bertone, A3 –
    15 kwietnia 2014, 21:02 przez ~Puchacz | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    406 coupe  Pininfarina – 2.0 134km
    2.0 134km
    19 marca 2014, 15:29 przez grzesio123 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    wlasne