Szukaj
Znalazłem 48 takich materiałów
Lecz na złom trafił nie bez powodu.
Rozwalone łożysko na wale uniemożliwiało "przekręcenie" silnikiem, co było najwyraźniej przyczyną zezłomowania.
Obecnie silnik całkowicie wyremontowany (nowiutki wał, pierścienie, łożyska, simmeringi) a rama i reszta będzie na nowo malowana na oryginalny kolor (nie pędzlem jak zrobił to poprzedni właściciel).
Arvin i jego przyjaciele próbowali wszystkiego, żeby powstrzymać ogień, ale nie mogli zapobiec jej spaleniu. Skończyli wzywając straż pożarną. Turbo i wiązki w silniku spalone, ogień rozprzestrzenił się na błotniku. To zniszczyło amortyzatory, spaliło hamulec główny i siłownik sprzęgła. Wszystkie przewody, mocowanie silnika, złączka intercoolera zostały stopione. Zanosiło się na rozprzestrzenienie pożaru w kabinie, ale wielkie brawa dla straży pożarnej.
Minusem straży pożarnej było to, że złamali otwarte drzwi i dosłownie wyrwali wnętrze. Potłukli również przednią szybę. "To był najsmutniejszy dzień" powiedział nam Arvin. Nadal jest bardzo wdzięczny straży pożarnej."
Przetłumaczyłem tekst (kaleko trochę). Nauka angielskiego i przyjemność w jednym.
Chciałbym pochwalić się Obecnie Najmocniejszym Fiatem Uno Turbo Mk1 1,4T 8V W Polsce
Jako baza posłużył 3-drzwiowy Fiat Uno z 1983 roku w dość opłakanym stanie, który znaczną część życia spędził rdzewiejąc w krzakach.
W 2008 roku przyszedł w końcu czas na reanimację zakrojoną na szerszą skalę. Na pierwszy ogień poszła blacharka i tak po kilku miesiącach dłubania, w maju 2009 udało się zakończyć pierwszy etap odbudowy. Następny w kolejności był silnik, niestety seryjne 0,9 o zabójczej mocy 45KM nie napawało optymizmem. Auto zostało uruchomione z kupionym okazyjnie seryjnym silnikiem 1.4 N/A, który był tylko etapem przejściowym na czas poszukiwania jednostki z Uno Turbo. W drugiej połowie 2010r. po wstępnym skompletowaniu gratów potrzebnych do wspomnianego wcześniej swapa motor doczekał się remontu i przy okazji na małej kuracji wzmacniającej był to STAGE 1 na chwilę obecną Doczekał się STAGE 2 Zapraszam do Lektury
Marka i Model: Fiat Uno Mk I 1.4 Turbo '83r.
Silnik:
- Blok 146A2.000
- Konwersja z 1301->1372 cm3
- Układ korbowy Uno 1.4 N/A, nowe panewki, pierścienie
- Wymieniony kompletny rozrząd, uszczelki, simmeringi,termostat, węże,kable, etc.
- Świece NGK BCPR7ET
- Głowica splanowana, dotarte zawory, nowe uszczelniacze
- Wałek 280°/270°, 10,8/9,65mm - REWAR
Układ Paliwowy
-Pompa Zewnętrzna Walbro GSL 392 255l/h
- Paliwo Shell V Power Nitro + Racing 100
- Wtryski 385ccm
Elektronika & Układ zasilania:
- Seryjne UT Mk I (bez odcinki)
- Akumulator Exide Premium w bagażniku
- Ecumaster DET3 + Map Sensor 4b w trybie Fuel Implant
Układ dolotowy:
-Orurowanie custom z nierdzewki
-Intercooler Forge
- Filtr stożkowy plus dolot 3"
-Łączniki silikonowe FMIC Performance
-MBC ProPerfekt
-BOV ProPerfekt Typ I
-Przerobiony kolektor ssący (powiększone runnery + większa przepustnica)
-
Układ wydechowy:
-Turbo KKK K16
-Custom DP 2,78"
-kolektor wydechowy Punto GT w bandażu termoizolacyjnym
-Kpl. wydech z nierdzewki 2,37"
-Tłumik końcowy Custom
Układ chłodzenia:
-Nowa chłodnica BEHR
-Nowa pompa wody, termostat
-Płyn chłodniczy G12+
- Chłodnica Oleju Ori UnoTurbo
Układ napędowy:
-Skrzynia z UT Mk II (górne wybieranie)
-Przegląd, nowe uszczelniacze
-Sprzęgło 215mm z PGT
-Olej Valvoline DuraBlend 75W90
-Nowe przeguby Metelli
Zawieszenie:
-Amortyzatory OEM Magneti Marelli UnoTurbo
-Rozpórka tylnych kielichów Wiechers
- Rozpórka przednia Sparco
- Klatka Bezpieczeństwa
-Sprężyny progresywne Power Tech -60/-60mm
-Nowe wahacze, łączniki, końcówki drążków,łożyska etc.
-Felgi 15" Fiat Croma
- Opony 195/50r15 BFGoodrich GForce Profiler
Układ hamulcowy:
-Przód z Punto GT Tarcze Brembo Max 258mm (wentylowane)
-Tył z Punto GT 240mm tarcze nawiercane i nacinane
-Przód i tył kompletne Zaciski i Jarzma z Punto GT
-Przewody Ferodo
-Płyn hamulcowy Ferodo Racing DOT 5.1
- Korektor Siły Hamowania
Wnętrze:
-OEM Look UT Mk I
-Gałka zmiany biegów OMP
- Kierownica Momo
- Dodaktowe Wskaźniki Boost Auto Gauge
& EGT Greddy
- Fotele kubełkowe Mirco
-Pasy szelkowe 4ro punktowe Sabelt
Body Kit :
-W trakcie
Fabryczna Moc i Moment:
105 KM @ 5750RPM
146Nm @ 3200RPM
STAGE 1
144 Km @ 4600RPM
230Nm @ 2988RPM
STAGE2:
256KM 311Nm
Masa 800Kg
Hamownia ->>> https://www.youtube.com/watch?v=a2WXBQhQ4uc
Więcej zdjęć relacji z Prac Filmów Wykresów itp na oficjalnym Fun Page https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket
Pozdrawiam Adrian
Stay Tuned!
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 > ostatnia ›