Szukaj
Znalazłem 48 takich materiałów
- Nowe Opony
- Olej przednie teleskopy + sprężyny + gumy
- Szlifowanie Cylindra
- Instalacja robiona od Nowa
- Nowe Filtry Powietrza
- Nowe Łożyska, Pierścienie
- Obudowa Prądnicy (Przerobiłem na Przerywacz)
I inne takie dodatki (Rozrutnik oleju, Regulacja Skrzyni, Cewki...)
Wszystko wyszło mnie przeszło 800 zł, ale uważam że to i tak mało. W Wrześniu Czeka go Wymiana Błotników i dodania wzmocnień ramy.
https://www.facebook.com/LukaszMilkowskiPhotography
Przebieg - 250 tys km
Historia samochodu - od nowości jestem drugim właścicielem (1 to kobieta) auto zostało sprowadzone z Niemiec 1 września 2011 r a po 3 dniach zostałem jego drugim i chyba już do końca ostatnim właścicielem. Samochód zadbany, ale przy tym przebiegu zauważyłem niewielkie ubytki oleju, a po mechanicznym uszkodzeniu chłodnicy i wycieku płynu silnik został przegrzany, i szlag trafił uszczelkę pod głowicą, więc miałem przy okazji zmiany uszczelki zrobiłem głowicę (gniazda i uszczelniacze zaworowe, sprawdzenie szczelności które pokazało, że szczelna jest znakomicie) oraz zmieniłem pierścienie, bo olejowe były dosyć bardzo zużyte (co było przyczyną ubytków oliwy w silniku).
Od remontu minęło już 2 000 km a oleju nie ubyło dosłownie ani grama, i silnik pracuje i sprawuje się znakomicie i TO WŁAŚNIE DAJE NAJWIĘKSZĄ SATYSFAKCJĘ - SAM TO ZROBIŁEM I TO BARDZO DOBRZE...
Nie jestem żadnym lajkonikiem w sprawach mechaniki, bo ukończyłem TECHNIKUM POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH i kocham samochody.
Wszystkim życzę, aby wasze pojazdy sprawowały się równie dobrze, co moja HONDA, to wspaniały samochód - dzięki za uwagę, pozdrawiam...
EDIT: SUKCES silnik odpalił. wystarczyło wymienić pierścienie , wyregulować gaźnik i gdzieniegdzie psiknąć WD-40. co prawda krztusi się i traci obroty ale najważniejsze za nami. Myślałem, że bedzie gorzej
SILNIK:
D16Z6 zalany olejem Motul 8100+ 5W40
strojenie-wykonano
Panewki głowne ACL RACE -WYKONANO
Panewki korbowe King -WYKONANO
Pierścienie NPR -WYKONANO
Uszczelniacze OEM Honda -WYKONANO
Poskładać cały silnik -WYKONANO
UKLAD DOLOTOWY:
Soft Turbo: -wykonano
+ TE05-12B @ 0,6 BAR
+ IC Mercedes
+ flansza D15Z1
+ BOV - F1-Z
UKLAD WYDECHOWY:
kpl. wydech by by QPX ("Gazda-Tech" Paweł Gazda)
wydech 2,25 ′
tłumik WM Sport
wersja wyścigowa (rurex)
Downpipe
Owinęcie Downpipe′a bandażem ceramicznym
plany:
OBX Twin Loop -wykonać
Owinęcie Turbiny i flanszy bandażem ceramicznym -wykonać
ELEKTRONIKA:
W pełni sprawne PM7 OBD0 VTEC ECU by Turbogenics (ArturVF500)
Vtec @5100 rpm
procedura startowa @3,5 k rpm
EGT M sport
BOOST AG
OIL TEMP AG
UKLAD NAPĘDOWY:
sprzęgło F1 Racing Stage 3 (350 Nm)
Skrzynia: -wykonać
3,4 - CRX -w toku
5 ekonomiczna
ZAWIESZENIE:
Obniżenie -60/-40
Stabil przedni
Stabil tylny
Rozpórka od VTI
plany:
1) Wsadzić Kompletny Zestaw Poliuretanów (Energy suspension):
-Przednie i tylne tuleje wahacza, -wykonać
-Przednie i tylne tuleje amortyzatorów, -wykonać
-Osłona końcówki drążka kierowniczego, -wykonać
-Gumy drążka zmiany biegów, -wykonać
-Gumy układu kierowniczego, -wykonać
-Przednie i tylne gumy stabilizatorów, -Wykonano
-Tuleje poprzeczne w wahaczu tylnym (cukierki). -w toku
3) Gwint TA Technix -wykonać
UKLAD HAMULCOWY:
262 mm z VTi - wykonano
bębny tył
plany:
wymiana tylnych bębnów na Tarcze 239 mm -wykonać
BODY-KIT:
Denji HD-767 przerobione na potrzeby UE
Alufelgi 15′
Tylne Lampy USDM
Ambery przód
Lotka Spoon
Dokładka VTI (Laminat ) -zdjęto
Przemalowanie maski na czarno
Przemalowanie autka na standardowy kolor (B-62P)
Parę naklejek
Opony Toyo Proxes T1-R
ŚRODEK:
wnętrze od EG5 -wykonano
INNE:
Spryskiwacze od C3
Phillips Blue Vision
Co sądzicie Moi Drodzy - wszystko wykonałem sam - oprócz malowania, bo nie mialem gdzie i poza tym nie umiem hehe ;)
HONDA CIVIC CRX BALLADE SPORTS
1986 rok
SILNIK: 1.6 l 125KM 145Nm
ZAWIESZENIE: tył - belka, wahacze wzdłużne amortyzator, sprężyna
przód - regulowane zawieszenie na tak zwanych torsion bar′ach (coś jak belka skrętna ułożona wzdłużnie) stabilizator.
UKŁAD HAMULCOWY: cały układ wymieniony: tarcze 262mm z CRX iVT, pompa + serwo z CIvica Areodecka VTi, zaciski i klocki z Hondy Prelude VTi.
UKŁAD WYDECHOWY - około 50mm przerobiony z Rovera 420, kolektor 4-2-1 i końcowy komorowy Fujitsubo dedykowany do CRX iVT.
Wkrótce jakieś filmidło jak to jeździ i foto z dalszych prac.
Pozdrawiam!
« poprzednia 1 2 3 4 5 następna »