Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 48 takich materiałów
    Simson Enduro `90 – Witam, Przedstawiam tutaj mojego Simsona Enduro z 1990. Simsona kupiłem pod koniec Kwietnia tego roku. Był on zmasakrowany (Brak iskry, mała kompresja, 2 Biegi) Dałem 950 zł. Aktualnie Simson jest po wymianie: 
- Nowe Opony
- Olej przednie teleskopy + sprężyny + gumy
- Szlifowanie Cylindra 
- Instalacja robiona od Nowa 
- Nowe Filtry Powietrza
- Nowe Łożyska, Pierścienie
- Obudowa Prądnicy (Przerobiłem na Przerywacz) 
I inne takie dodatki (Rozrutnik oleju, Regulacja Skrzyni, Cewki...) 
Wszystko wyszło mnie przeszło 800 zł, ale uważam że to i tak mało. W Wrześniu Czeka go Wymiana Błotników i dodania wzmocnień ramy.
    Witam, Przedstawiam tutaj mojego Simsona Enduro z 1990. Simsona kupiłem pod koniec Kwietnia tego roku. Był on zmasakrowany (Brak iskry, mała kompresja, 2 Biegi) Dałem 950 zł. Aktualnie Simson jest po wymianie:
    - Nowe Opony
    - Olej przednie teleskopy + sprężyny + gumy
    - Szlifowanie Cylindra
    - Instalacja robiona od Nowa
    - Nowe Filtry Powietrza
    - Nowe Łożyska, Pierścienie
    - Obudowa Prądnicy (Przerobiłem na Przerywacz)
    I inne takie dodatki (Rozrutnik oleju, Regulacja Skrzyni, Cewki...)
    Wszystko wyszło mnie przeszło 800 zł, ale uważam że to i tak mało. W Wrześniu Czeka go Wymiana Błotników i dodania wzmocnień ramy.
    26 lipca 2013, 10:45 przez Matrix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Mój Ogar 200. cz. 1 – Mój Ogar 200 zakupiony 1 rok temu. Niedawno przeszedł remont silnika(wał, tłok, pierścienie,simmeringi, cylinder). Teraz jestem na etapie wymiany drobnych części, które są zużyte lub nieoryginalne. Zostało jeszcze odnowienie kół i polerka silnika
    Mój Ogar 200 zakupiony 1 rok temu. Niedawno przeszedł remont silnika(wał, tłok, pierścienie,simmeringi, cylinder). Teraz jestem na etapie wymiany drobnych części, które są zużyte lub nieoryginalne. Zostało jeszcze odnowienie kół i polerka silnika
    13 maja 2013, 20:43 przez takise (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    HONDA CIVIC EJ2 D15B7 - własnoręczny remont silnika – Rok produkcji - 95
Przebieg - 250 tys km
Historia samochodu - od nowości jestem drugim właścicielem (1 to kobieta) auto zostało sprowadzone z Niemiec 1 września 2011 r a po 3 dniach zostałem jego drugim i chyba już do końca ostatnim właścicielem. Samochód zadbany, ale przy tym przebiegu zauważyłem niewielkie ubytki oleju, a po mechanicznym uszkodzeniu chłodnicy i wycieku płynu silnik został przegrzany, i szlag trafił uszczelkę pod głowicą, więc miałem przy okazji zmiany uszczelki zrobiłem głowicę (gniazda i uszczelniacze zaworowe, sprawdzenie szczelności które pokazało, że szczelna jest znakomicie) oraz zmieniłem pierścienie, bo olejowe były dosyć bardzo zużyte (co było przyczyną ubytków oliwy w silniku).
Od remontu minęło już 2 000 km a oleju nie ubyło dosłownie ani grama, i silnik pracuje i sprawuje się znakomicie i TO WŁAŚNIE DAJE NAJWIĘKSZĄ SATYSFAKCJĘ - SAM TO ZROBIŁEM I TO BARDZO DOBRZE...
Nie jestem żadnym lajkonikiem w sprawach mechaniki, bo ukończyłem TECHNIKUM POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH i kocham samochody.
Wszystkim życzę, aby wasze pojazdy sprawowały się równie dobrze, co moja HONDA, to wspaniały samochód - dzięki za uwagę, pozdrawiam...
    Rok produkcji - 95
    Przebieg - 250 tys km
    Historia samochodu - od nowości jestem drugim właścicielem (1 to kobieta) auto zostało sprowadzone z Niemiec 1 września 2011 r a po 3 dniach zostałem jego drugim i chyba już do końca ostatnim właścicielem. Samochód zadbany, ale przy tym przebiegu zauważyłem niewielkie ubytki oleju, a po mechanicznym uszkodzeniu chłodnicy i wycieku płynu silnik został przegrzany, i szlag trafił uszczelkę pod głowicą, więc miałem przy okazji zmiany uszczelki zrobiłem głowicę (gniazda i uszczelniacze zaworowe, sprawdzenie szczelności które pokazało, że szczelna jest znakomicie) oraz zmieniłem pierścienie, bo olejowe były dosyć bardzo zużyte (co było przyczyną ubytków oliwy w silniku).
    Od remontu minęło już 2 000 km a oleju nie ubyło dosłownie ani grama, i silnik pracuje i sprawuje się znakomicie i TO WŁAŚNIE DAJE NAJWIĘKSZĄ SATYSFAKCJĘ - SAM TO ZROBIŁEM I TO BARDZO DOBRZE...
    Nie jestem żadnym lajkonikiem w sprawach mechaniki, bo ukończyłem TECHNIKUM POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH i kocham samochody.
    Wszystkim życzę, aby wasze pojazdy sprawowały się równie dobrze, co moja HONDA, to wspaniały samochód - dzięki za uwagę, pozdrawiam...
    11 stycznia 2013, 20:56 przez wojtekjd (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    Własne

    Mój Romciu – Mój romciu bardzo mi służył i służy lecz pewnego razu wyjechałem się przejechać i za bardzo się rozpędziłem i pękły pierścienie. Ale to nic Bo go lubię i znów go naprawiłem i znów nim latam.
    Mój romciu bardzo mi służył i służy lecz pewnego razu wyjechałem się przejechać i za bardzo się rozpędziłem i pękły pierścienie. Ale to nic Bo go lubię i znów go naprawiłem i znów nim latam.
    26 grudnia 2012, 22:48 przez ~Romet33pp | Do ulubionych | Skomentuj
    JAWA 355 1959r – Ostatnio po okazyjnej cenie udało mi się nabyć JAWE 355 z 1959r, a właściwie coś na kształt tejże jawy. Za zadanie postawiłem sobie doprowadzić ją do stanu takiego jak na zdjęciu + otrzymać na nią żółte blachy. Motór jest w dosyć zaniedbany i zapomniany. jego historia wygląda mniej-więcej tak: Jawka niemal od nowości należała do pana który w wyniku nieszczęśliwego wypadku na początku lat 90 stracił wzrok. od tej pory motocykl stał nieużywany w kącie garażu, aż do 2007 r. kiedy to panu się umarło. Wtedy Jawa stała się obiektem sprawy spadkowej która zakończyła się kilka miesięcy temu. po wstępnych oględzinach widać, że rudy wróg dał o sobie znać w dużej części blachy. brakuje takich elementów jak: pokrywka zbiornika z paliwem (właściwie to jest, ale raczej do niczego się nie nada) oraz lewego tylnego podnóżka. Całość wymaga nowego lakieru. Skórzane obicie siedzenia także jest mocno wytarte i wymaga wymiany. Jeśli chodzi o mechanikę silnik nie odpala (po 20 latach nieużywania zdziwiłbym się jakby było inaczej) ale jest w dobrym stanie. ponoć jeździł do końca. W miarę możliwości postaram się wrzucać zdjęcia z prac remontowych.
EDIT: SUKCES silnik odpalił. wystarczyło wymienić pierścienie , wyregulować gaźnik i gdzieniegdzie psiknąć WD-40. co prawda krztusi się i traci obroty ale najważniejsze za nami. Myślałem, że bedzie gorzej
    Ostatnio po okazyjnej cenie udało mi się nabyć JAWE 355 z 1959r, a właściwie coś na kształt tejże jawy. Za zadanie postawiłem sobie doprowadzić ją do stanu takiego jak na zdjęciu + otrzymać na nią żółte blachy. Motór jest w dosyć zaniedbany i zapomniany. jego historia wygląda mniej-więcej tak: Jawka niemal od nowości należała do pana który w wyniku nieszczęśliwego wypadku na początku lat 90 stracił wzrok. od tej pory motocykl stał nieużywany w kącie garażu, aż do 2007 r. kiedy to panu się umarło. Wtedy Jawa stała się obiektem sprawy spadkowej która zakończyła się kilka miesięcy temu. po wstępnych oględzinach widać, że rudy wróg dał o sobie znać w dużej części blachy. brakuje takich elementów jak: pokrywka zbiornika z paliwem (właściwie to jest, ale raczej do niczego się nie nada) oraz lewego tylnego podnóżka. Całość wymaga nowego lakieru. Skórzane obicie siedzenia także jest mocno wytarte i wymaga wymiany. Jeśli chodzi o mechanikę silnik nie odpala (po 20 latach nieużywania zdziwiłbym się jakby było inaczej) ale jest w dobrym stanie. ponoć jeździł do końca. W miarę możliwości postaram się wrzucać zdjęcia z prac remontowych.
    EDIT: SUKCES silnik odpalił. wystarczyło wymienić pierścienie , wyregulować gaźnik i gdzieniegdzie psiknąć WD-40. co prawda krztusi się i traci obroty ale najważniejsze za nami. Myślałem, że bedzie gorzej
    18 listopada 2012, 20:25 przez Sevcenko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Honda Civic VTEC – Honda Civic EG4 

SILNIK:

D16Z6 zalany olejem Motul 8100+ 5W40
strojenie-wykonano
Panewki głowne ACL RACE -WYKONANO
Panewki korbowe King -WYKONANO
Pierścienie NPR -WYKONANO
Uszczelniacze OEM Honda -WYKONANO
Poskładać cały silnik -WYKONANO


UKLAD DOLOTOWY:

Soft Turbo: -wykonano
+ TE05-12B @ 0,6 BAR
+ IC Mercedes
+ flansza D15Z1
+ BOV - F1-Z

UKLAD WYDECHOWY:

kpl. wydech by by QPX ("Gazda-Tech" Paweł Gazda)
wydech 2,25 ′
tłumik WM Sport
wersja wyścigowa (rurex)
Downpipe
Owinęcie Downpipe′a bandażem ceramicznym

plany:
OBX Twin Loop -wykonać
Owinęcie Turbiny i flanszy bandażem ceramicznym -wykonać

ELEKTRONIKA:

W pełni sprawne PM7 OBD0 VTEC ECU by Turbogenics (ArturVF500)
Vtec @5100 rpm
procedura startowa @3,5 k rpm 
EGT M sport
BOOST AG
OIL TEMP AG

UKLAD NAPĘDOWY:

sprzęgło F1 Racing Stage 3 (350 Nm) 

Skrzynia: -wykonać
3,4 - CRX -w toku
5 ekonomiczna


ZAWIESZENIE:

Obniżenie -60/-40 
Stabil przedni 
Stabil tylny 
Rozpórka od VTI 

plany:

1) Wsadzić Kompletny Zestaw Poliuretanów (Energy suspension):

-Przednie i tylne tuleje wahacza, -wykonać
-Przednie i tylne tuleje amortyzatorów, -wykonać
-Osłona końcówki drążka kierowniczego, -wykonać
-Gumy drążka zmiany biegów, -wykonać
-Gumy układu kierowniczego, -wykonać
-Przednie i tylne gumy stabilizatorów, -Wykonano
-Tuleje poprzeczne w wahaczu tylnym (cukierki). -w toku

3) Gwint TA Technix -wykonać


UKLAD HAMULCOWY:

262 mm z VTi - wykonano
bębny tył

plany:

wymiana tylnych bębnów na Tarcze 239 mm -wykonać

BODY-KIT:

Denji HD-767 przerobione na potrzeby UE 
Alufelgi 15′ 
Tylne Lampy USDM
Ambery przód
Lotka Spoon
Dokładka VTI (Laminat ) -zdjęto
Przemalowanie maski na czarno 
Przemalowanie autka na standardowy kolor (B-62P)
Parę naklejek
Opony Toyo Proxes T1-R

ŚRODEK:

wnętrze od EG5 -wykonano


INNE:

Spryskiwacze od C3
Phillips Blue Vision


Co sądzicie Moi Drodzy - wszystko wykonałem sam - oprócz malowania, bo nie mialem gdzie i poza tym nie umiem hehe ;)
    Honda Civic EG4

    SILNIK:

    D16Z6 zalany olejem Motul 8100+ 5W40
    strojenie-wykonano
    Panewki głowne ACL RACE -WYKONANO
    Panewki korbowe King -WYKONANO
    Pierścienie NPR -WYKONANO
    Uszczelniacze OEM Honda -WYKONANO
    Poskładać cały silnik -WYKONANO


    UKLAD DOLOTOWY:

    Soft Turbo: -wykonano
    + TE05-12B @ 0,6 BAR
    + IC Mercedes
    + flansza D15Z1
    + BOV - F1-Z

    UKLAD WYDECHOWY:

    kpl. wydech by by QPX ("Gazda-Tech" Paweł Gazda)
    wydech 2,25 ′
    tłumik WM Sport
    wersja wyścigowa (rurex)
    Downpipe
    Owinęcie Downpipe′a bandażem ceramicznym

    plany:
    OBX Twin Loop -wykonać
    Owinęcie Turbiny i flanszy bandażem ceramicznym -wykonać

    ELEKTRONIKA:

    W pełni sprawne PM7 OBD0 VTEC ECU by Turbogenics (ArturVF500)
    Vtec @5100 rpm
    procedura startowa @3,5 k rpm
    EGT M sport
    BOOST AG
    OIL TEMP AG

    UKLAD NAPĘDOWY:

    sprzęgło F1 Racing Stage 3 (350 Nm)

    Skrzynia: -wykonać
    3,4 - CRX -w toku
    5 ekonomiczna


    ZAWIESZENIE:

    Obniżenie -60/-40
    Stabil przedni
    Stabil tylny
    Rozpórka od VTI

    plany:

    1) Wsadzić Kompletny Zestaw Poliuretanów (Energy suspension):

    -Przednie i tylne tuleje wahacza, -wykonać
    -Przednie i tylne tuleje amortyzatorów, -wykonać
    -Osłona końcówki drążka kierowniczego, -wykonać
    -Gumy drążka zmiany biegów, -wykonać
    -Gumy układu kierowniczego, -wykonać
    -Przednie i tylne gumy stabilizatorów, -Wykonano
    -Tuleje poprzeczne w wahaczu tylnym (cukierki). -w toku

    3) Gwint TA Technix -wykonać


    UKLAD HAMULCOWY:

    262 mm z VTi - wykonano
    bębny tył

    plany:

    wymiana tylnych bębnów na Tarcze 239 mm -wykonać

    BODY-KIT:

    Denji HD-767 przerobione na potrzeby UE
    Alufelgi 15′
    Tylne Lampy USDM
    Ambery przód
    Lotka Spoon
    Dokładka VTI (Laminat ) -zdjęto
    Przemalowanie maski na czarno
    Przemalowanie autka na standardowy kolor (B-62P)
    Parę naklejek
    Opony Toyo Proxes T1-R

    ŚRODEK:

    wnętrze od EG5 -wykonano


    INNE:

    Spryskiwacze od C3
    Phillips Blue Vision


    Co sądzicie Moi Drodzy - wszystko wykonałem sam - oprócz malowania, bo nie mialem gdzie i poza tym nie umiem hehe ;)
    31 lipca 2012, 20:12 przez ~djj4ck | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Honda CRX Ballade akcja RR (RatujemyRodzyna) part1 – Auto to dokładnie Honda Civic CRX Ballade Sports z 1986 roku. Kupione przeze mnie za kilka stówek w opłakanym stanie. Zatarte pierścienie totalny brak hamulców, dziury w podłodze itd. ale nie pozwoliłem jej umrzeć gdzieś na złomowisku albo jako dawca do innego auta. Prace trwają od grudnia, jako że nie jestem mechanikiem to wszystko idzie dosyć powolnie, dużo rzeczy muszę poprawiać po testach. W tym sezonie auto będzie dopieszczone mechanicznie w następnym blacharka. Wyżej kilka zdjęć z prac a niżej więcej danych o aucie:

HONDA CIVIC CRX BALLADE SPORTS
1986 rok
SILNIK: 1.6 l 125KM 145Nm 
ZAWIESZENIE: tył - belka, wahacze wzdłużne amortyzator, sprężyna 
przód - regulowane zawieszenie na tak zwanych torsion bar′ach (coś jak belka skrętna ułożona wzdłużnie) stabilizator.
UKŁAD HAMULCOWY: cały układ wymieniony: tarcze 262mm z CRX iVT, pompa + serwo z CIvica Areodecka VTi, zaciski i klocki z Hondy Prelude VTi.
UKŁAD WYDECHOWY - około 50mm przerobiony z Rovera 420, kolektor 4-2-1 i końcowy komorowy Fujitsubo dedykowany do CRX iVT.
Wkrótce jakieś filmidło jak to jeździ i foto z dalszych prac. 
Pozdrawiam!
    Auto to dokładnie Honda Civic CRX Ballade Sports z 1986 roku. Kupione przeze mnie za kilka stówek w opłakanym stanie. Zatarte pierścienie totalny brak hamulców, dziury w podłodze itd. ale nie pozwoliłem jej umrzeć gdzieś na złomowisku albo jako dawca do innego auta. Prace trwają od grudnia, jako że nie jestem mechanikiem to wszystko idzie dosyć powolnie, dużo rzeczy muszę poprawiać po testach. W tym sezonie auto będzie dopieszczone mechanicznie w następnym blacharka. Wyżej kilka zdjęć z prac a niżej więcej danych o aucie:

    HONDA CIVIC CRX BALLADE SPORTS
    1986 rok
    SILNIK: 1.6 l 125KM 145Nm
    ZAWIESZENIE: tył - belka, wahacze wzdłużne amortyzator, sprężyna
    przód - regulowane zawieszenie na tak zwanych torsion bar′ach (coś jak belka skrętna ułożona wzdłużnie) stabilizator.
    UKŁAD HAMULCOWY: cały układ wymieniony: tarcze 262mm z CRX iVT, pompa + serwo z CIvica Areodecka VTi, zaciski i klocki z Hondy Prelude VTi.
    UKŁAD WYDECHOWY - około 50mm przerobiony z Rovera 420, kolektor 4-2-1 i końcowy komorowy Fujitsubo dedykowany do CRX iVT.
    Wkrótce jakieś filmidło jak to jeździ i foto z dalszych prac.
    Pozdrawiam!
    18 czerwca 2012, 15:53 przez ~Kokosowy | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne