Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 24 takie materiały
    Przemiana mojej Primery – Przez pół roku posiadania trochę się  pozmieniało w mojej P10'tce, materiał z dnia kupna na moim profilu a tu zdjęcie jak wygląda dziś
    Przez pół roku posiadania trochę się pozmieniało w mojej P10'tce, materiał z dnia kupna na moim profilu a tu zdjęcie jak wygląda dziś
    6 kwietnia 2014, 17:52 przez EclipseFan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne

    Różnica 11 lat – P10 jest mojego taty, obiecał mi ją na 18. urodziny natomiast P12 jest mojego brata. P10 - 1995r. 1.6 benzyna 16V P12 - 2006 1.9 dCi
    P10 jest mojego taty, obiecał mi ją na 18. urodziny natomiast P12 jest mojego brata. P10 - 1995r. 1.6 benzyna 16V P12 - 2006 1.9 dCi
    20 marca 2014, 15:49 przez Pszemo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    P10 & S15 –
    4 stycznia 2014, 15:14 przez thestig9465 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Prośba o pomoc – Drodzy motomaniacy, mam do Was prośbę o pomoc. Otóż w posiadanym przeze mnie Nissanie Primera p10 2.0 slx 115KM zetknąłem się z dziwnym problemem. Auto na 4 i 5 biegu po przekroczeniu 3000 obr/min (100-120 km/h) nie mam mocy a silnik zaczyna buczeć a auto bardzo powoli przyśpiesza. Dodam że auto do 3000 na 4 i 5 biegu jest bdynamiczne, a efekt buczenia silnika nie występuje. Proszę was o pomoc w diagnozie przyczyny.
    Drodzy motomaniacy, mam do Was prośbę o pomoc. Otóż w posiadanym przeze mnie Nissanie Primera p10 2.0 slx 115KM zetknąłem się z dziwnym problemem. Auto na 4 i 5 biegu po przekroczeniu 3000 obr/min (100-120 km/h) nie mam mocy a silnik zaczyna buczeć a auto bardzo powoli przyśpiesza. Dodam że auto do 3000 na 4 i 5 biegu jest bdynamiczne, a efekt buczenia silnika nie występuje. Proszę was o pomoc w diagnozie przyczyny.
    9 listopada 2013, 21:32 przez adixs213 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Primera P10 –
    19 września 2013, 20:31 przez EclipseFan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Skrzynia do mojego Sr20DE – Nowa skrzynia do mojego P10 eGT. Wypucowana gotowa do montazu.
    Nowa skrzynia do mojego P10 eGT. Wypucowana gotowa do montazu.
    5 września 2013, 20:55 przez GHOST666RIDER (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Nissan Primera P10 – Mój pierwszy, długo wyczekiwany samochód.
    Mój pierwszy, długo wyczekiwany samochód.
    31 sierpnia 2013, 9:10 przez EclipseFan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    P10 eGT Chrupek Odbudowa – Przebieg prac nad projektem, a to nie koniec.
    Przebieg prac nad projektem, a to nie koniec.
    18 sierpnia 2013, 19:13 przez GHOST666RIDER (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Primera p10 2.0 16V – moja miłości
    Moja miłości
    6 lipca 2013, 0:20 przez MagicalFire (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    własne

    Z serii "Jak wszyscy, to i ja" – Nissan Primera P10 Liftback 2.0 LX (Benzyna)

Mody:

- wałek ssący model z SR20DE
- przeprowadzenie porządku pod maską (- EGR, Odma, filtr węglowy) 
- zmiana kolektora wydechowego na odpowiednik z SR20DE (4-2-1) do tego układ wydechowy przelotowy fi 57mm by EL-TEC
- CAI z pozbyciem się zwężki jaką stanowiła seryjna obudowa przepływomierza
- odcinek łączący przepustnicę gazu z przepływomierzem zastąpiony na odpowiednik z P11
- zamiana ECU na odpowiednik z Primery GT
- zmodyfikowana przepustnica gazu
- SMT6 + strojenie
- Obrotomierz (Tak, silnik 2.0 a zamiast tego był zegar)
- Drążek rozporowy
- regulowane kółko rozrządu + strojenie SMT6

Moc przed: 120 KM
Moc po: 168 KM i 199 Nm
    Nissan Primera P10 Liftback 2.0 LX (Benzyna)

    Mody:

    - wałek ssący model z SR20DE
    - przeprowadzenie porządku pod maską (- EGR, Odma, filtr węglowy)
    - zmiana kolektora wydechowego na odpowiednik z SR20DE (4-2-1) do tego układ wydechowy przelotowy fi 57mm by EL-TEC
    - CAI z pozbyciem się zwężki jaką stanowiła seryjna obudowa przepływomierza
    - odcinek łączący przepustnicę gazu z przepływomierzem zastąpiony na odpowiednik z P11
    - zamiana ECU na odpowiednik z Primery GT
    - zmodyfikowana przepustnica gazu
    - SMT6 + strojenie
    - Obrotomierz (Tak, silnik 2.0 a zamiast tego był zegar)
    - Drążek rozporowy
    - regulowane kółko rozrządu + strojenie SMT6

    Moc przed: 120 KM
    Moc po: 168 KM i 199 Nm
    26 czerwca 2013, 8:32 przez DeadHei (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    Własne