Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 6 takich materiałów
    Toyota Supra 500+ znowu jest czerwona! Zleciała okleina, a wleciało skrzydło i przedni splitter. Obie rzeczy są z carbonu i obie zrobiliśmy sami. Drugich takich nie ma na całym świecie. Samo zaprojektowanie i wykonanie splittera zajęło – uwaga – 250 roboczogodzin! Czemu to taki czasochłonny proces? Bo postawiliśmy na najwyższą jakość, wyjątkowy rodzaj carbonu, a przede wszystkim odwzorowaliśmy w 100 proc. fabryczne, oryginalne mocowania. Dzięki temu wszystko pasuje idealnie i jest plug & play. Każdy da radę zamontować to sam, przy użyciu najprostszych narzędzi.

    PS: Jeżeli chcielibyście zamówić takie skrzydło lub splitter do swojej Supry, napiszcie do Łukasza na Instagramie: @lukaszbak_ca​roseria

    Lista dotychczasowych modyfikacji:
    1. Down pipe: TurboWorks
    2. GPF Bypass: Milltek
    3. Usunięcie błędów ze sterownika i pierwsze strojenie: Synek Tune
    4. Dolot i filtr powietrza: Eventuri by PG Performance
    5. Felgi: Japan Racing Wheels SL01 (19x10,5 tył i 19x9,5 przód)
    6. Opony: Vredestein Wintrack Pro (zima) oraz Vorti R+ (lato) w rozmiarze 275/35 R19 oraz 305/30 R19
    7. Pierwsza modyfikacja sterownika silnika: Synek Tune
    8. Zawieszenie: KW V3 (obniżone o 2 cm względem serii)
    9. Chłodnica intercoolera: Forge Motorsport
    10. Oklejenie auta: Małachowski Projekt oraz Wrapster
    11. Modyfikacje turbosprężarki: Perun Turbo
    12. Finalne strojenie silnika: Maciek Stelmaszuk, Strojenia.pl
    13. Strojenie zawieszenia: Bartek Czwartosz, racing.pl
    14. Hamulce: WRK Brakes
    15. Układ wydechowy: Kamil Kopeć, ArcHouse
    16. Pakiet aero: Caroseria Carbon

    Osiągi:
    Moc: 570 KM (seria: 340 KM)
    Moment obrotowy: 700 Nm (seria: 500 Nm)
    0-100: 4 sek. (seria: 4,3 sek.)
    0-200: ca. 11,8 sek. (seria: 16,7 sek.)
    100-200: 7,8 sek. (seria: 12,8 sek.)
    30 listopada 2022, 14:03 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mały lans w civicu 91' – Okleina ala karbon na civiku ef9.
dorzucona warstwa bezbarwnego lakieru dla lepszego efektu.
Dla potencjalnych naśladowców, oklejanie NIE jest tak łatwe jak na filmikach z yt!
    Okleina ala karbon na civiku ef9.
    dorzucona warstwa bezbarwnego lakieru dla lepszego efektu.
    Dla potencjalnych naśladowców, oklejanie NIE jest tak łatwe jak na filmikach z yt!
    8 października 2015, 21:06 przez ~mattivti | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    istagram: civic_ef_projekt

    Czym głębiej tym... E30 – Czym bardziej rozbieram swoje auto, tym jestem bardziej zdziwiony jego stanem.
Zdziwiony pozytywnie ponieważ jak na auto 27 letnie 5 punktów rdzy, to naprawdę mało, a żadne nie przekracza szerokości żebym mógł przełożyć rękę...

Krótko opisze jaki jest plan projektu:
-Doprowadzenie blachy do idealnego stanu
-Zakonserwowanie podwozia 
-Renowacja felg
-Zmiany wnętrza min. kolor tapicerki + czarny dywan, delikatna okleina niektórych el. plastikowych 
-Zmiany zewnętrzne min. lampy przód tył kierunki, elementy dokładek zderzaków itd alpina, ciemne szyby tył, zawias już jest
-Zmiany silnikowe itd nie zostaną zmienione w najbliższym czasie

Oczywiście cały projekt możecie obserwować na FP ( Link podany w Źródło Obrazka ) i osobiście chciałbym podziękować osobą które nam kibicują.
    Czym bardziej rozbieram swoje auto, tym jestem bardziej zdziwiony jego stanem.
    Zdziwiony pozytywnie ponieważ jak na auto 27 letnie 5 punktów rdzy, to naprawdę mało, a żadne nie przekracza szerokości żebym mógł przełożyć rękę...

    Krótko opisze jaki jest plan projektu:
    -Doprowadzenie blachy do idealnego stanu
    -Zakonserwowanie podwozia
    -Renowacja felg
    -Zmiany wnętrza min. kolor tapicerki + czarny dywan, delikatna okleina niektórych el. plastikowych
    -Zmiany zewnętrzne min. lampy przód tył kierunki, elementy dokładek zderzaków itd alpina, ciemne szyby tył, zawias już jest
    -Zmiany silnikowe itd nie zostaną zmienione w najbliższym czasie

    Oczywiście cały projekt możecie obserwować na FP ( Link podany w Źródło Obrazka ) i osobiście chciałbym podziękować osobą które nam kibicują.
    Ford Country Square Station Wagon – Moim zdaniem ta "okleina" na boku jest brzydka, nie pasuje i w ogóle nie ma sensu. Jak ponad połowa amerykańskiej motoryzacji. I dlatego ją lubię.
    Moim zdaniem ta "okleina" na boku jest brzydka, nie pasuje i w ogóle nie ma sensu. Jak ponad połowa amerykańskiej motoryzacji. I dlatego ją lubię.
    Kawasaki Ninja 250R Monster Energy – Sporo pracy, oszczędności i serca włożone, ale efekt to wynagradza. Podoba się? 
2009r, układ wydechowy LeoVince, filtr K&N, czarna szybka PUIG, crash pady Valter, okleina i tankpad Monster Energy, nowe świece NGK, ranty felg oklejone paskami Kawasaki na zielono, podświetlenie blachy LED.
    Sporo pracy, oszczędności i serca włożone, ale efekt to wynagradza. Podoba się?
    2009r, układ wydechowy LeoVince, filtr K&N, czarna szybka PUIG, crash pady Valter, okleina i tankpad Monster Energy, nowe świece NGK, ranty felg oklejone paskami Kawasaki na zielono, podświetlenie blachy LED.
    9 lipca 2013, 11:33 przez CzornyZG (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne


    1