Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 69 takich materiałów
    Po prostu nasz świat!
    10 lutego 2020, 19:25 przez ~NocneLoty | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    wlasne

    Automobilklub Polski jak co roku stanął na wysokości zadania i przygotował 7 odcinków specjalnych zlokalizowanych w Warszawie i Modlinie. Dwa na Bemowie dwa na Służewcu i Modlinie natomiast chyba najlepszy dla kierowców i kibiców legendarny odcinek na ul. Karowej. Dziś oddaje przed wasze monitory krótki film dotyczący mojego udziału w organizacji Rajdu Barbórki.
    8 grudnia 2019, 21:04 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    16 listopada 2019, 17:45 przez ~radz | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/radzioflatout

    BMW M4 to auto dla indywidualistów i ludzi o chęci posiadania dwóch aut w jednym. Taka właśnie jest BMW M4. Zapraszam na film a w nim odpowiem Dlaczego nie mogłem driftować!
    9 maja 2019, 21:17 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    3 stycznia 2019, 20:36 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Krótki amatorski test renault Megane. Subskrybujcie kanał i postaram się robić lepiej i więcej materiałów o samochodach i nie tylko. Pozdrawiam.
    16 lipca 2018, 18:36 przez kamiliszaq (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari Testarossa – Silnik w tym samochodzie, to nie jak większość mylnie uważa Boxer. Jest to silnik w układzie V o kącie rozchylenia cylindrów 180 stopni (płaskie V12). Największą wadą tego silnika było smarowanie. Przez jego brak lub zaniki - silniki się zacierały. Dlatego właśnie kierowca miał przed oczami wskaźniki parametrów oleju i wiedział, że może poszaleć samochodem dopiero wtedy, jak olej osiągnie temperaturę roboczą, a skończyć szaleństwa, jak olej będzie za gorący. A że od osiągnięcia jednego do drugiego podczas ostrzejszej jazdy mijało niewiele czasu, dlatego też kierowcy posiadający Testarossę nie szaleli, a jeździli dość... dostojnie.
    Silnik w tym samochodzie, to nie jak większość mylnie uważa Boxer. Jest to silnik w układzie V o kącie rozchylenia cylindrów 180 stopni (płaskie V12). Największą wadą tego silnika było smarowanie. Przez jego brak lub zaniki - silniki się zacierały. Dlatego właśnie kierowca miał przed oczami wskaźniki parametrów oleju i wiedział, że może poszaleć samochodem dopiero wtedy, jak olej osiągnie temperaturę roboczą, a skończyć szaleństwa, jak olej będzie za gorący. A że od osiągnięcia jednego do drugiego podczas ostrzejszej jazdy mijało niewiele czasu, dlatego też kierowcy posiadający Testarossę nie szaleli, a jeździli dość... dostojnie.
    26 czerwca 2018, 23:56 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    OCZAMI Naszorowego gościa :D czyli widział tylko HUNDY :D
    29 kwietnia 2018, 22:14 przez kalixxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj