Automobilklub Polski jak co roku stanął na wysokości zadania i przygotował 7 odcinków specjalnych zlokalizowanych w Warszawie i Modlinie. Dwa na Bemowie dwa na Służewcu i Modlinie natomiast chyba najlepszy dla kierowców i kibiców legendarny odcinek na ul. Karowej. Dziś oddaje przed wasze monitory krótki film dotyczący mojego udziału w organizacji Rajdu Barbórki.
BMW M4 to auto dla indywidualistów i ludzi o chęci posiadania dwóch aut w jednym. Taka właśnie jest BMW M4. Zapraszam na film a w nim odpowiem Dlaczego nie mogłem driftować!
Silnik w tym samochodzie, to nie jak większość mylnie uważa Boxer. Jest to silnik w układzie V o kącie rozchylenia cylindrów 180 stopni (płaskie V12). Największą wadą tego silnika było smarowanie. Przez jego brak lub zaniki - silniki się zacierały. Dlatego właśnie kierowca miał przed oczami wskaźniki parametrów oleju i wiedział, że może poszaleć samochodem dopiero wtedy, jak olej osiągnie temperaturę roboczą, a skończyć szaleństwa, jak olej będzie za gorący. A że od osiągnięcia jednego do drugiego podczas ostrzejszej jazdy mijało niewiele czasu, dlatego też kierowcy posiadający Testarossę nie szaleli, a jeździli dość... dostojnie.