Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 83 takie materiały
    Camaro Supercharger 79’ – Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR
    Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR
    Filmik trochę długi, ale za to ciekawy i przyjemnie się ogląda. Dodatkowo wyjaśnienie dlaczego seryjny silnik nie wytrzymuje zbyt dużej ilości podtlenku azotu oraz... Przedstawienie tego w praktyce. Miłego oglądania!
    11 września 2016, 9:07 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    ASTRY f  Gsi 16v, BERTONE, Sedan Faltdach – Astra Gsi na nitro od Młodego92, Bertone od Juniora i poczciwy Sedan z Faltdachem
    Astra Gsi na nitro od Młodego92, Bertone od Juniora i poczciwy Sedan z Faltdachem
    15 lipca 2016, 22:08 przez kuksu44 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Gruz Daily E36 – Nowy nabytek, dupowóz z (oczywiście) instalacją polskiego nitro.
    Nowy nabytek, dupowóz z (oczywiście) instalacją polskiego nitro.
    22 sierpnia 2015, 9:45 przez ludvik0105 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Pluszaki motomaniaka – Chyba każdy by chciał mieć w swoim aucie turbo i nitro.
    Chyba każdy by chciał mieć w swoim aucie turbo i nitro.
    EG3 nie musi być nudne – D13b2 na ostrym wałku, Dual Carb, pełny przelot 2" + strzał z nitro Wizard'a 50KM. Sprawia niesamowitą frajde z jazdy.
    D13b2 na ostrym wałku, Dual Carb, pełny przelot 2" + strzał z nitro Wizard'a 50KM. Sprawia niesamowitą frajde z jazdy.
    24 maja 2015, 15:29 przez ~eg333333 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Corsa B 3.0 V6 projekt – Witam ponownie. Projekt dalej trwa mimo wszystko iż silnik już jest zrobiony, wszystko ładnie pali i jeździ, to teraz male co nie co optycznie. Nie przesadzony badlook i niestety musiał być zrobiony garb, bo kolektor ssący nie mieścił się, w ten weekend maska już zostanie cała polakierowana w czarnym macie z białym pasem, a zostanie doklejona naklejka w białym macie o nazwie 3.0 V6 inside lub 1.0 inside, jak kto woli... jeździć jeździ, ale wyglądać tez musi, przyjmuje pozytywne i negatywne opinie, uprzedzam że auto robię pod siebie i wam nic do tego, bo wy wydajecie finanse na co innego, a ja wolę pchać pieniądze w pasję, na tym nie oszczędzam mimo błędów popełnianych. Pozdrawiam! Gdyby ktoś chciał link do projektu to piszcie.
    Witam ponownie. Projekt dalej trwa mimo wszystko iż silnik już jest zrobiony, wszystko ładnie pali i jeździ, to teraz male co nie co optycznie. Nie przesadzony badlook i niestety musiał być zrobiony garb, bo kolektor ssący nie mieścił się, w ten weekend maska już zostanie cała polakierowana w czarnym macie z białym pasem, a zostanie doklejona naklejka w białym macie o nazwie 3.0 V6 inside lub 1.0 inside, jak kto woli... jeździć jeździ, ale wyglądać tez musi, przyjmuje pozytywne i negatywne opinie, uprzedzam że auto robię pod siebie i wam nic do tego, bo wy wydajecie finanse na co innego, a ja wolę pchać pieniądze w pasję, na tym nie oszczędzam mimo błędów popełnianych. Pozdrawiam! Gdyby ktoś chciał link do projektu to piszcie.
    Opel corsa A, silnik 3.2 V6 z Opla Omegi plus Compressor i nitro. Całość ponad 400 kucyków i trening na zamkniętym torze.
    21 lutego 2015, 19:10 przez Many225 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)