Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 29 takich materiałów
    Pierwszy bohater lat 80-tych, czyli Ford Fiesta XR2. Mały zgrywus, który prawdopodobnie pojawił się za późno – czy faktycznie tak było? Przekonaj się, oglądając najnowszy odcinek Małych Gladiatorów i odkryj z nami nieznane fakty o tym kultowym samochodzie!
    19 stycznia 2024, 0:50 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Poznaj legendarnego Forda Escort RS - ikonę rajdów i gwiazdę "Szybkich i Wściekłych"! Odkryj nieznane fakty z jego historii i dowiedz się, jak pusta hala fabryczna przyczyniła się do powstania tego fenomenu motoryzacji. "Spotkanie dwóch legend" to więcej niż film - to podróż do świata prędkości, pasji i legend, a wszystko przedstawione Z innej Perspektywy!
    24 lipca 2023, 23:58 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Hornet złożył pozew przeciwko mnie, w sprawie Cadillaca, że kłamię i oszukuję widzów?
    Dodatkowo poznajcie dotychczas, nieznane wam fakty i wybaczcie, że od początku wam wszystkiego nie powiedziałem, ale nie wiem co każdy z was zrobiłby na moim miejscu.
    Niech ta historia pozostanie przykładem, że nigdy ale to nigdy nie można się poddać i dać zastraszyć! Zawsze trzeba walczyć o swoje bo po to żyjemy w demokratycznym, niepodległym kraju!
    9 kwietnia 2023, 23:04 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    6 lutego 2023, 12:00 przez Kasuki (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    youtube.com/TYLKOjazda

    Wyruszyliśmy w nieznane, żeby obczaić kolejną miejscówkę. Prędkości były nieziemskie.

    Auta które wystąpiły:
    Compact 323ti M52B25 178KM/249Nm, dyfer 3.64
    Coupe 325i M50B25 192KM/245Nm, dyfer 3.45
    Sedan 325i M50TUB25 192KM/245Nm, dyfer 3.15
    14 maja 2019, 3:34 przez Yojimbo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    facebook.com/niechcemisiegarage

    Czy nie macie ochoty, aby zostawić wszystko, wsiąść w samochód i ruszyć przed siebie?
    Ja właśnie to zrobiłem. Zapraszam na przejażdżkę by odkryć nieznane.
    Mu'ammar Kaddafi - dyktator, który projektował samochody. – Projektant samochodów. Sponsor światowego terroryzmu, dyktator, morderca, uzależniony od seksu gwałciciel, fan piłki nożnej i muzyki Ludwiga van Bethoveena, bogacz z sumą 100 miliardów dolarów na koncie, wizjoner, kreator krzykliwej mody. Poznajcie nieznane oblicze Kaddafiego. -> http://tejsted.pl/kaddafi/
    Projektant samochodów. Sponsor światowego terroryzmu, dyktator, morderca, uzależniony od seksu gwałciciel, fan piłki nożnej i muzyki Ludwiga van Bethoveena, bogacz z sumą 100 miliardów dolarów na koncie, wizjoner, kreator krzykliwej mody. Poznajcie nieznane oblicze Kaddafiego. -> http://tejsted.pl/kaddafi/
    'Murrica! – Chrysler 300 Hurst. Przepiękne auto, lecz w Polsce chyba w ogóle nieznane. Prawie 2 tony stali i silnik 7.2 TNT (375km)... i tylko 500 wyprodukowanych sztuk
    Chrysler 300 Hurst. Przepiękne auto, lecz w Polsce chyba w ogóle nieznane. Prawie 2 tony stali i silnik 7.2 TNT (375km)... i tylko 500 wyprodukowanych sztuk
    Nieznane samochody cz.3 - Cizeta Moroder V16T – To, co widać na zdjęciu, przypomina nieco przerobione Lamborghini Diablo bądź jego replikę. Jest to jednak niezwykły i niepowtarzalny samochód - Cizeta Moroder V16T. Jest to jedyny w historii samochód z tak olbrzymim silnikiem położonym poprzecznie. Nie było to jednak prawdziwe V16 - były to dwa połączone V-ósemki pochodzące od Urraco P300. Moc maksymalna wynosiła około 560km. Prędkość maksymalna - 330 km/h. Ciekawa jest również sama historia superauta - oryginalnie Marcello Gandini (projektant nadwozia wielu włoskich samochodów, np. Bugatti EB110, większość Lamborghini, Lancia Stratos) zaprojektował go jako następcę Lamborghini Countacha, jednak Chrysler, do którego należało wówczas Lamborghini nie zaakceptowało nadwozia - producent uznał, że nadwozie jest zbyt futurystyczne. Tak więc projektant wrócił do deski kreślarskiej i zmieniał kształty, aż w końcu narysował ostateczny wygląd Diablo.
Około rok później projektem zainteresował się Claudio Zampolli (od którego inicjałów pochodzi nazwa marki). Okazało się, żę słynny muzyk Giorgio Moroder może zapewnić duże wsparcie finansowe firmie - tak więc został współwłaścicielem firmy, od jego nazwiska pochodzi druga część nazwy auta. Auto było produkowane w latach 1991-1995. Powstało jednak tylko 10 egzemplarzy sportowego samochodu, a w 1995 roku Cizeta splajtowała. Jednak nie całkiem.
Legenda głosi, że od 2006 roku znów można zamówić nowe wozy, a cena jednego egzemplarza wynosi 650 tysięcy dolarów.
    To, co widać na zdjęciu, przypomina nieco przerobione Lamborghini Diablo bądź jego replikę. Jest to jednak niezwykły i niepowtarzalny samochód - Cizeta Moroder V16T. Jest to jedyny w historii samochód z tak olbrzymim silnikiem położonym poprzecznie. Nie było to jednak prawdziwe V16 - były to dwa połączone V-ósemki pochodzące od Urraco P300. Moc maksymalna wynosiła około 560km. Prędkość maksymalna - 330 km/h. Ciekawa jest również sama historia superauta - oryginalnie Marcello Gandini (projektant nadwozia wielu włoskich samochodów, np. Bugatti EB110, większość Lamborghini, Lancia Stratos) zaprojektował go jako następcę Lamborghini Countacha, jednak Chrysler, do którego należało wówczas Lamborghini nie zaakceptowało nadwozia - producent uznał, że nadwozie jest zbyt futurystyczne. Tak więc projektant wrócił do deski kreślarskiej i zmieniał kształty, aż w końcu narysował ostateczny wygląd Diablo.
    Około rok później projektem zainteresował się Claudio Zampolli (od którego inicjałów pochodzi nazwa marki). Okazało się, żę słynny muzyk Giorgio Moroder może zapewnić duże wsparcie finansowe firmie - tak więc został współwłaścicielem firmy, od jego nazwiska pochodzi druga część nazwy auta. Auto było produkowane w latach 1991-1995. Powstało jednak tylko 10 egzemplarzy sportowego samochodu, a w 1995 roku Cizeta splajtowała. Jednak nie całkiem.
    Legenda głosi, że od 2006 roku znów można zamówić nowe wozy, a cena jednego egzemplarza wynosi 650 tysięcy dolarów.
    Nieznane supersamochody cz.1 - Jimenez Novia – To, co widzimy na obrazku, nie jest wyścigówką Le Mans (wbrew pozorom). Jest to koncepcyjny supersamochód - Jimenez Novia, powstały tylko w jednym egzemplarzu. 10 lat przed Bugatti Veyronem otrzymał silnik o takim samym układ cylindrów, czyli W16. Co ciekawe, silnik samochodu powstał z czterech połączonych rzędowych czwórek motocykli Yamaha FZR1000. Moc wynosi 560km. Nie została zmierzona dokładna prędkość maksymalna tego modelu, ale prawdopodobnie wynosi około 390 km/h! Waży zaledwie 890kg, z czego samo nadwozie 120. Przyjemność jazdy tym samochodem kosztuje 250 tysięcy euro.
    To, co widzimy na obrazku, nie jest wyścigówką Le Mans (wbrew pozorom). Jest to koncepcyjny supersamochód - Jimenez Novia, powstały tylko w jednym egzemplarzu. 10 lat przed Bugatti Veyronem otrzymał silnik o takim samym układ cylindrów, czyli W16. Co ciekawe, silnik samochodu powstał z czterech połączonych rzędowych czwórek motocykli Yamaha FZR1000. Moc wynosi 560km. Nie została zmierzona dokładna prędkość maksymalna tego modelu, ale prawdopodobnie wynosi około 390 km/h! Waży zaledwie 890kg, z czego samo nadwozie 120. Przyjemność jazdy tym samochodem kosztuje 250 tysięcy euro.