Samochód pochodzi z 1992 roku, ale prawdopodobnie dzisiaj nie znajdziemy w nim niczego seryjnego oprócz karoserii. Jednak najważniejszą częścią wydaje się być silnik V8 z blokiem 565 CID Dart Racing Block, za którego właściciel zapłacił 5 020 dolarów. Oprócz tego dołożył cztery turbosprężarki co spowodowało, że silnik generuje 2200 KM i ponad 1000 Nm. Niestety osiągi auta nie zostały podane.
Można zrobić coś z niczego, dwa tygodnie wcześniej ten Polonez wrastał pod drzewem z uszkodzonym silnikiem, zniszczonym wnętrzem, wypłowiałym lakierem i brakiem perspektyw na ruszenie z miejsca, obecnie śmiga z silnikiem 1,4 16V i przeładowywany już nie będzie
Każdy zna nazwiska wszystkich piłkarzy kadry którzy do niczego nie doszli a nazwisko Mistrza Świata jest nie znane. Rafał Pasierbek kto go zna daje moc!!
Tym razem chciałbym wam przedstawić nie mój, a projekt lakiernika, pana 'Waldka' (będę go tutaj tak nazywał, ponieważ tak go ochrzciliście tutaj na Motokillerze). Jak widać nie tylko moją E30 zajął się perfekcyjnie, ale równie profesjonalnie poskładał do kupy swoją E46. Autko zostało kupione w Niemczech z rozbitym przodkiem (na pierwszym zdjęciu już ma spasowane wymienione części) a po wielu dniach pracy wygląda tak jak na zdjęciu drugim. Żałuję, że nie mam więcej zdjęć, ale dopiero podczas mojego projektu napadła mnie wizja fotografowania postępów.
Co o tym myślicie? Jak dla mnie kawał dobrej roboty! Piszcie swoje opinie, pan 'Waldek' na pewno będzie ciekawy, co o tym sądzicie.