Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 146 takich materiałów
    "Po krótkim pościgu, podczas czekania na policję, sprawca wyrwał kamerę którą go nagrywałem i zaczął z nią uciekać.
    Następnie cisnął nią o ziemię, definitywnie kończąc jej żywot..."
    Auto zostało przygotowane od zera na bazie Mustanga "C" Fastback, przy wykorzystaniu części z dodatkowego Mustanga Coupe. Renowacja polegała na rozkręceniu samochodu do ostatniej śrubki, a następnie złożeniu od podstaw. Prace nad polską Eleanor trwały dwa lata, a celem było zbudowanie wiernej repliki auta z filmu "Gone in Sixty Seconds" z Nicolasem Cagem.

    Silnik V8 o pojemności 4,7 litra został rozwiercony do 5 litrów i charakteryzuje się mocą około 300 KM. Współpracuje on z manualną skrzynią o pięciu biegach. Wnętrze zostało w pełni odnowione, a nadwozie dzięki zastosowaniu specjalnego pakietu zmieniono w odpowiednik filmowej piękności. Zamontowano także boczny układ wydechowy ze sportowymi puszkami, pakiet stylistyczny silnika Shelby, kierownicę Shelby oraz oznaczenia na karoserii. Nie mogło oczywiście zabraknąć gałki zmiany biegów Go Baby Go.
    Podpoznańskie Zalasewo.
    Rozpędzone BMW, po kolizji z innym pojazdem, wjeżdża na chodnik i taranuje grupę uczniów, a następnie uderza w samochód na parkingu, dopiero wtedy się zatrzymuje. Wyglądało to bardzo groźnie, ale na szczęście nikomu nic się nie stało.
    14 stycznia 2016, 11:03 przez cywilek600 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Można kochać się w niepowtarzalnej sylwetce DeLoreana zaprojektowanej przez Giorgetto Giugiaro, w otwieranych do góry drzwiach niczym w Mercedesie 300SL, czy w karoserii z nierdzewnej, nielakierowanej stali. Można też doceniać auto za jego unikatowy charakter oraz rolę w filmie "Powrót do przyszłości" Roberta Zemeckisa. Jak na współczesne warunki, oryginalny silnik jest jednak zdecydowanie za słaby. Jednostka V6 w samochodach opuszczających irlandzką fabrykę miała 2,8 litra pojemności i generowała zaledwie 130 KM.

    Pewien właściciel DeLoreana pięknie go odrestaurował, a następnie postanowił zrobić z niego istny wehikuł czasu. W tym celu w miejsce oryginalnego motoru zamontował jednostkę LS1 V8 Chevroleta, która charakteryzuje się 5,7 litrami pojemności. Wizyta na hamowni potwierdziła wynik 425 KM na tylnych kołach.
    Karl Benz – W dniu dzisiejszym czyli 25 listopada, 171 lat temu urodził się Karl Benz, człowiek który w 1878 roku opracował silnik spalinowy w obiegu dwusuwowym, a następnie czterosuwowym.

Po czym w 1885 roku zbudował trójkołowy pojazd z skonstruowanym przez siebie silnikiem spalinowym o pojemności 980 cm³ generującym moc 1 KM, który rozwijał maksymalnie 16 km/h.
Automobil został pokazany 3 lipca 1886 roku na ulicy Ringstraße w Mannheim.

Jednak opinia publiczna wynalazku nie zaakceptowała, spotkały go drwiny i szyderstwo. Z przyzwyczajenia do furmanek 4-kołowych z obrotowym przodkiem, nie zrozumiano zalet pojazdu 3-kołowego. Benz pomimo tego kontynuował prace nad nowymi modelami swego samochodu. W przezwyciężeniu oporu społeczeństwa pomogła mu jego żona Bertha Benz, która zaprezentowała wynalazek szerszej publiczności, jednocześnie stając się pierwszą osobą, która pokonała samochodem dystans większy niż 100 km.

Karl skonstruował podzespoły takie jak; mechanizm różnicowy, świecę zapłonową, skrzynię biegów, sprzęgło, chłodnicę oraz gaźnik.
Z wyjątkiem tego ostatniego, wszystko to jest do teraz stosowane we współczesnych samochodach.

Myślę że każdy fan/pasjonat motoryzacji powinien o tym wiedzieć, niezależnie z jakiej strony "frontu" pochodzi.
    W dniu dzisiejszym czyli 25 listopada, 171 lat temu urodził się Karl Benz, człowiek który w 1878 roku opracował silnik spalinowy w obiegu dwusuwowym, a następnie czterosuwowym.

    Po czym w 1885 roku zbudował trójkołowy pojazd z skonstruowanym przez siebie silnikiem spalinowym o pojemności 980 cm³ generującym moc 1 KM, który rozwijał maksymalnie 16 km/h.
    Automobil został pokazany 3 lipca 1886 roku na ulicy Ringstraße w Mannheim.

    Jednak opinia publiczna wynalazku nie zaakceptowała, spotkały go drwiny i szyderstwo. Z przyzwyczajenia do furmanek 4-kołowych z obrotowym przodkiem, nie zrozumiano zalet pojazdu 3-kołowego. Benz pomimo tego kontynuował prace nad nowymi modelami swego samochodu. W przezwyciężeniu oporu społeczeństwa pomogła mu jego żona Bertha Benz, która zaprezentowała wynalazek szerszej publiczności, jednocześnie stając się pierwszą osobą, która pokonała samochodem dystans większy niż 100 km.

    Karl skonstruował podzespoły takie jak; mechanizm różnicowy, świecę zapłonową, skrzynię biegów, sprzęgło, chłodnicę oraz gaźnik.
    Z wyjątkiem tego ostatniego, wszystko to jest do teraz stosowane we współczesnych samochodach.

    Myślę że każdy fan/pasjonat motoryzacji powinien o tym wiedzieć, niezależnie z jakiej strony "frontu" pochodzi.
    Obejrzyjcie przynajmniej pierwsze 30 sekund, a następnie przewińcie do 02:20 i oglądajcie dalej do około 04:30.
    7 listopada 2015, 21:33 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Subaru Forester polerka nocą zawsze spoko – Krótka historia:
Subaru Forester GALA 
Rocznik 1999
Silnik Ej20 125KM
Manualna skrzynia biegów + reduktor

Auto w rodzinie od 7 lat. Samochód roboczy, dziesiątki godzin jazdy po lesie. Lakier był w fatalnym stanie, pełno rys, odrapań itp itd.

Auto umyte szamponem z aktywną pianą, następnie wyglinkowane ( Valetpro żółta) całość umyta APC + IPA 

Walka była ciężka... OJ BARDZO CIĘŻKA

Defekty nie ustępowały po Menzernie PG1000 i twardej gąbce.

Do ciężkiej artylerii dołączyły papiery wodne 2500 i 3000. 

Po zmatowieniu powierzchni elementów zastosowałem:
1. Pad twardy + Menzerna PG1000 
2. Pad średni + Menzerna PG1000
3. Pad średni + Menzerna 2500
4. Pad miękki + Menzerna 3500
Po każdym przejeździe przemywanie IPA żeby pozbyć się resztek past.

Efekt jest bardzo zadowalający. Błotnik + drzwi przednie i tylne ponad 12 godzin zabawy. 

Zostało sporo roboty, ale warto przywrócić poczciwej lodówce blask.

Jeżeli się spodoba będzie więcej.

Pozdrawiam wszystkich MOTOKILLERÓW.
    Krótka historia:
    Subaru Forester GALA
    Rocznik 1999
    Silnik Ej20 125KM
    Manualna skrzynia biegów + reduktor

    Auto w rodzinie od 7 lat. Samochód roboczy, dziesiątki godzin jazdy po lesie. Lakier był w fatalnym stanie, pełno rys, odrapań itp itd.

    Auto umyte szamponem z aktywną pianą, następnie wyglinkowane ( Valetpro żółta) całość umyta APC + IPA

    Walka była ciężka... OJ BARDZO CIĘŻKA

    Defekty nie ustępowały po Menzernie PG1000 i twardej gąbce.

    Do ciężkiej artylerii dołączyły papiery wodne 2500 i 3000.

    Po zmatowieniu powierzchni elementów zastosowałem:
    1. Pad twardy + Menzerna PG1000
    2. Pad średni + Menzerna PG1000
    3. Pad średni + Menzerna 2500
    4. Pad miękki + Menzerna 3500
    Po każdym przejeździe przemywanie IPA żeby pozbyć się resztek past.

    Efekt jest bardzo zadowalający. Błotnik + drzwi przednie i tylne ponad 12 godzin zabawy.

    Zostało sporo roboty, ale warto przywrócić poczciwej lodówce blask.

    Jeżeli się spodoba będzie więcej.

    Pozdrawiam wszystkich MOTOKILLERÓW.