Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 13 takich materiałów
    Nowy projekt:
    swap stilo 1.4 16v + 5bieg sporting,
    wydech przelotowy + Ulter 100mm,
    zawieszenie gwintowane MTS,
    alu Smoor 7+8jx13 + Nankang 165/55/13,
    zderzaki sporting,
    lampy tył lexus + czarne kierunki,
    fotele sporting,
    karbonowy panel centralny,
    kierownica sportowa,
    Stag 300, Kme silver, Hana gold,
    29 maja 2017, 20:15 przez dawiddawidowski (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Laguna II GT na Tor Poznań Track Day – Dzień swoich urodzin spędziłem na Track Day'u na Torze Poznań. Laguna spisała się bardzo dobrze na oponach Nankang NS-2R, do których przekonał mnie sam szef RacingTires. Poza tym modyfikacja układu hamulcowego okazała się mądrą decyzją - zaciski od Megane II RS na tarczy 324 mm od Espace IV dawały pewność hamowania.
Z pewnością w nowym sezonie wrócę tam nie raz. Spotkamy się?
Najlepszy mój czas dnia to 2:06.685
    Dzień swoich urodzin spędziłem na Track Day'u na Torze Poznań. Laguna spisała się bardzo dobrze na oponach Nankang NS-2R, do których przekonał mnie sam szef RacingTires. Poza tym modyfikacja układu hamulcowego okazała się mądrą decyzją - zaciski od Megane II RS na tarczy 324 mm od Espace IV dawały pewność hamowania.
    Z pewnością w nowym sezonie wrócę tam nie raz. Spotkamy się?
    Najlepszy mój czas dnia to 2:06.685
    Fiat Seicento Sporting Abarth
    1.4 16v 103 KM 138 Nm
    6-stka skrzynia
    Ecumasret Det3
    kit Mts -7/5
    alu INTRA 7jx13 + Nankang 175/50
    kiera Raid HP 30"
    lampy białe carello (rarytas) w zależności od humoru na podmiankę z black carello oraz czerwonymi carello
    Peugeot 206 – Felga Challenger 17' z Peugeota 207, opona Nankang 195/40/17. Wygląda zacnie.
    Felga Challenger 17' z Peugeota 207, opona Nankang 195/40/17. Wygląda zacnie.
    Golf MK2 – Westmoreland Edition by piter. – Szerszy opis w źródle.
MODEL: Golf MK2 – Westmoreland Edition.
SILNIK: 1.3 NZ.
MOC: Zawrotne 40KW/55PS.
ZAWIESZENIE: Zawieszenie gwintowane KW Variant 2.
UKŁAD HAMULCOWY: Seria (przód tarcze 239mm a tył bębny).
KOŁA: BBS RM 012 z oponami Nankang NS2 165/50.
NADWOZIE: Westmoreland front (oryginalna atrapa made in USA) + światła Hella DE z soczewkami Bi-Xenon oraz żarnikami 4300K, tylne lampy z wersji USA biało-czerwone.
WNĘTRZE: Typowe dla wersji CL (czarne), licznik z GTI USA wyskalowany w milach i z MFA.
AUDIO: Montaż systemu audio – Sony CDX-CA900, monitor 7″ w konsoli środkowej, jednostka centralna PC (Intel BLKD201GLY2 Celeron 220 + 512MB DDRII + HDD 250GB), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, subwoofer Pioneer TS-W306DVX, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź.
    Szerszy opis w źródle.
    MODEL: Golf MK2 – Westmoreland Edition.
    SILNIK: 1.3 NZ.
    MOC: Zawrotne 40KW/55PS.
    ZAWIESZENIE: Zawieszenie gwintowane KW Variant 2.
    UKŁAD HAMULCOWY: Seria (przód tarcze 239mm a tył bębny).
    KOŁA: BBS RM 012 z oponami Nankang NS2 165/50.
    NADWOZIE: Westmoreland front (oryginalna atrapa made in USA) + światła Hella DE z soczewkami Bi-Xenon oraz żarnikami 4300K, tylne lampy z wersji USA biało-czerwone.
    WNĘTRZE: Typowe dla wersji CL (czarne), licznik z GTI USA wyskalowany w milach i z MFA.
    AUDIO: Montaż systemu audio – Sony CDX-CA900, monitor 7″ w konsoli środkowej, jednostka centralna PC (Intel BLKD201GLY2 Celeron 220 + 512MB DDRII + HDD 250GB), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, subwoofer Pioneer TS-W306DVX, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź.
    Lupo jedno z lepszych na podkarpaciu – Swego czasu dodałem zdjęcie serii teraz dodaję zglebione i na lepszych kołach. Koła to Borbet A 7,5x16 a opony na nich 165/45/16 Nankang NS2
    Swego czasu dodałem zdjęcie serii teraz dodaję zglebione i na lepszych kołach. Koła to Borbet A 7,5x16 a opony na nich 165/45/16 Nankang NS2
    29 kwietnia 2014, 18:40 przez ~Boski92 | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    BMW E46 Topas – BMW E46 TopasBlau. Zamontowane zawieszenie gwintowane TAT, Felgi Breyton Magic 18" 8,5j z oponami Nankang Ultrasport NSII 225/40/18. Założone dystanse: Przód 15mm na stronę, tył 20mm na stronę
    BMW E46 TopasBlau. Zamontowane zawieszenie gwintowane TAT, Felgi Breyton Magic 18" 8,5j z oponami Nankang Ultrasport NSII 225/40/18. Założone dystanse: Przód 15mm na stronę, tył 20mm na stronę
    29 marca 2014, 12:52 przez ~Pawe46l | Do ulubionych | Skomentuj
    - Silnik K20A2
    - Komora silnika WIRE TUCK
    - Customowy układ dolotowy
    - Przelotowy układ wydechowy 2"
    - Zawieszenie gwintowane KW Variant 1
    - Alufelgi RIAL F1 17x8.5J z oponami Nankang 195/40/17
    - Przedna i tylna dokładka zderzaka w stylu MUGEN
    - Rollbar we wnętrzu
    - Fotele kubełkowe Bimarco Expert
    - Pasy bezpieczeństwa TAKATA
    - Kierownica MOMO z systemem szybkiego demontażu D1SPEC
    9 lutego 2014, 22:41 przez patryk105s (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Scirocco mk2 2.0 16v ABF – SILNIK: 
- 1,8 JH na wtrysku mechanicznym KA-Jetronic 
- Swap na 2.0 16v ABF 

MODY POD MASKĄ: 
- silnik pomalowany na czarny połysk 
- komora cala odmalowana 
- krótka skrzynia ACD 
- kolo zamachowe z JH 5,25kg 
- dolot 3 cale 
- stożek Simota 
- brak zbiornika płynu spryskiwaczy 
- zbirorniczki płynu chlodniczego i hamulcowego 
pomalowane na czarny połysk 

UKLAD WYDECHOWY: 
- customowe portki 
- przelot 
- końcowy tłumik z mk2 Gti 16v 
- plus polerka fifek 

ZAWIESZENIE: 
- gwint Tuning Art 

UKLAD HAMULCOWY: 
Seria: 
- przód tarcze 239mm 
- tył bęben 
Zmiana: 
- przód tarcze 280mm + zaciski i jarzma z Corrado G60 z adapterem 
- tył tarcze 226mm + zaciski i jarzma z Corrado G60 

BODY-KIT: 
- ori lakier LA5Y na karoserii 
- polerka lakieru 
- szeroki spojler na tylnej szybie 
- szyby atermiczne 
- ori pakiet ZENDERA 
- smoked front 
- odnowione i wypolerowane tylnych lamp 
- usunięta tylna wycieraczka 
- znaczki czarny mat 

KOŁA: 
- Schmidt ML 15cali 8j przód et 18 tył et 10 
- opony 165/45/15 Nankang As-1 

ŚRODEK: 
- Digifiz 
- Mfa 
- fotele Recaro z mk3 
- drewniana kierownica Raid 
- drewniana gałka zmiany biegów 
- box na kasety 

CAR-AUDIO: 
- radio Kenwood KDC-MP6090R 
- głośniki seria małe elipsy
    SILNIK:
    - 1,8 JH na wtrysku mechanicznym KA-Jetronic
    - Swap na 2.0 16v ABF

    MODY POD MASKĄ:
    - silnik pomalowany na czarny połysk
    - komora cala odmalowana
    - krótka skrzynia ACD
    - kolo zamachowe z JH 5,25kg
    - dolot 3 cale
    - stożek Simota
    - brak zbiornika płynu spryskiwaczy
    - zbirorniczki płynu chlodniczego i hamulcowego
    pomalowane na czarny połysk

    UKLAD WYDECHOWY:
    - customowe portki
    - przelot
    - końcowy tłumik z mk2 Gti 16v
    - plus polerka fifek

    ZAWIESZENIE:
    - gwint Tuning Art

    UKLAD HAMULCOWY:
    Seria:
    - przód tarcze 239mm
    - tył bęben
    Zmiana:
    - przód tarcze 280mm + zaciski i jarzma z Corrado G60 z adapterem
    - tył tarcze 226mm + zaciski i jarzma z Corrado G60

    BODY-KIT:
    - ori lakier LA5Y na karoserii
    - polerka lakieru
    - szeroki spojler na tylnej szybie
    - szyby atermiczne
    - ori pakiet ZENDERA
    - smoked front
    - odnowione i wypolerowane tylnych lamp
    - usunięta tylna wycieraczka
    - znaczki czarny mat

    KOŁA:
    - Schmidt ML 15cali 8j przód et 18 tył et 10
    - opony 165/45/15 Nankang As-1

    ŚRODEK:
    - Digifiz
    - Mfa
    - fotele Recaro z mk3
    - drewniana kierownica Raid
    - drewniana gałka zmiany biegów
    - box na kasety

    CAR-AUDIO:
    - radio Kenwood KDC-MP6090R
    - głośniki seria małe elipsy
    29 listopada 2013, 17:25 przez ~siwy83 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Piękna Czwóreczka – Volkswagen Golf IV 
Marka: Volkwagen
Model: Golf
Rok produkcji: 2003 
Silnik: 1,9 TDI
Moc: 130 Km

Koła
-RH PD 18" 9,2" przód, 10" tył + dystanse
-Opony Nankang NS 2 215/35 przód, 225/35 tył

Zawieszenie
-Gwintowane zawieszenie MTS
-Rozpórka kielichów
-Poliuretany w przednim zawieszeniu 
-stabilizator od wersji R32

Zmiany wewnętrzne
-Fotele Recaro obszyte kremową skórą, plastiki we wnętrzu wymienione na kremowe, czarna podsufitka z logo VW, sporo elementów w kremowej i czarnej skórze 
- komora silnika utrzymana w kolorystyce czarno-kremowej 

Zmiany zewnętrzne
-Body kit z modelu R32
-przednie lampy czarne, soczekwowe Depo
-tylne lampy z wersji US
-dużo kremowych dodatków (dach, lusterka, znaczki, rotory felg)
-nadwozie pomalowane błękitnym Plastidipem
-bagażnik dachowy, a na nim deska surfingowa

Car audio
-Radio Pioneer
-Wzmacniacz PowerSound
-Skrzynia JBL
    Volkswagen Golf IV
    Marka: Volkwagen
    Model: Golf
    Rok produkcji: 2003
    Silnik: 1,9 TDI
    Moc: 130 Km

    Koła
    -RH PD 18" 9,2" przód, 10" tył + dystanse
    -Opony Nankang NS 2 215/35 przód, 225/35 tył

    Zawieszenie
    -Gwintowane zawieszenie MTS
    -Rozpórka kielichów
    -Poliuretany w przednim zawieszeniu
    -stabilizator od wersji R32

    Zmiany wewnętrzne
    -Fotele Recaro obszyte kremową skórą, plastiki we wnętrzu wymienione na kremowe, czarna podsufitka z logo VW, sporo elementów w kremowej i czarnej skórze
    - komora silnika utrzymana w kolorystyce czarno-kremowej

    Zmiany zewnętrzne
    -Body kit z modelu R32
    -przednie lampy czarne, soczekwowe Depo
    -tylne lampy z wersji US
    -dużo kremowych dodatków (dach, lusterka, znaczki, rotory felg)
    -nadwozie pomalowane błękitnym Plastidipem
    -bagażnik dachowy, a na nim deska surfingowa

    Car audio
    -Radio Pioneer
    -Wzmacniacz PowerSound
    -Skrzynia JBL
    26 września 2013, 21:05 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)