Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 13 takich materiałów
    Moje felgi vol.2 – Teraz obkute w oponki, nowe Nankang AS1 195/40. Były już na aucie, ale potrzebny jest dystans i jest konieczność aby przerobić gwint, ale to już nie długo
    Teraz obkute w oponki, nowe Nankang AS1 195/40. Były już na aucie, ale potrzebny jest dystans i jest konieczność aby przerobić gwint, ale to już nie długo
    13 sierpnia 2013, 22:31 przez demotywator93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Renault Megane I Ph I OEM – Model:
- Renault Megane I Ph I Century '98
Silnik:
- Seria 75km 1.6 8v K7M-720
- Stożkowi filtr powietrza
Zawieszenie:
- Przód: gwint MTS (do skręconego na maxa zostało mi 8mm, ale wtedy siada na gumowym odboju, który ma 1cm grubości, więc zęby idzie zgubić, tak jest kompromisowo do jazdy i wyglądu)
- Tył: opuszczony na belce (1 ząbek = 6cm) + amory MTS
- Pomiar gleby był mierzony na zlocie w Tarnowie, w którym wyszło z przodu 52mm i z tyłu 92mm... koza jak [ bluzgu bluzgu ] palm
Nadwozie:
- Przednie lampy na czarnym wkładzie
- Przednie kierunkowskazy a'la US przyciemnione
- Boczne dymione kierunkowskazy na czarnym wkładzie
- Tylne lampy świecące całe a'la US
- Alu RH Zw1 17" 4x8j ET60 + dystanse
- Opony 185/35 Nankang NS-II Ultra Sport
- Listwy, klamki, lusterka, blenda w kolor nadwozia
- Usunięte przetłoczenie pod rejestracje z przedniego zderzaka
- Usunięte oznaczenia na bocznych listwach
- Oznaczenia marki i modelu w czarnym połysku
- Dokładka przedniego zderzaka od Laguny
- Zółte halogeny
- Zaciski pomalowane w kolor nadwozia
- Naklejki na tylnej szybie oraz na dekielkach
Wnętrze:
- Czarne fotele i boczki z Megane poliftowej
Komora silnika:
- Pokrywa zaworów w kolorze nadwozia
- Korki pomalowane w 4 różne kolory (nawiązując do naklejek na tylnej szybie i logo na dekielkach)
- Reszta została pomalowana w czarny
Audio:
- Radio JVC KD-731BT
- 6 ori głośników
- Wzmacniacz BOSS CHAOS C250
- Skrzynia JBL GT5-1204BR
    Model:
    - Renault Megane I Ph I Century '98
    Silnik:
    - Seria 75km 1.6 8v K7M-720
    - Stożkowi filtr powietrza
    Zawieszenie:
    - Przód: gwint MTS (do skręconego na maxa zostało mi 8mm, ale wtedy siada na gumowym odboju, który ma 1cm grubości, więc zęby idzie zgubić, tak jest kompromisowo do jazdy i wyglądu)
    - Tył: opuszczony na belce (1 ząbek = 6cm) + amory MTS
    - Pomiar gleby był mierzony na zlocie w Tarnowie, w którym wyszło z przodu 52mm i z tyłu 92mm... koza jak [ bluzgu bluzgu ] palm
    Nadwozie:
    - Przednie lampy na czarnym wkładzie
    - Przednie kierunkowskazy a'la US przyciemnione
    - Boczne dymione kierunkowskazy na czarnym wkładzie
    - Tylne lampy świecące całe a'la US
    - Alu RH Zw1 17" 4x8j ET60 + dystanse
    - Opony 185/35 Nankang NS-II Ultra Sport
    - Listwy, klamki, lusterka, blenda w kolor nadwozia
    - Usunięte przetłoczenie pod rejestracje z przedniego zderzaka
    - Usunięte oznaczenia na bocznych listwach
    - Oznaczenia marki i modelu w czarnym połysku
    - Dokładka przedniego zderzaka od Laguny
    - Zółte halogeny
    - Zaciski pomalowane w kolor nadwozia
    - Naklejki na tylnej szybie oraz na dekielkach
    Wnętrze:
    - Czarne fotele i boczki z Megane poliftowej
    Komora silnika:
    - Pokrywa zaworów w kolorze nadwozia
    - Korki pomalowane w 4 różne kolory (nawiązując do naklejek na tylnej szybie i logo na dekielkach)
    - Reszta została pomalowana w czarny
    Audio:
    - Radio JVC KD-731BT
    - 6 ori głośników
    - Wzmacniacz BOSS CHAOS C250
    - Skrzynia JBL GT5-1204BR
    7 lipca 2013, 12:09 przez ~Acer | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mój mk2 GTI style – Zdjęcie zaraz po kupnie. Trochę zaniedbany... Ale wystarczyło włożyć w niego trochę czasu i poświecenia i efekty są widoczne (moje pierwsze auto)  
Model: Golf Mk2 Madison 
Silnik: 1.6 TD z podniesionym ciśnieniem doładowania turbo z 0.65 do 0.9 oraz zmianą pina na pompie, (przy 195km/h odcina skrzynia.)
Kolor: ApinWeis 
Rok produkcji: 1989/1990
Dokonane zmiany:
Wygląd:
całość GTI style szerokie zderzaki, polerka lakieru lampy GTI białe kierunki i halogeny p12 orange, światła H4 blue vision + postojowe T4 dioda blue, niebieski led pod nogami, likwidacja rdzy, zmiana zawieszenia na bilstein z twardymi sprężynami + felgi 15" , 7,5" Ats cup  z oponami nankang 195/45 przód , Barum 195/55 tył - świetnie się trzyma drogi, 
Silnik:
Rozkręcenie ciśnienia doładowania turbiny z 0.65 Bar do 0.9 bar + zmiana pina na pompie + zmiana wydechu z podwójną końcówką, zmiana alternatora i czpienia na krótszy i paska w rezultacie wydłużenie na obrotach (zwiększyło prędkość o ok.30 km/h), wymiana uszczelek, zamówiony intercooler
Audio:
radio JVC + wzmacniacz 600w + Tuba JBL + skrzynia basowa + głośniki na półce 2 x kenwood i 2 x JBL w rezultacie 138,2 Db
    Zdjęcie zaraz po kupnie. Trochę zaniedbany... Ale wystarczyło włożyć w niego trochę czasu i poświecenia i efekty są widoczne (moje pierwsze auto)
    Model: Golf Mk2 Madison
    Silnik: 1.6 TD z podniesionym ciśnieniem doładowania turbo z 0.65 do 0.9 oraz zmianą pina na pompie, (przy 195km/h odcina skrzynia.)
    Kolor: ApinWeis
    Rok produkcji: 1989/1990
    Dokonane zmiany:
    Wygląd:
    całość GTI style szerokie zderzaki, polerka lakieru lampy GTI białe kierunki i halogeny p12 orange, światła H4 blue vision + postojowe T4 dioda blue, niebieski led pod nogami, likwidacja rdzy, zmiana zawieszenia na bilstein z twardymi sprężynami + felgi 15" , 7,5" Ats cup z oponami nankang 195/45 przód , Barum 195/55 tył - świetnie się trzyma drogi,
    Silnik:
    Rozkręcenie ciśnienia doładowania turbiny z 0.65 Bar do 0.9 bar + zmiana pina na pompie + zmiana wydechu z podwójną końcówką, zmiana alternatora i czpienia na krótszy i paska w rezultacie wydłużenie na obrotach (zwiększyło prędkość o ok.30 km/h), wymiana uszczelek, zamówiony intercooler
    Audio:
    radio JVC + wzmacniacz 600w + Tuba JBL + skrzynia basowa + głośniki na półce 2 x kenwood i 2 x JBL w rezultacie 138,2 Db
    19 września 2012, 19:38 przez ~tooslow77 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne