Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 9 takich materiałów
    Sezon garażowy w pełni więc działamy, możecie zobaczyć jak wyglądają prace nad V6!

    Project Poldozer: https://www.facebook.com/ppoldozer/

    Markam: https://www.facebook.com/MarkamTransp... Silvia Motosport: https://www.facebook.com/silviamotors... 125pe.pl: https://www.facebook.com/125pe/ Custom Garaż: https://www.facebook.com/CustomGaraz/
    9 lutego 2019, 20:31 przez Kanjoslaw (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tym razem specjalnie na Waszą prośbę, trochę teorii i praktyki na temat poliuretanów. Dowiedziecie się m.in. czy są lepsze od "gumy", czy łagodzą drgania, a także czy wymagają smarowania.

    W opisie filmu znajdziecie kod z rabatem 5% na produkty firmy Deuter-Motosport.
    20 lipca 2018, 21:53 przez ProjectGranTurismo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    M5 E34 – Kontynuacją sportowego sedana M5 E28, była przedstawiona w 1988 roku nowa sportowa limuzyna M5 E34. Silnik, zawieszenie, hamulce, bogate wyposażenie to główne wyróżniki wersji M w porównaniu do wersji „cywilnych”. Z założenia miał to być samochód luksusowy, szybki i takim też na owe czasy był. Powstał na bazie zwykłej karoserii E34. Projekt modyfikacji oraz badania wykonane zostały w fabryce BMW Motorsport (Garching, Niemcy). Sercem M5 E34 był rzędowy, sześciocylindrowy silnik (oznaczenie S38), który stanowił kolejną ewolucją M88, zastosowanego w M5 E28 oraz w M6 E24 (M635i w Europie). Ręczny proces składania każdego samochodu oraz silnika przez pracowników BMW Motosport (przy wykorzystaniu karoserii oraz zawieszenia dostarczonych przez zakład BMW) trwał około dwóch tygodni (wyjątkiem była specyfikacja afrykańska, składana z gotowych „kitów” w Rosslyn (RPA)). Po zakończeniu procesu produkcji każdy egzemplarz trafiał na tor testowy. Jako ciekawostkę warto wspomnieć, że doświadczeni kierowcy testowi byli w stanie dokładnie wskazać grupę pracowników odpowiedzialną za montaż aktualnie testowanego egzemplarza M5.
    Kontynuacją sportowego sedana M5 E28, była przedstawiona w 1988 roku nowa sportowa limuzyna M5 E34. Silnik, zawieszenie, hamulce, bogate wyposażenie to główne wyróżniki wersji M w porównaniu do wersji „cywilnych”. Z założenia miał to być samochód luksusowy, szybki i takim też na owe czasy był. Powstał na bazie zwykłej karoserii E34. Projekt modyfikacji oraz badania wykonane zostały w fabryce BMW Motorsport (Garching, Niemcy). Sercem M5 E34 był rzędowy, sześciocylindrowy silnik (oznaczenie S38), który stanowił kolejną ewolucją M88, zastosowanego w M5 E28 oraz w M6 E24 (M635i w Europie). Ręczny proces składania każdego samochodu oraz silnika przez pracowników BMW Motosport (przy wykorzystaniu karoserii oraz zawieszenia dostarczonych przez zakład BMW) trwał około dwóch tygodni (wyjątkiem była specyfikacja afrykańska, składana z gotowych „kitów” w Rosslyn (RPA)). Po zakończeniu procesu produkcji każdy egzemplarz trafiał na tor testowy. Jako ciekawostkę warto wspomnieć, że doświadczeni kierowcy testowi byli w stanie dokładnie wskazać grupę pracowników odpowiedzialną za montaż aktualnie testowanego egzemplarza M5.
    7 marca 2016, 20:29 przez vanos320 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jules Bianchi #17 1989-2015 – Co jakiś czas los przypomina nam, że motosport jest wciąż niebezpieczny. Dziś w nocy zmarł Jules Bianchi, kierowca Mrussi F1. Spoczywaj w pokoju Jules. #17
    Co jakiś czas los przypomina nam, że motosport jest wciąż niebezpieczny. Dziś w nocy zmarł Jules Bianchi, kierowca Mrussi F1. Spoczywaj w pokoju Jules. #17
    20 czerwca 2014, 17:25 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    E39 Drift – Forza motosport 4
    Forza motosport 4
    4 listopada 2013, 23:06 przez szczygi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Są fani Mugena? – (chyba) Stary Jazzik przerobiony przez Mugen Motosport.
    (chyba) Stary Jazzik przerobiony przez Mugen Motosport.
    14 stycznia 2013, 22:09 przez Jo0ker (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    JDM-Option.pl


    1