Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 205 takich materiałów
    Rajd Monte Carlo – Kolejna mini seria, w której będę wrzucał sklejki zdjęć z różnych kultowych rund Mistrzostw Świata.
    Kolejna mini seria, w której będę wrzucał sklejki zdjęć z różnych kultowych rund Mistrzostw Świata.
    7 września 2014, 12:44 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Škoda Octavia WRC – 3. miejsce w Rajdzie Safari oraz 4. w Monte Carlo w 2001 roku to szczyt osiągnięć tego modelu, dużej liczby rajdów Octavie nie kończyły lub zajmowały odległe miejsca. Jest to chyba największy samochód klasy WRC jaki kiedykolwiek powstał.
    3. miejsce w Rajdzie Safari oraz 4. w Monte Carlo w 2001 roku to szczyt osiągnięć tego modelu, dużej liczby rajdów Octavie nie kończyły lub zajmowały odległe miejsca. Jest to chyba największy samochód klasy WRC jaki kiedykolwiek powstał.
    28 sierpnia 2014, 19:33 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Focus WRC – Rajd Monte Carlo.
    Rajd Monte Carlo.
    Prezentacja polskich aut biorących udział w tegorocznej wyprawie do Monte Carlo organizowanej przez ekipę Positive Ways.
    17 lipca 2014, 7:18 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Chevrolet Monte Carlo Lowrider –
    13 lipca 2014, 18:48 przez styl_kobry (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Positiveways – Dzień piąty - środa
Col de Turini i Monte Carlo.
    Dzień piąty - środa
    Col de Turini i Monte Carlo.
    26 czerwca 2014, 17:45 przez jagoda92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    SLS AMG – W drodze do Monte Carlo.
    W drodze do Monte Carlo.
    24 czerwca 2014, 18:09 przez LOR4K (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Positiveways – Organizacja , która  skupia miłośników samochodów a następnie wyruszają w daleką podróż swoimi samochodami.
20 czerwca ruszyli do Monte Carlo takimi maszynami jak:Nissan GT-R,Ferrari 458,Audi R8.
Cytat z forum"Portal został zainicjowany przez ludzi, którzy sercem i duszą oddają się czterem kółkom i podróżowaniu po naszym pięknym świecie".Pozdrawiam wszystkich motomaniaków 
Na zdj.Chevrolet Corvette ZR1 , który na wyprawie do szosy transfogaraskiej leciał 330km/h
    Organizacja , która skupia miłośników samochodów a następnie wyruszają w daleką podróż swoimi samochodami.
    20 czerwca ruszyli do Monte Carlo takimi maszynami jak:Nissan GT-R,Ferrari 458,Audi R8.
    Cytat z forum"Portal został zainicjowany przez ludzi, którzy sercem i duszą oddają się czterem kółkom i podróżowaniu po naszym pięknym świecie".Pozdrawiam wszystkich motomaniaków
    Na zdj.Chevrolet Corvette ZR1 , który na wyprawie do szosy transfogaraskiej leciał 330km/h
    Skoda Fabia Monte Carlo – Jako eksponat w Skoda Autolab
    Jako eksponat w Skoda Autolab
    13 czerwca 2014, 17:03 przez taszar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Skoda świętuje 40-lecie modeli RS – Wszystko zaczęło się w roku 1974, kiedy Skoda pierwszy raz użyła w swoich samochodach liter RS. Chodzi o modele 180 RS oraz 200 RS. Pod maską 180 RS umieszczono silnik 1.8 generujący 154 KM. W przypadku tego drugiego pod maską znalazł się 2-litrowy silnik benzynowy o mocy aż 163 KM, co pozwalało sportowej Skodzie rozpędzać się do 210 km/h. Niestety FIA wykreśliła grupy samochodów do których należały nowe prototypy Skody. Producent porzucił dalsze prace nad 180 RS i 200 RS skupiając się na modelu, którym mógłby się ścigać, czyli 130 RS.

Auto wyposażono w silnik umieszczony z tyłu o pojemności 1.3 litra i mocy 140 KM generowanej przy 8500 obr./min. To umożliwiało rozpędzenie się do 100 km/h w czasie zaledwie 7,5 sekundy. Prędkość maksymalna wynosiła 220 km/h, a napęd przekazywany był na tylne koła. Auto brało udział m.in. w rajdzie Monte Carlo wygrywając w swojej kategorii w roku 1977. Skoda 1300 RS była produkowana do roku 1982.
    Wszystko zaczęło się w roku 1974, kiedy Skoda pierwszy raz użyła w swoich samochodach liter RS. Chodzi o modele 180 RS oraz 200 RS. Pod maską 180 RS umieszczono silnik 1.8 generujący 154 KM. W przypadku tego drugiego pod maską znalazł się 2-litrowy silnik benzynowy o mocy aż 163 KM, co pozwalało sportowej Skodzie rozpędzać się do 210 km/h. Niestety FIA wykreśliła grupy samochodów do których należały nowe prototypy Skody. Producent porzucił dalsze prace nad 180 RS i 200 RS skupiając się na modelu, którym mógłby się ścigać, czyli 130 RS.

    Auto wyposażono w silnik umieszczony z tyłu o pojemności 1.3 litra i mocy 140 KM generowanej przy 8500 obr./min. To umożliwiało rozpędzenie się do 100 km/h w czasie zaledwie 7,5 sekundy. Prędkość maksymalna wynosiła 220 km/h, a napęd przekazywany był na tylne koła. Auto brało udział m.in. w rajdzie Monte Carlo wygrywając w swojej kategorii w roku 1977. Skoda 1300 RS była produkowana do roku 1982.