Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 49 takich materiałów
    Strażnik miejski mówi na policje "ten"
    Strażnik leśny ukrywa kiełbasę a moze też nielegalnie scięte drewno.
    5 maja 2013, 13:59 przez BorucGT (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Kielecka straż miejska pozdrawia i wysyła pamiątkowe zdjęcia – Zdjęcia wysyłane są dla najszybszych gości, więc się śpieszcie przejeżdżając obok
Koszt zdjęcia według taryfikatora:)
    Zdjęcia wysyłane są dla najszybszych gości, więc się śpieszcie przejeżdżając obok
    Koszt zdjęcia według taryfikatora:)
    30 marca 2013, 12:21 przez witek92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    22 lutego 2013, 14:13 przez motomarian7n4 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    20 stycznia 2013, 14:11 przez motomarian7n4 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    13 stycznia 2013, 14:03 przez ~sid | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Fiat city taxi czyli prototyp 126 – fiat 126 geneza 
W sumie były 2 prototypy 

2 pierwsze zdjęcia przedstawiają pierwszy prototyp który miał być małą miejską taksówką do szybkiego przemieszczania się. Pomysł jednak się nie przeszedł. 2 prototyp już jako 126 (tak, oficjalny prototyp malana) był już mniejszy, 2 miejscowy, jednak pomysł na taki samochód też nie przyjął (przez modę na skutery która panowała wtedy we Włoszech). Po tym jak Fiat zamówił serią samochodów  u Giugiaro która przewidywała mały 4 miejscowy samochód, Włoski projektant wyrysował 126 tak by wyglądem nawiązywała do 500 (126 miał zastąpić ten model stąd podobieństwo) jak i do city taxi, tak więc 126 to kawadratowa 500'tka
    Fiat 126 geneza
    W sumie były 2 prototypy

    2 pierwsze zdjęcia przedstawiają pierwszy prototyp który miał być małą miejską taksówką do szybkiego przemieszczania się. Pomysł jednak się nie przeszedł. 2 prototyp już jako 126 (tak, oficjalny prototyp malana) był już mniejszy, 2 miejscowy, jednak pomysł na taki samochód też nie przyjął (przez modę na skutery która panowała wtedy we Włoszech). Po tym jak Fiat zamówił serią samochodów u Giugiaro która przewidywała mały 4 miejscowy samochód, Włoski projektant wyrysował 126 tak by wyglądem nawiązywała do 500 (126 miał zastąpić ten model stąd podobieństwo) jak i do city taxi, tak więc 126 to kawadratowa 500'tka
    20 września 2012, 16:27 przez Spoon8 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Straż miejska – Nie ma litości dla łamiących przepisy ruchu drogowego.
    Nie ma litości dla łamiących przepisy ruchu drogowego.
    8 września 2012, 18:27 przez rafalb180 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jelcz Berliet – kolejna legenda, tym razem komunikacja miejska i podmiejska.
    Kolejna legenda, tym razem komunikacja miejska i podmiejska.
    3 sierpnia 2012, 12:20 przez orwo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan PATROL GR Y60 2,8 – Król bezdroży

Patrol GR jest jedną z najpopularniejszych terenówek świata. Czy to Europa, czy to Afryka, ten samochód zna każdy, kto choć trochę interesuje się autami 4x4 lub ma z nimi kontakt na co dzień. Wielu uważa, że to prawdziwy król wśród off-roaderów, bo dojedzie praktycznie wszędzie. I rzeczywiście - auto zbudowane jest naprawdę solidnie. W zawieszeniu zastosowano sztywne mosty oparte na sprężynach śrubowych, a w układzie napędowym znajdziemy przód dołączany „na sztywno” i reduktor. Lepsze własności terenowe ma oczywiście zwinniejsza odmiana 3-drzwiowa, zwłaszcza ze względu na większy kąt rampowy. Wariant 5d natomiast, bardzo dobrze nadaje się na pojazd turystyczny. W dziedzinie „własności terenowe” Patrol GR ma jeszcze jedną, a właściwie dwie zalety. Po pierwsze rynek akcesoriów terenowych do tego auta jest bardzo bogaty. Po drugie - ten Nissan jest ponadprzeciętnie niezawodny.

Prosta, solidna budowa

Samochód ma bardzo trwałe podwozie i praktycznie bezawaryjny napęd. Co prawda pojawiają się już pierwsze ślady korozji, a przyciski na kokpicie czasem odmawiają posłuszeństwa, jednak poza tym trudno o powtarzalne usterki. Pochwalić trzeba także stosunkowo prostą budowę, mocno ułatwiającą ewentualne naprawy. Dzięki temu, i innym zaletom wymienionym w tekście, auto jest często spotykane w najmniej cywilizowanych miejscach naszej planety. I bardzo dobrze, bo tam jest jego miejsce! Miejska dżungla to rewir dla SUV-ów, a nie off-roaderów z prawdziwego zdarzenia! 

Auto jak na swoją masę (prawie dwie tony) całkiem znośnie przyśpiesza przy silniku 2,8dt i hamuje(przós i tył tarcze), spalanie 10-15 szosa,teren niezmieżalne :D,do tego hak 3,5tony, podwyższony dach i klima oto mój były już niestety PaTROL(ten na środku zdjęcia).
Bezawaryjny to najważniejsze w tym aucie
    Król bezdroży

    Patrol GR jest jedną z najpopularniejszych terenówek świata. Czy to Europa, czy to Afryka, ten samochód zna każdy, kto choć trochę interesuje się autami 4x4 lub ma z nimi kontakt na co dzień. Wielu uważa, że to prawdziwy król wśród off-roaderów, bo dojedzie praktycznie wszędzie. I rzeczywiście - auto zbudowane jest naprawdę solidnie. W zawieszeniu zastosowano sztywne mosty oparte na sprężynach śrubowych, a w układzie napędowym znajdziemy przód dołączany „na sztywno” i reduktor. Lepsze własności terenowe ma oczywiście zwinniejsza odmiana 3-drzwiowa, zwłaszcza ze względu na większy kąt rampowy. Wariant 5d natomiast, bardzo dobrze nadaje się na pojazd turystyczny. W dziedzinie „własności terenowe” Patrol GR ma jeszcze jedną, a właściwie dwie zalety. Po pierwsze rynek akcesoriów terenowych do tego auta jest bardzo bogaty. Po drugie - ten Nissan jest ponadprzeciętnie niezawodny.

    Prosta, solidna budowa

    Samochód ma bardzo trwałe podwozie i praktycznie bezawaryjny napęd. Co prawda pojawiają się już pierwsze ślady korozji, a przyciski na kokpicie czasem odmawiają posłuszeństwa, jednak poza tym trudno o powtarzalne usterki. Pochwalić trzeba także stosunkowo prostą budowę, mocno ułatwiającą ewentualne naprawy. Dzięki temu, i innym zaletom wymienionym w tekście, auto jest często spotykane w najmniej cywilizowanych miejscach naszej planety. I bardzo dobrze, bo tam jest jego miejsce! Miejska dżungla to rewir dla SUV-ów, a nie off-roaderów z prawdziwego zdarzenia!

    Auto jak na swoją masę (prawie dwie tony) całkiem znośnie przyśpiesza przy silniku 2,8dt i hamuje(przós i tył tarcze), spalanie 10-15 szosa,teren niezmieżalne :D,do tego hak 3,5tony, podwyższony dach i klima oto mój były już niestety PaTROL(ten na środku zdjęcia).
    Bezawaryjny to najważniejsze w tym aucie
    16 maja 2012, 17:53 przez chris_popotam (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    V10,4x4forum,własne